Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pieni pillu. Outoako?

Minna

Mitä mieltä olette siitä, kun pilluni on niin pieni, että normaali kalukin tekee tiukkaa. Olen jo yli 30v ja seksiäkin tulee harrastettua säännöllisesti. Haluista ja kosteudestakaan ei ole puutetta. Voin siis vain ihmetellä miten seksi onnistuisi jos miehellä olisi jokin 20 cm jättiläinen.

16

8343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baiseur20

      kokemuksella von sanoa että vaikka mulla on tosi iso kalu ja vaikka olisi pieni pillu. hyvin rasvattu muna(vasiliini) ja nainen ratsasta päälle omalla tahdilla kyllä nainenkin nautti rakastelusta.

      • Heguli

        Eiks kipparikalle jutut kuulu jollekkin fantasiapalstalle?.


      • takuulla

        onnistu.Minä taas sanon tämän kokemuksella ja kerron nyt yksityiskohdat,joten olkaahan tarkkana.
        Siis kun kun kalu on sopiva niin naisen ollessa päällä terska ei töki häiritsevästi kohdunsuuta.Ja siinä voi vaivatta painaa pohjaan saakka, välillä istua ja hieroa kunnolla että häpyluu hieroo klitorista..Mutta jos kalu on liian iso kokoajan pitää varoa,ettei paina liian syvälle.Voi olla ettei klitoris saa ollenkaan sopivaa hierontaa....


    • kille

      ei hyvä jos pieni nainen niin pillu aina pieni

      • ei ole pienellä..

        ..naisella välttämättä pieni pillu. Itse olen yli 170cm ja lanteita ja mahaakin löytyy eli muotoja ja pilluni on todella tiukka. Ja ikää on yli 30v, joten et ole Minna poikkeus :)


      • kalle
        ei ole pienellä.. kirjoitti:

        ..naisella välttämättä pieni pillu. Itse olen yli 170cm ja lanteita ja mahaakin löytyy eli muotoja ja pilluni on todella tiukka. Ja ikää on yli 30v, joten et ole Minna poikkeus :)

        siroilla naisilla ja lihavilla naisilla tiukat paikat siltä väliltä olevilla naisilla pillut yleensä löysiä


      • helkkarilla
        ei ole pienellä.. kirjoitti:

        ..naisella välttämättä pieni pillu. Itse olen yli 170cm ja lanteita ja mahaakin löytyy eli muotoja ja pilluni on todella tiukka. Ja ikää on yli 30v, joten et ole Minna poikkeus :)

        te mittaatte sen tiukkuuden.Pysyykö lyijykynä napakasti,mitä!?


      • järki hoi!
        helkkarilla kirjoitti:

        te mittaatte sen tiukkuuden.Pysyykö lyijykynä napakasti,mitä!?

        jos naisella on tiukka. ei sitä tarvi mittailla.


      • oli ihan yhtä tiukka..
        kalle kirjoitti:

        siroilla naisilla ja lihavilla naisilla tiukat paikat siltä väliltä olevilla naisilla pillut yleensä löysiä

        20kiloa laihempana (todella sirona, olen myös luustoltani todella siro), että eivät ne ihrat ja pyöristäneet muodot ole pilluni kokoon vaikuttaneet. Hassuja te olette.


    • Ei lainkaan outoa

      Kannattaako tuota nyt yleensä lähteä
      "jättiläistä" ihmettelemään ja miten seksi sen kanssa onnistuisi.
      Piukka pimppa on itselläkin ja sopivia kumppaneita kyllä löytyy.

      • Minna

        Ei ole aikomustakaan lähteä kokeilemaan. Enkä tosin ole ketään, jolla moinen jättiläinen olisi, koskaan tavannutkaan.
        Ihmettelin lähinnä sitä, kun kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä, että koolla on väliä ja pitää olla iso. Ja miehet mainostavat 20 cm kalujaan ja kehuvat kuinka naiset niistä pitävät. Ajattelin, että olenkohan ihan outo tapaus kun minulle riittää fyysisesti ihan normaali 10-15 cm kokoinen.


      • Ei lainkaan outoa
        Minna kirjoitti:

        Ei ole aikomustakaan lähteä kokeilemaan. Enkä tosin ole ketään, jolla moinen jättiläinen olisi, koskaan tavannutkaan.
        Ihmettelin lähinnä sitä, kun kaikki tuntuvat olevan sitä mieltä, että koolla on väliä ja pitää olla iso. Ja miehet mainostavat 20 cm kalujaan ja kehuvat kuinka naiset niistä pitävät. Ajattelin, että olenkohan ihan outo tapaus kun minulle riittää fyysisesti ihan normaali 10-15 cm kokoinen.

        Älä ihmettele, koska KAIKKI eivät ole sitä mieltä, että pitää olla iso.
        Suurin osa ihmisistä katsoo kumppanissaan aivan jotain muita ominaisuuksia, kuin kalun tai rintojen koko.
        Luulen, että ne joille on vähän enemmän päässyt "siunaantumaan", elävät sen kautta.
        Elleivät aivot ole mukana suhteessa, niin siinä on mahdollisuus "päästä" ikuiseen isonhakemisen kierteeseen.
        Olet aivan normaali tapaus, myös psyykkisesti, kun saat tyydytyksen normaalin kokoisella.


    • Aleksi

      Kun paljon miehiä käyttää, näkee jo päältäpäin kellä on iso hölstömppi. Niille pitää antaa rukkaset heti,mikäli ne unkaa saatille.

    • Sami

      Se on tavallinen. Mulle nimitt. omani.

      -Hui, enkö saa jos sanon naiselle että se on Iso?

    • olen

      ihan sitä mieltä että otappa pikaisesti yhteyttä!;)

    • Anonyymi

      Oltiin kotona vaimon kannsa ja hänen serkun tyttö kylässä noin 16v. Joivat viiniä ja kikatti vat patistin ne saunaan, kävivät välillä jäähyllä Katin mennessä jo saunaan vaimo kuiskasi Katilla on nätti pieni pillu sun kieli tekisi siellä nannaa nousi ja käytti sormeaan pillussa ja pani mun suuhun nauroi ja kuiskas alusta sinulle.
      Saunasta kyllä kuului jotain mikä ei kuulu normaali saunaan.
      Illalla alettiin nukkuma puuhiin vaimo maanitteli minua voiko Kati tulla meidän kanssa nukkkumaan, Kati oli välissä kuulin kun kuiskuttelivat vaimo otti minun käden ja sanoi kokeile pienet tiukat rinna nätisti nännit tuntui Kati huokaili vaimon käsi meni jo pillua kohti Kati nosti vartaloaan imaisin samalla nänniä vaimo työnsi minun päätä alas siellä sun paikka katsoin pillua piene huulet ja niin nätti annoin suukon siihen Kati huokasi raskaasti vaimo kuulu sanovan kohta tuntuu Kati vapisi koko ajan kuiski minä en kestä vaimo imi nännejä Kati sai raivari orgasmin koukisteli jalkoja välillä avasi leviälle vaimo suuteli koko ajan Katia.
      Nousin viereen vaimo sanoi Katille olisitko valmis Kati kuiskas ehkä.
      Kati hyväili kalua sanoi sievästi sitten.Vaimo laittoi kaluun kumin päälle ja alkoi nuolemaan Katia Vaimo öljysi kalua Kati oli tiukka käännyttiin niin että Kati oli päällä ja uudestaan Kati painoi vähän kerrallaan odotteli ja liikkui vaimo otti Katin takana kuvia Kati ei huomannut mitään. Katin hentonen vartalo oliaivan kalun varassa ei mennyt pitkään kun Kati pani ripeästi kiljui kunnolla kun sai orgasmin levähti vähän ja jatkoi en tiedä miten mutta otti syvälle iteensä kun sai toista orgasmia pidin syvällä ja laukesin Kati kiljui sitä tuleeeee.
      Kati laskeutu viereen ja nukahti, vaimo tuli toiselle ouolen kuiskasi sinulle on pitkä filmi miten tuo sinun aisa sopi sinne ja kokeili kuiskas katso filmiä katsoin filmiä kun vaimo ratsasti koko nivustaide oli märkänä kuvassa näkyi kuinka pillun huulet venyi kun otin ulospäin. vaimo laukesi ja minä myös, kuiskas korvaan sain ensi kertaa naista oliko sinulla kivaa nyökkäsin ja nukahdin.
      Aamulla vaimo herätti löi kaksi kumia käteen nauroi käyn kaupassa ei kiirettä.
      Kun tuli takaisin kaksi kuorta oli pöydällä, vaimo kuiskas mulla jäi pyhelin ja otti sen pöydältä se filmas koko ajan.
      Kun myöhemmin katsottiin filmiä vaimo sanoi katso kuinka halukkaana imee sinua hymyilee ja nuolee ja osaa laittaa kumin Kati kyllä nai kiihkossa kuulltiin kun sanoi en haluakkaan muuta kuin näin isoa vaatimalla vaati kasi kertaa ennen kuin vaimo tulee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe