miksi te tuutte haukkuu pikku getä kun se on ihana söpö ja ihana laulamaan
pikku g jyrää
4
394
Vastaukset
- ulompi reuna
vuonna 2007 Keskustan ehdokas ! Mä ainaki äänestän.
- -cas
nii, sitä kannattaaki äänestää siks että se on ihana ja pikku g ja just ihana laulamaan ja julkkis. tuskin kannattaa ajatella et mitä se siellä tekis. yrittäiskö se oikeesti ajaa eteenpäin niitä asioita joista sä välität.
- ulompi reuna
-cas kirjoitti:
nii, sitä kannattaaki äänestää siks että se on ihana ja pikku g ja just ihana laulamaan ja julkkis. tuskin kannattaa ajatella et mitä se siellä tekis. yrittäiskö se oikeesti ajaa eteenpäin niitä asioita joista sä välität.
No tottakai se ajais mun asioita eteepäi, mä haluisin et maailmas tehtäs enempi räppii ku se o hyvää.
- Huoh..
-cas kirjoitti:
Toi ihana juttu ei ollu sen saman kirjottajan kun sen joka sano, että se äänestää ainakii PikkuG:tä. Äly hoi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683