iso suu=iso pimpsa

utelias

kertokaas pitääkö paikkansa?

12

3209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

...isosuiset hyviä ottaan suihin. Voi olla että siinä touhussa huulet ja suu venyneet.

• härmä

Tarkottaako tää sitten sitä, että isosuisella naisella on isokyrpänen mies vai mikä sen suun venyttää ?

• Isosuinen
        härmä kirjoitti:

Tarkottaako tää sitten sitä, että isosuisella naisella on isokyrpänen mies vai mikä sen suun venyttää ?

Tietysti siinä venyy niin suu kuin pillu jos miehellä on iso penis ja mies sitä ahkerasti käyttää...

• Topi

Suun koosta ei voi päätellä pillun kokoa. Mutta esitänkin toisen kysymyksen. Pitääkö paikkansa: iso(läski)nainen = löysä pillu?

• "saunanude"

...paikkaansa, olen ollut niin monen lihavan, keskikokoisen tai laihankin naisen kanssa, että uskallan olla jopa toista mieltä.

• tiukka

Kyllä se vaan niin on että pulskalla tai lihavalla naisella on tiukat paikat. Se johtuu lihaksista tai rasvasta. Pulskatyttö on täyttä tavaraa! se on totuus ja siitä ei pääse yli eikä ympäri. Eri tietysti on muu seksuaallisuus ja kokonaisuus.

• Anonyymi

Pitää.

• Kenttätutkija

Paikkansa pitää tuo väite. Olen kuullut sellaisesta tutkimuksesta ja oman kokemuksenkin perusteella se on suuntaa antava.

• Anonyymi

Isäukon opettama wanhankansan sanonta:
      Iso nenä - iso muna,
      iso suu - iso vittu.

• Anonyymi

Kun miehellä on iso suu niin pikkupillu istuu siihen ja hyvin pillu mahtuu siihen imettäväksi.

• Anonyymi

Pitää se jonkin verran. Vaimolla on iso suu ja iso häpy. Pitkät ja suuret huulet, mutta reikä on oikein tiukka. Tai ainakin sopiva. Mulla on ollut muitakin isosuisia. Toiset ovat olleet väljempiä, toiset tiukempia, mutta kaikilla on ollut turpea iso huulinen pillu.

• Anonyymi

Tuskin riippunee kuinka isojen kalujen kanssa on tottunut työskentelemään

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      236
      5433
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      57
      4751
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      12
      3589
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      288
      3306
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      19
      3275
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3189
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2840
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      65