Motoristijengiltä lainaa

Duunari

Motoristijengiläinen lupasi lainaa minulle 30000e. Koska en saa pankista lainaa, ajattelin hyväksyä motoristin tarjouksen. Onko teillä kokemuksia motoristijengien lainoista?

44

14908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • broken fingers

jos sulla on maksukykyä, niin siitä vaan. Oletkohan ihan tosissasi, taisit heittää vaan todella surkean päivänavauksen, heh

• Duunari

Tosissani olen, mutta mietin kyllä vielä. Mitä jos en pystykään maksamaan sovitusti ( 1050e/kk )?

• broken fingers
        Duunari kirjoitti:

Tosissani olen, mutta mietin kyllä vielä. Mitä jos en pystykään maksamaan sovitusti ( 1050e/kk )?

...siis maksukykyäsi, niin ainahan voit kysellä erikoisehdoista ja pyytää pyöräilijöitä demonstroimaan miten käy jos takaisinmaksusuunnitelmasi kusee.

• Vinni
        Duunari kirjoitti:

Älä ihmeessä lainaa heiltä rahaa. Etkö todellakaan tiedä, miten käy, jos joudut maksujen kanssa liriin. Henkesi ei ole minkään arvoinen.

• ulosmittaaja
        Vinni kirjoitti:

Älä ihmeessä lainaa heiltä rahaa. Etkö todellakaan tiedä, miten käy, jos joudut maksujen kanssa liriin. Henkesi ei ole minkään arvoinen.

kaverilla ei oo parempaa tekemistä, joten heittää ajankulukseen jotain jutunjuurta. Kukaan täysjärkinen ei täällä kysele sentään noin tyhmiä. Pankinjohtaja ei sentään tuu katkomaan sormia taikka vaatimaan muijaasi yksityiseen/ kimppakivaan velkojesi maksussa...

• paha
        Duunari kirjoitti:

vittu sä kuolet jos jätät pystyy ja ne vie sulta koko ajan enemmän rahaa ja jos et pysty maksamaan niin olet niin sanotusti niiden huume huora!! eli ei kannata... tai mikä jos tykkää saada pataa ja luodista!

• Duunari
        paha kirjoitti:

vittu sä kuolet jos jätät pystyy ja ne vie sulta koko ajan enemmän rahaa ja jos et pysty maksamaan niin olet niin sanotusti niiden huume huora!! eli ei kannata... tai mikä jos tykkää saada pataa ja luodista!

Mutta kun ovat mun luottotiedot menneet ja mitä teen? Ei taida olla muita mahdollisuuksia........Illalla tapaan motoristit jossain Sipoon mökillä.

• raha
        Duunari kirjoitti:

toi 1050 euroa on varmaa se lainan korko kuussa, aiotko myös lyhentää sitä?

• broken legs
        Duunari kirjoitti:

Mutta kun ovat mun luottotiedot menneet ja mitä teen? Ei taida olla muita mahdollisuuksia........Illalla tapaan motoristit jossain Sipoon mökillä.

mitä tuota vollotat täällä palstoilla? Joku toimistorotta (...tutkija?) trollaa ilmiselvästi.

• sinne
        raha kirjoitti:

toi 1050 euroa on varmaa se lainan korko kuussa, aiotko myös lyhentää sitä?

Sipooseen ja teippaat ittees kaiken maailman mikrofoneja ja johtoa ympäri kehoa,ni ei ne varmaa kehtaa korkoo sit kauheesti pyytää,mikä moottori pyörä jengi on kyseessä?tässä muutamia korkoprosentteja
        hells angels 55%
        canonballs 42%
        bandidos 55%
        mc kyy 39%
        pikavippi tekstiviesti 300%
        kulutusluotto 24,5%
        viivästyskorko 16,8(yleinen)
        bensa litra 1,276 95E
        salatut elämät 19.30 mtv 3
        valko venäläinen 4,5 euroa
        hinnat sis alv
        keski-suomalainen 6kk kesto 34,6 euroa

• kr.pennonen
        Duunari kirjoitti:

...millä lainanehdoilla suostuit laittamaan nimesi alle, mikäli päädyit noinkin epätoivoiseen tekoon?
        Luitko sen viimeisenkin rivin, jossa todennäköisesti luki jotakuinkin seuraavasti:"...ja mikäli N.N ei suoriudu sovituista lainan takaisinmaksuehdoista, niin lainanantajalla on oikeus periä saatavansa takaisin sopivaksi katsomallaan tavalla."

• on ihan
        kr.pennonen kirjoitti:

...millä lainanehdoilla suostuit laittamaan nimesi alle, mikäli päädyit noinkin epätoivoiseen tekoon?
        Luitko sen viimeisenkin rivin, jossa todennäköisesti luki jotakuinkin seuraavasti:"...ja mikäli N.N ei suoriudu sovituista lainan takaisinmaksuehdoista, niin lainanantajalla on oikeus periä saatavansa takaisin sopivaksi katsomallaan tavalla."

luonnollinen tapa hoitaa sitouksensa.

• Utelias
        Duunari kirjoitti:

Miten sinun kävi neuvottelussa? Saitko lainan ja millaisilla ehdoilla? Kirjallinen sopimus? Fiilikset?

• ok !

joka tapauksessa lainarahan joutuu maksamaan takasin.Ihan sama maksaako pankille vai tukiliivi osseille.Paitsi jos on ajatus olla maksamatta, ni sillon parempi unohtaa.

• perikato

kukin taaplaa tavallaan, tosin kaveri tuntui olevan hieman peloissaan jos sattuu se "wcs" eli worst case scenario takaisinmaksun kanssa.Takaisinperintämenetelmät on vaan pahimmassa tapauksessa ihan eri luokkaa. Kerhon kahvikassastako meinaavat irroittaa tuollaisia summia vaiko poikien säästöistä?

• Duunari
        perikato kirjoitti:

kukin taaplaa tavallaan, tosin kaveri tuntui olevan hieman peloissaan jos sattuu se "wcs" eli worst case scenario takaisinmaksun kanssa.Takaisinperintämenetelmät on vaan pahimmassa tapauksessa ihan eri luokkaa. Kerhon kahvikassastako meinaavat irroittaa tuollaisia summia vaiko poikien säästöistä?

Tulin juuri kotiin.Olipas mielenkiintoinen ilta mutta mukavissa tunnelmissa tehtiin bisnestä. Nyt on käteistä 30000e!

• Onnittelut sinulle
        Duunari kirjoitti:

Tulin juuri kotiin.Olipas mielenkiintoinen ilta mutta mukavissa tunnelmissa tehtiin bisnestä. Nyt on käteistä 30000e!

Kiva et olet kunnossa.

• pöljä.....
        Onnittelut sinulle kirjoitti:

Kiva et olet kunnossa.

Tietenkin duunari on kunnossa, miksi olisivat hyvää lypsylehmää muilottaneet heti alkuun!
        Tosin en jaksa uskoa, että kukaan on oikeasti niin tyhmä, että menee ottamaan heiltä rahaa lainaksi oikeasti!!!! Provo pakko olla!
        No toisaalta näitähän me tavalliset ihmiset sitten saamme ihmetellä poliisi teeveestä ym, kun löytyy niskaan ammuttu raato sorakuopasta.
        Tosin onhan tässä lainausjutussa se henkikulta arvokkaampi, kun eihän sitä tolloa kannata listiä niin kauan kuin rahaa tulee takaisin tai muuten pysty hyödyntämään eli osaat kai varautua siihen, että sulle pukkaa keikkaa lähiaikoina..

• Kirsi
        Duunari kirjoitti:

Moi, laitatko meiliä ja kerrotko systeemistä. Meikätyttö on niin ahtaalla, että tekee lähes mitä vain saadakseen talousasiat kuntoon. Meilini on [email protected]. Haluaisin myös puhua kanssasi, terveisin K

• kirsi pieni.
        Kirsi kirjoitti:

Moi, laitatko meiliä ja kerrotko systeemistä. Meikätyttö on niin ahtaalla, että tekee lähes mitä vain saadakseen talousasiat kuntoon. Meilini on [email protected]. Haluaisin myös puhua kanssasi, terveisin K

Sinun talousasiat on todella helppo saada kuntoon,jos mieli avoin.

• Kirsi
        kirsi pieni. kirjoitti:

Sinun talousasiat on todella helppo saada kuntoon,jos mieli avoin.

Aika avoin pitää mielen olla, jos sillä saa hoidettua liki 40.000 euron velat. Kaikki instanssit on läpikäyty, itse joutu kaikesta vastaamaan, myös muiden veloista. Olen ainoa työssäkäyvä ja siltä otetaan, jolla tuloja on. Tiedän kaiken akordimenettelystä alkaen, mutta velkojat haluavat omansa korkojen kanssa pois. Joten otan lainaa vaikka mp-jengiltä, jos yhteyshenkilö löytyy ja molemminpuoliset velvoitteet hoitaa. Minulta menee henki nykymeiningillä - kaikki rahat menevät velkoihin, itselle ei jää muuta kuin paha mieli ja jälleen kerran tilipäivänä tyhjä tili. Ei voi hankkia mitään, ei kehittää itseään, ei matkustella ei tehdä mitään työn lisäksi.

• kiinnostunut...
        Duunari kirjoitti:

ottamaan samanmoisen tai vähän pienemmän lainan. Voitko kertoa miten otit heihin yhteyttä? Laita mailia jos voit auttaa: [email protected]

• Duunari
        kiinnostunut... kirjoitti:

ottamaan samanmoisen tai vähän pienemmän lainan. Voitko kertoa miten otit heihin yhteyttä? Laita mailia jos voit auttaa: [email protected]

Sovittiin, etten kerro kennellekään lainan yksityiskohdista. Oli suuri virhe kirjoittaa tänne ja toivon etteivät tietyt ihmiset lue näitä juttuja.

• ..ja pyysin yhtä heistä..
        Duunari kirjoitti:

Sovittiin, etten kerro kennellekään lainan yksityiskohdista. Oli suuri virhe kirjoittaa tänne ja toivon etteivät tietyt ihmiset lue näitä juttuja.

käymään kylässä mun luona, jotta voin näyttää mitä olet tälle sivulle vasikoinut. T.lojaali naisystävä.

• Duunari
        ..ja pyysin yhtä heistä.. kirjoitti:

käymään kylässä mun luona, jotta voin näyttää mitä olet tälle sivulle vasikoinut. T.lojaali naisystävä.

Et soittanut!

• Duunari

Et soittanut!

• Duunari

Et soittanut!

• Duunari

Et soittanut!

• -------------------

miksi poliisi ei puutu motoristi jengien rahan lainaamiseen, vaikka he todella käyttävät kaikkia keinoja lainan perimiseen.keväällä otettiin kiinni ulkomaalaisryhmä jota syytetään kiskonnasta, koska ovat lainanneet rahaa muille. erona vain,että korkoja ei ole otettu ja lainan perimiseen ei ole käytetty väkivaltaa.poliisit taitavat pelätä motoristejä tai ovat itse niitä....

• se vie

Pankki lainan otin muinoin uutta asuntoa varten elämä hymyili kunnes työt lähtivät alta ja työttömyys "lama" iski panki vei talon,vaimon,auton,sieluni nin et sama se mistä sitä lainaa ottaa...bisnes on bisnestä..elämä kovaa...joku sen voiton käärii...

• neuvoa
        se vie kirjoitti:

Pankki lainan otin muinoin uutta asuntoa varten elämä hymyili kunnes työt lähtivät alta ja työttömyys "lama" iski panki vei talon,vaimon,auton,sieluni nin et sama se mistä sitä lainaa ottaa...bisnes on bisnestä..elämä kovaa...joku sen voiton käärii...

Pankki ei kuitenkaan tapa jos et maksa..

• Duunari
        neuvoa kirjoitti:

Meni yö etten pystynyt nukkumaan. Ehkä ei ollutkaan niin fiksu idea lainata prätkäjengiltä.

• kukaan muukaan!!
        neuvoa kirjoitti:

Että silleen!Eikä mopo ossit lainaa rahaa netissä, eikä urpoille jotka pitää ääntä täällä!Jos jossain lainaa, ni pitää kyllä olla takuut/vakuudet/suhteet kunnossa.Vain sos virastosta saa rahaa kiittämällä!

• Duunari
        kukaan muukaan!! kirjoitti:

Että silleen!Eikä mopo ossit lainaa rahaa netissä, eikä urpoille jotka pitää ääntä täällä!Jos jossain lainaa, ni pitää kyllä olla takuut/vakuudet/suhteet kunnossa.Vain sos virastosta saa rahaa kiittämällä!

Nyt on kyllä yöunet menneet!

• mustapekka
        Duunari kirjoitti:

Nyt on kyllä yöunet menneet!

Kaikki henkilöt jotka on lukeneet näitä viestejä huomaavat kyllä milloin on kyse feikistä ja täytyy todeta muutenkin kaverin olevan sieltä yksinkertaisimmasta päästä...Missäpäin kasvaa noin tyhmänoloisia duunareita?

• Ana Lyst
        se vie kirjoitti:

ehkä talon, mutta tuskin sentään vaimoa ja sielua.

• Duunari

kuseessa ja pahassa! Huomenns pitäisi maksaa ensimmäinen lyhennys eikä mulla ole riittävästi rahaa. Mitä teen?

• feikki myös

lainaat vain kahdelta muulta jengiltä, kummaltakin 30000 eur eli maksat velat ja laitat 30000 eur liiveihisi. Taas eräpäivän lähestyessä lainaat rahaa neljältä jengiltä, maksat kahdelle jengille ja 2x30000 eur taskuun. Pian sinulla on oma jengipyramidi ja enemmän fyrkkaa kuin Herbalife-myyjillä. Kivaa, eikö?

P.S. Tämä pyramidi perustuu siihen, että aina löytyy uusia jengejä, joilla 30000 eur sulle. Sit jos ne hankkii omia jengejä, ne vois päästä mukaan sun pyramidiin.

:D

• Duunari
        feikki myös kirjoitti:

lainaat vain kahdelta muulta jengiltä, kummaltakin 30000 eur eli maksat velat ja laitat 30000 eur liiveihisi. Taas eräpäivän lähestyessä lainaat rahaa neljältä jengiltä, maksat kahdelle jengille ja 2x30000 eur taskuun. Pian sinulla on oma jengipyramidi ja enemmän fyrkkaa kuin Herbalife-myyjillä. Kivaa, eikö?

P.S. Tämä pyramidi perustuu siihen, että aina löytyy uusia jengejä, joilla 30000 eur sulle. Sit jos ne hankkii omia jengejä, ne vois päästä mukaan sun pyramidiin.

:D

Aika monimutkaiselta kuulostaa mutta kerro lisää!

• feikki myös

Mieluummin konkkaan kuin jengiltä lainaamaan.

• hermostunut

Kuulkaapas hyvät keskustelun jäsenet!!!eikö teillä tod ole parempaa tekemistä kuin feikata täälä ja luuletteko ny tosiaan että toi jätkä mitään on lainannu.juuri saanu muka huom muka lainaa motoristijengiltä ja nyt ei oo rahaa maksaa muka ekaa lyhennystä no huh huh,luulis duunarin pystyvän parempaan kusetukseen!!!ääliö

• Duunari

Sain kutsin Vihdin mökille jossa on neuvottelu koskien mun lainaa. Uskallanko mennä?

• Mökkeily on kivaa
        Duunari kirjoitti:

Sain kutsin Vihdin mökille jossa on neuvottelu koskien mun lainaa. Uskallanko mennä?

Millaista oli? Pelasiko sipsi- ja mehutarjoilu? Saitko järkevämmän kuukausierän?

• Poiikaaa

Kannattaako sitä lainata ja jos joku ei ajallaan maksa niin se sitten on huonompi juttu !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6304
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe