Kivoja kokemuksia ! :D

Amppari

Kertokaas jotain sellaisia kivoja ja positiivisia kokemuksia jostain artistista. Tässä on mun :

* Mä olin kerran Tapsan konsertissa ,jossa siinä eturivissä istui jotain kaupunginjohtajia yms. muita herroja rouvineen. Siihen niiden keskelle oli ilmeisesti jätetty Tapsalle paikka, koska konsertin keskivaiheilla joku tyyppi piti pienen puheen ja Tapsa meni siksi aikaa istumaan katsomoon. Vaan mitä teki Tapsa ! Ei mennytkään siihen herrojen seuraan, vaan ihan "tavallisen" konserttiyleisön joukkoon siihen vähän matkan päähän. Kyllä se "ylimistö" siinä lavanedessä aika pitkään Tapsan perään katsoi.

*Yhdellä keikalla pyysin T.Kansalta nimmaria kun se oli tauolla tansipaikan kahviossa. Mulla ei ollut mitään paperia, kun ajattelin ,että sillä olisi kuitenkin nimmarikortteja taskussa. Vaan eipä ollutkaan. Tapsa sanoi ,että jos mä jaksan odottaa tässä niin hän menee takahuuoneesta mulle hakeman sellasen kortin ja kysäisi vielä lähtiessään nimeäni. Ajattelin ettei se varmaan enää takaisin tule, koska kai sitä artistilla on muutenkin lyhyellä tauollaan tärkeämpääkin tekemistä ,kuin juosta nimmarikorttia kuskaamassa jollekkin fanille.
NO, TAPSAHAN TULI ! Ja antoi mulle sen kortin omistuskirjotuksella varustettuna !:D Olin mä kyllä tosi onnellinen, kun Tapsa toivotti lähtiessään vielä hauskaa iltaakin :)

:Yks kerta Tapsa jakoi nimmareita yhden marketin musiikkiosastolla. Mä menin siihen kans ja Tapsa kaivoi sieltä jostain hyllystä sellasen ison julisteen jossa oli hänen kuvansa. Sitten se vähän niinkuin anteeks pyydellen kysyi ,että : " Ei sulla tämmöselle mitään käyttöä olis ? " Tottahan toki mä sen ilomielellä otin ! :)

*Eräässä konsertissa tässä taannoin yks nainen oli konsertin päättyessä viemässä Tapsalle sinne lavalle kukkasia. Tapsa teki sille semmosen pienen jekun, että siirtyikin ihan sinne toiseen päähän lavaa ja viittoili sieltä sitten sitä naista luokseen. Niin se nainen jouti kävelemään sen koko lavan poikki, kun kaikki katseli. (Varmaan aika jännä paikka ). Sitten Tapsa halas sitä naista ja antoi pusun poskelle. Ja kun se nainen oli lähdössä jo pois niin Tapsa otti sitä kädestä kiinni, veti luokseen ja antoi pusun vielä toisellekkin poskelle :)

11

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitokset kivoista jutuistasi "Amppari" ! :D

Voi,että kun mullakin olisi PALJON kivoja ja hauskoja juttuja Tapsasta, mutta en voi kertoa niitä ,kun niistä osa on ns. "inside-juttuja".
      Se harmittaa toisaalta, koska jos muutkin tietäisivät tämän puolen ( siis sen miten paljon Tapsa fanejaan arvostaa, miten tavallinen, sydämellinen, hauska ja huumorintajuinen hän on ) , niin moni saattaisi muuttaa käsitystään hänestä.
      Tapsa ei lavalla paljoa lepertele tyyliin :"Ihanaa kun annatte minulle voimaa, ilman teitä en olisi mitään " ,eikä haastatteluissa imelyyksiä lässyttele, mutta pohjimmiltaan arvostaa yleisöään vähintään yhtäpaljon ,kuin nämä tälläiset tekopyhät " nuoleskelijat".

Nyt monet tietävät Tapsasta vaan sen mitä muusikot tääläkin ovat poranneet ja kailottaneet eli : " T.Kansa on täysmulkku jota on mahdoton miellyttää, mollaa orkesteriaan , ei ole nuotteja, vetelee lennosta mitä biisejä sattuu yms."

Näiden tällästen juttujen ja joidenkin lehtijuttujen perusteella sellasetkin ihmiset , jotka eivät ole Tapsaa koskaan livenä kuulleet eikä nähneet saatika jutelleet hänen kanssaan tekevät sellaisia johtopäätöksiä ,että se on moukka, itseään täynnä oleva kusipää yms.
      siksipä mulla olisi joskus suuri houkutus kertoa näitä toisenlaisiakin juttuja Tapsasta mutta en voi.

• rita

Taisi olla kerrankin hyvällä päällä,no vahinkoja sattuu...

• Olet sä Rita kyllä naseva noissa kommenteissas...
        Kai se sitten niin on ,että kun on jostain jonkun mielikuvan saanut ,niin ei pysty sitä muuttamaan... vaikka joskus se vois tehdä ihan hyvääkin.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Olet sä Rita kyllä naseva noissa kommenteissas...
        Kai se sitten niin on ,että kun on jostain jonkun mielikuvan saanut ,niin ei pysty sitä muuttamaan... vaikka joskus se vois tehdä ihan hyvääkin.

Sama juttu itselläs,ootko valmis muuttamaan sitä.Omalta kohdaltani en näe tarvetta muuttaa tässä asiassa mielipidettäni,mutta monissa muissa asioissa tarvittaessa kyllä.

• rita kirjoitti:

Sama juttu itselläs,ootko valmis muuttamaan sitä.Omalta kohdaltani en näe tarvetta muuttaa tässä asiassa mielipidettäni,mutta monissa muissa asioissa tarvittaessa kyllä.

No, mä olen kyllä muuttanut mielikuvaani esimerkiksi Jari Sillanpäästä. Yhteenaikaan mä tykkäsinkin Sillanpäästä ihan silleen mutta sitten mä hokasin, että sehän onkin aika kaksnaamainen ja lipevä tyyppi.

• Kaksonen

Tapsa sitä, Tapsa tätä, Tapsa, Tapsa, Tapsa!!!!!

Mitäs siinä valitat? Tähän saa käsittääkseni kuka vaan kirjoittaa kivoja kokemuksia kenestä laulajasta tahansa. Oletko kade, kun kukaan laulaja ei ole sulle ollut kiva ?

• Möllimatti

Tapani Kansa on kato omalla tavallaan hyvä sinulle paras artisti? ,,the best,,mutta niin on Kari Tapio ,Ja Jari Sillanpääkin heistä pitäville ,älä ole niin kriittinen vaan anna arvoa kaikille laulajille sun tavalla,ei kaikki pidä kaikista ,,,

• Joo oikeassa ole ja kyllähän mä arvostankin, mutta ei kai jokaista laulajaa tarvitse kehua suuvaahdossa, jos ei tykkää hänestä ? Sen mä kyllä ymmärrän kans ,että jokaiselle se oma suosikki on paras ! Se on ihan OK.

• Tintti

digata mitä artistia ite haluua,mutta Tapsa on numero yksx

• Tintti kirjoitti:

digata mitä artistia ite haluua,mutta Tapsa on numero yksx

Tosiasiaa kirjoitat. Hyvät jatkot sulle kans! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3767
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      137
      1569
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1441
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1101
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1088
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      997
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      971
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      915
    Aihe