Mulla olisi Helsingissä (tarpeettomana) myytävänä akvaario, 60x30x30. Mahtaisiko kelvata sulle? Sovittaisiin varmasti hinnasta. :) Kyllä tuohon Leogekko mahtuu, mulla oli aikanaan sellainen. ;)
0Äänestä
FantasyAngel
paljonkohan se hinta mahtaisi olla? ja missä päin helsinkiä? jos sulla siinä on leogekko ollut niin miksei munkin siihen mahtuis :D ja kun en ainakaan ihan heti oo siihen sille kaveria ostamassa.. onkos sulla muita tarvikkeita myytävänä?
0Äänestä
Pickelhaube
FantasyAngel kirjoitti:
paljonkohan se hinta mahtaisi olla? ja missä päin helsinkiä? jos sulla siinä on leogekko ollut niin miksei munkin siihen mahtuis :D ja kun en ainakaan ihan heti oo siihen sille kaveria ostamassa.. onkos sulla muita tarvikkeita myytävänä?
Eilen illalla yksi kaveri tältä palstalta tarjosi siitä 50e, asuu vaan vähän kauempana, joten vielä ei ole lopullista sinettiä kaupalle lyöty, vielä ehdit. Akvaario sijaitsee Laajasalossa, ja systeemeistä kyllä sovitaan.
Mulla oli tässä äsken vesiliskoja, mutta se missä leogekko asui, oli prikulleen samankokoinen. Leon tarvikkeita mulla ei taida enää olla...
Tämä akvaario on ollut käytössä vasta puolisen vuotta, ja on siisti kuin mikä.
Pääsen lukemaan tätä palstaa ja vastaamaan tähän seuraavan kerran vasta illalla, kahdeksan jälkeen. Vielä ehdit kaupoille, jos olet nopea. :)
0Äänestä
Pickelhaube
Pickelhaube kirjoitti:
Eilen illalla yksi kaveri tältä palstalta tarjosi siitä 50e, asuu vaan vähän kauempana, joten vielä ei ole lopullista sinettiä kaupalle lyöty, vielä ehdit. Akvaario sijaitsee Laajasalossa, ja systeemeistä kyllä sovitaan.
Mulla oli tässä äsken vesiliskoja, mutta se missä leogekko asui, oli prikulleen samankokoinen. Leon tarvikkeita mulla ei taida enää olla...
Pääsen lukemaan tätä palstaa ja vastaamaan tähän seuraavan kerran vasta illalla, kahdeksan jälkeen. Vielä ehdit kaupoille, jos olet nopea. :)
Piti vielä sanomani, että hankin akvaarion uutena.
Jos haluat ottaa yhteyttä, niin laittaisitko mailiosoitteesi, niin mailaan sitten sulle? :)
0Äänestä
FantasyAngel
Pickelhaube kirjoitti:
Jos haluat ottaa yhteyttä, niin laittaisitko mailiosoitteesi, niin mailaan sitten sulle? :)
hmm.. laajasalossa.. miten olisi kuljetus mahdollisuudet? mailini on [email protected] mä voisin maksaa siitä vaikka.. 70e??
0Äänestä
Pickelhaube
FantasyAngel kirjoitti:
hmm.. laajasalossa.. miten olisi kuljetus mahdollisuudet? mailini on [email protected] mä voisin maksaa siitä vaikka.. 70e??
Vastaukset 6
Vanhimmat
Mulla olisi Helsingissä (tarpeettomana) myytävänä akvaario, 60x30x30.
Mahtaisiko kelvata sulle? Sovittaisiin varmasti hinnasta. :) Kyllä tuohon Leogekko mahtuu, mulla oli aikanaan sellainen. ;)
Pääsen lukemaan tätä palstaa ja vastaamaan tähän
seuraavan kerran vasta illalla, kahdeksan jälkeen.
Vielä ehdit kaupoille, jos olet nopea. :)
hmm.. laajasalossa.. miten olisi kuljetus mahdollisuudet?
mailini on [email protected]
mä voisin maksaa siitä vaikka.. 70e??
Laitoin sulle mailia! :)