Selittämättömiä asioita on maailma pullollaan.
Minut on vuosien varrella pelastettu ahdingosta monta kertaa.
Nyt tuntuu vaan siltä,että tuuri ei voi loputtomiin kestää.
Uskotko suojelusenkeleihin?
23
1635
Vastaukset
- Nujerrettu
En usko! Lokaa, sontaa, vastoinkäymisiä, itsemurhakin mielessä monasti, ei pienintäkään valoa tunnelin päässä. Ihan sama vaikka kuinka yrittää ja yrittää, niin sitä suuremmalla lapiolla tai kauhalla ammennetaan sontaa ja masennusta kiitokseksi.
Sitten kuuntelet kuinka muilla menee loistavasti, on sitä,tätä,tota ja ties mitä. Itsellä kun ei mitään! Ei asuntoa, ei työpaikkaa, ei suhdetta, ei luottotietoja, ei terveyttä, ei ihmisarvoa, ei kertakaikkiaan mitään!uskon todellakin enkeleihin.tämä usko perustuu paljon siihen,mitä juttuja äidilleni tapahtui hänen eläessään...hän sanoikin sitä aina omaksi pikku enkelikseen.
en ymmärrä ihmisiä jotka suoralta kädeltä kieltää kaiken muun olemassaolon.eivät usko mihinkään,vaikka kuulisivat minkälaisia kertomuksia ihmisiltä joille näitä asioita on tapahtunut...
on se jännä että kun se lähtö täältä maan päältä lähenee,pahinkin ateisti uskoo jo kiltisti...- Enkeli
..hengissä,oli se sitten kenen ansiota hyvansä?
- Nallukka
mii-su kirjoitti:
uskon todellakin enkeleihin.tämä usko perustuu paljon siihen,mitä juttuja äidilleni tapahtui hänen eläessään...hän sanoikin sitä aina omaksi pikku enkelikseen.
en ymmärrä ihmisiä jotka suoralta kädeltä kieltää kaiken muun olemassaolon.eivät usko mihinkään,vaikka kuulisivat minkälaisia kertomuksia ihmisiltä joille näitä asioita on tapahtunut...
on se jännä että kun se lähtö täältä maan päältä lähenee,pahinkin ateisti uskoo jo kiltisti...Piti tämä laitta alkuun,mutta unohdin.
http://www.reikisivut.com/viesti/ Nallukka kirjoitti:
Piti tämä laitta alkuun,mutta unohdin.
http://www.reikisivut.com/viesti/täytyypä lukasta huomenna oikein ajan kanssa!
kiitti...:)- elämäntapaintiaanimies
Luulen, että näissä saumoissa, joissa elän; hyvin moni luovuttaisi.
Homman nimi, 2-suuntainen mielialahäikkä pinoaa eteesi epäsäännöllisellä otannalla
"mount everestin". Siinä vahvakin lankautuu.
Lähdet ote otteelta kapuamaan virtuaalisen vuoren yli
Suurin ponnistuksin tunteja kestävän ahdistusvaiheen yli.
Sisäinen levottomuus pakottaa toimintaan...paikalleen jäänti
tuhoaisi psyyken eheyttämismekanismin.
Voisi luulla, että huomisaamu olisi valoisampi.
Aivan. Ehkä Suuri Henki näyttäytyy ja sanoo Saara Pakkasvirran äänellä:
No mutta vaeltava pikku peura, poista tuo kivi vuohisestasi. - Angi ....
mii-su kirjoitti:
uskon todellakin enkeleihin.tämä usko perustuu paljon siihen,mitä juttuja äidilleni tapahtui hänen eläessään...hän sanoikin sitä aina omaksi pikku enkelikseen.
on se jännä että kun se lähtö täältä maan päältä lähenee,pahinkin ateisti uskoo jo kiltisti...Minä uskon enkeleihin ja myös lähettelen niitä jatkuvasti kaikille sukulsille ja ystäville, Vaikka tiedänkin että meillä on myös jokaisella oma enkelimme vierellämme.
Onhan sinulla elämä!
Elämän myötä sinulla on myös kaikki mahdollisuudet: elämä on siitä hassua, että kun tänään on kaikki juuri näin, niin yllätys yllätys: huomenna voi kaikki olla ihan toisin.
Huomenna voi kaikki olla ihan toisin: se pelottaa toisaalta. Toisaalta kun kaikki on nyt melko hyvin, kun tarkemmin alka ajatella.
Maailmassa on jokaista meitä kohti ainakin kymmenen ihmistä, joilla ei ole joka päivä edes puhdasta vettä juoda. Ties miten monilla ei ole edes likaista.
Eiköhän kuitenkin niillä, joilla on voimia ja mahdollisuuksia keskustella omalla äidinkielellään netissä tänään ja nyt, ole kaikki itse asiassa ihan hyvin...
Positiivinen asenne on ehkä se suurin puute monilla.- ja pöh...
tyhmää ehkä sanoa, mutta yritäppä silti uskoa itsees.. toimi, tarkkaile, tutki, innostu uusista jutuista, kuvittele myönteisiä lopputuloksia asioille.. niin.. ehkäpä jossain vaiheessa onnistaa!:)
- Nujerrettu
elämäntapaintiaanimies kirjoitti:
Luulen, että näissä saumoissa, joissa elän; hyvin moni luovuttaisi.
Homman nimi, 2-suuntainen mielialahäikkä pinoaa eteesi epäsäännöllisellä otannalla
"mount everestin". Siinä vahvakin lankautuu.
Lähdet ote otteelta kapuamaan virtuaalisen vuoren yli
Suurin ponnistuksin tunteja kestävän ahdistusvaiheen yli.
Sisäinen levottomuus pakottaa toimintaan...paikalleen jäänti
tuhoaisi psyyken eheyttämismekanismin.
Voisi luulla, että huomisaamu olisi valoisampi.
Aivan. Ehkä Suuri Henki näyttäytyy ja sanoo Saara Pakkasvirran äänellä:
No mutta vaeltava pikku peura, poista tuo kivi vuohisestasi.Sitä jättimäistä vuorta on yritetty kiivetä vaikka kuinka ja aina se paiskaa syvemmälle monttuun tai suohon. Ei kukaan jaksa ikuista rämpimistä tai kiipeämistä, varsinkin kun syvemmälle vajoaa.
Ei pahalla, mutta ei siinä Saara auta tai kukaan muukaan. Kohtalothan on sinetöity. - Nujerrettu
tiinamuori kirjoitti:
Onhan sinulla elämä!
Elämän myötä sinulla on myös kaikki mahdollisuudet: elämä on siitä hassua, että kun tänään on kaikki juuri näin, niin yllätys yllätys: huomenna voi kaikki olla ihan toisin.
Huomenna voi kaikki olla ihan toisin: se pelottaa toisaalta. Toisaalta kun kaikki on nyt melko hyvin, kun tarkemmin alka ajatella.
Maailmassa on jokaista meitä kohti ainakin kymmenen ihmistä, joilla ei ole joka päivä edes puhdasta vettä juoda. Ties miten monilla ei ole edes likaista.
Eiköhän kuitenkin niillä, joilla on voimia ja mahdollisuuksia keskustella omalla äidinkielellään netissä tänään ja nyt, ole kaikki itse asiassa ihan hyvin...
Positiivinen asenne on ehkä se suurin puute monilla.Pitääkö verrata toiseen äärirajaan jota ei ole Suomessa?? Ihan sama kuin sanoisi lihavalle henkilölle, ettei ole läheskään yhtä lihava kuin moni USA:ssa elävä liki 300 kiloinen eli kaikki hyvin.
Tosiasia kun on, että kaikille ei anneta mahdollisuuksia vaikka kuinka tekisivät töitä sen eteen. Voimat loppuvat. Tunnen monia joita yhteiskunta on "murhannut" ja ovat tällähetkellä nurmen alla.
Kun ei ole kokemusta näistä, niin ei voi tajuta. Kuullostaa hullulta, mutta näin se vaan on. - Marion.T
sekään ei ole aina oikea tie.
Lokaa, sontaa ja vastoinkäymisiä tulee meille jokaiselle, mutta aina on se usko parempaan huomiseen olemassa.
Ei siihen onneen tarvita mitää loistavaa rahakasta elämää, jolloin omistaa mahdottomasti kaikkea, yleensä ne jotka kehuvat kuinka loistavasti heillä menee, tekevät sen vain saadakseen toiset kateellisiksi.
Ei se raha ja tavara tuo onnea.
Taidat nyt kuitenkin aliarvostaa itseäsi liikaa,
mieti mitä sinulla oikeasti on, jätä listoista pois kaikki krääsä joka on vain rekvisiittana sille materialistiselle rikkaudelle.
Elämän rikkaus voidaan saavutta ilman mitään sen kummempaa rahallista rikkautta, ja ihmisarvo ei ole rahasta eikä terveydestä kiinni.
Ja HUOM en ole mikään uskovainen vaan ihan tavallinen, välillä kovankin tien kulkija....
Ja niistä enkeleistä - kohtaloon uskon, mutta enpä tiedä onko meillä suojelusenkeleitä, vai ohjaako kohtalo meidät tiettyyn päämäärään...
Jos piano putoaa kuudennesta kerroksesta ihan viereni kadulle, uskoisin että ei ollut vielä minun aikani lähteä - tuskin enkeli sen pianon putoamispaikkaa valitsi...Vaikka mistäs minä sen varmaksi tiedän..
- sarkikala
uskon ja oikein vakavasti. Kokemuksia on riittävästi!
Kun elää eettisesti js moraalisesti mahdollisimman rikkeetöntä elämää.
Se on kai jotain energiaa, ei enkeli, ei hahmo.
Mahdottomissa tilanteissa keskellä ei mitään on
sattunut läheltä piti tilanteita.
Olen pyytänyt joskus apua. Yllättäen tilanne on lauennut.
Kiitos näkymättömälle energialle pompsahtaa kyllä spontaanisti.
Näitä kokemuksia kohdallani myös riittävästi
- Pirre*
kokemus minulle sattui, kun lapsenlapsemme oli hyvin sairas ja olin melkein epätoivoinen ja hättydyin jo laittamaan "bittejä" tuonne yläilmoihin, vaikka ateistiksi itseäni tituleeraankin; minulle tuli yhtäkkiä hirmu lämmin- ja rauhallinen olo ja silloin minä tiesin ihan varmasti, että että pikkuinen poika selviää..liekö ollut sitten enkeli vai mikä..., mutta outoa ja niin todellista se oli....
- Risuparta
meitä johdattaa, joko huonoon tai hyvään. Senverran uskomattomista tilanteista selvitty, että onpa muistelemista ja etenkin kokemuksia, sekä opetuksia että et aivan yksin ole.
- minä täältä
Suojelusta varmaan on, mutta onko se enkeli vai joku muu? Itse ainakin uskon ylempään voimaan, oli se sitten mikä tahansa. Jos haluat pukea sen enkelin hahmoon, niin ihan ok. Itse voin haluta vaikka lapin maahisen, mulle tuttu, hyvä ystävä. Jokainen antaa omalle hyväntekijälleen oman nimensä, eikä sillä nimellä ole mitään merkitystä. Ihminen on pieni täällä maailmankaikkeudessa, joku meitä ylempi on, siitä on oltava kiitollinen, joku jaksaa viedä eteenpäin.
- lannenhunttari
enkeleja nimittain..en minakaan enaa 'potkisi' jollei niita olisi..on ollut useita 'mahdottomia'
selviamisia elamassani.
joskus 50 luvulla oli seurassa artikkeli-- enkeleita--onko heita??pienia lapsia ,jotka olivat olleet hengenvaarassa,heita haastateltiin, ja monet olivat nahneet enkelin heidat pelastaneen mahdottomasta tilanteesta..raamatun mukaan he ovat
palvelevia henkia..ja mika vekkulia..aina he ovat
miehia..eika niinkuin kiiltokuvissa,kauniita tyttoja..alkoon nyt kukaan'feministi' suuttuko,
kylla naisvaellekkin omat hommansa loytyy..
ps. mina taalta./miksi et ole utelias ja ota selvaa kuka se ylempi on,joka niita sinunkin 'narujasi' nykii tuolta ylhaalta?
niin tietaisit kenelle olla kiitollinen..tere.l-h - se on.
Onko se sitten suojelusenkeli, isoveli vai mikä, mutta joku se on. Siltä on tullut pyydettyä joskus apua ja saatukin. On myös auttanut pyytämättä, kun omaa tyhmyyttäni olen töpännyt. Olisi jo yli 40 v sitten saattanut suolet lentää tehtaan pihalle ja paljon muuta...
Turhaa en halua pyytää kuitenkaan. Sitten vasta kun on hätä. Jotenkin se tuntuisi väärinkäytöltä. - Remmari
lannenhunttari kirjoitti:
enkeleja nimittain..en minakaan enaa 'potkisi' jollei niita olisi..on ollut useita 'mahdottomia'
selviamisia elamassani.
joskus 50 luvulla oli seurassa artikkeli-- enkeleita--onko heita??pienia lapsia ,jotka olivat olleet hengenvaarassa,heita haastateltiin, ja monet olivat nahneet enkelin heidat pelastaneen mahdottomasta tilanteesta..raamatun mukaan he ovat
palvelevia henkia..ja mika vekkulia..aina he ovat
miehia..eika niinkuin kiiltokuvissa,kauniita tyttoja..alkoon nyt kukaan'feministi' suuttuko,
kylla naisvaellekkin omat hommansa loytyy..
ps. mina taalta./miksi et ole utelias ja ota selvaa kuka se ylempi on,joka niita sinunkin 'narujasi' nykii tuolta ylhaalta?
niin tietaisit kenelle olla kiitollinen..tere.l-hRaamatussa kuvataan jossakin kohtaa enkeleitä. Kuvaus ei vastaa mitään sellaista kuvaa, joita enkeleistä on piirretty tai maalattu. Kuvauksen mukaan on vaikea edes kuvitella, miltä ne voisivat näyttää. - Ovatko ne miehiä? Mistä voi tietää, että Gabriel tms. on miehen nimi, kun ei Raamatussa ole muita Gabrieleita? Minä luulen, että sukupuoli on oletettu vasta jälkikäteen.
Minulla on kummallinen "enkelikokemus". Putosin veneestä, ja joku pelasti minut hukkumasta kiskomalla minut takaisin veneeseen. Olin veneessä yksin!
- ollikolli-63
Uskon koska olen nähnyt sen..
Saattoi kerran pelastaa henkeni ja pitkään tulikin mietittyä jälkeenpäin oliko se hallusinaatio vai mikä..
Mitään uskontoa en sitten tunnusta..- pullaulla
toivotan oikeen hyviä enkeleitä ,on siinä senverran mukava mies. (katso profiili)
Kirjallisuudessa puhutaan paljonkin noista 'näkymättömistä auttajista' ja näillä palstoillahan heitä on vaikka miten. :)
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373877
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2292566
- 402393
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912