iso suu=iso pimpsa

utelias

kertokaas pitääkö paikkansa?

12

2738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      ...isosuiset hyviä ottaan suihin. Voi olla että siinä touhussa huulet ja suu venyneet.

      • härmä

        Tarkottaako tää sitten sitä, että isosuisella naisella on isokyrpänen mies vai mikä sen suun venyttää ?


      • Isosuinen
        härmä kirjoitti:

        Tarkottaako tää sitten sitä, että isosuisella naisella on isokyrpänen mies vai mikä sen suun venyttää ?

        Tietysti siinä venyy niin suu kuin pillu jos miehellä on iso penis ja mies sitä ahkerasti käyttää...


    • Topi

      Suun koosta ei voi päätellä pillun kokoa. Mutta esitänkin toisen kysymyksen. Pitääkö paikkansa: iso(läski)nainen = löysä pillu?

      • "saunanude"

        ...paikkaansa, olen ollut niin monen lihavan, keskikokoisen tai laihankin naisen kanssa, että uskallan olla jopa toista mieltä.


      • tiukka

        Kyllä se vaan niin on että pulskalla tai lihavalla naisella on tiukat paikat. Se johtuu lihaksista tai rasvasta. Pulskatyttö on täyttä tavaraa! se on totuus ja siitä ei pääse yli eikä ympäri. Eri tietysti on muu seksuaallisuus ja kokonaisuus.


      • Anonyymi

        Pitää.


    • Kenttätutkija

      Paikkansa pitää tuo väite. Olen kuullut sellaisesta tutkimuksesta ja oman kokemuksenkin perusteella se on suuntaa antava.

    • Anonyymi

      Isäukon opettama wanhankansan sanonta:
      Iso nenä - iso muna,
      iso suu - iso vittu.

    • Anonyymi

      Kun miehellä on iso suu niin pikkupillu istuu siihen ja hyvin pillu mahtuu siihen imettäväksi.

    • Anonyymi

      Pitää se jonkin verran. Vaimolla on iso suu ja iso häpy. Pitkät ja suuret huulet, mutta reikä on oikein tiukka. Tai ainakin sopiva. Mulla on ollut muitakin isosuisia. Toiset ovat olleet väljempiä, toiset tiukempia, mutta kaikilla on ollut turpea iso huulinen pillu.

    • Anonyymi

      Tuskin riippunee kuinka isojen kalujen kanssa on tottunut työskentelemään

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe