Tässä ois tämmönen kysely, laita rasti ruutuun tai vastaa muuten...:
Omistatko (laji)?:
[]leopardigekko
[]Päivägekko
[]berberiskinkki
[]parta-agama
[]tulilisko
[]muu, mikä??
Lempparisi?:
[]leopardigekko
[]päivägekko
[]berberiskinkki
[]parta-agama
[]tulilisko
[]muu, mikä??
Kuinka monta kunkin lajin edustajaa omistat?
Kuinka kauan olet harrastanut matelijoita?
Ikäsi?:
[]alle 10
[]10-14
[]15-18
[]yli 18
oletko..?:
[]nainen
[]mies
Kysely...
kotilo-ja-gekkofani
2
320
Vastaukset
- epä
Omistatko?
Juu: muu, mikä :)
Lemppari?
Muu, mikä :)
Ikä?
Ikäloppu :)
Oletko?
Olen :)
Sorieivoinuvastustaakiusausta :)
okei no se "muu, mikä?" on Paroedura pictus. Kaiketi jollain kauppanimellä madagaskarin pantterigekko ja lemppari on australian vesiagama. Ikä on oikeasti ihan loppu tolla asteikolla :D (kuulemma elämää on kuitenkin vielä kolmenkympin jälkeenkin) ja nainenhan minä olen.- kotilo-ja-gekkofani
ja kweh xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897