HEI KUULKAA!

nakki

Täällä on 16,5v tyttönen joka olisi erittäin kiinnostunut kung-fun harrastamisesta. En ole harrastanut kamppailulajeja aikaisemmin. Peruskuntoni on ok ja olen melko notkeakin.
Olenko liian vanha? tiedän että tuo on tyhmä kysymys mutta eri harrastuksissa on eri kriteerit.

Laji on kuulema aika rankka, mutta tarvitsen rankan lajin purkamaan jännitteet ja ylimääräisen energian kehostani.
Muitakin aloittelijan yleisvinkkejä kaivataan, siis että mitä täytyy ottaa selville ennen aloittamista jne!
KIITOSKIITOSKIITOS

7

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infopiste

      Kungfua on monta eri tyylisuuntaa ja rankkuus kuten kaikki muukin riippuu täysin siitä tyylisuunnasta.
      Täältä voit tarkastaa mitä kungfu tyylejä paikkakunnallasi on http://www.kamppailulajit.net/

      Ja voin kyllä taata, että et ole liian vanha aloittamaan.

    • prinssi-nakki

      Mistähän päin olet?

      Mutta Helsingissä ainakin alkaa juuri sopivasti Tai Shin Mun-kungfun peruskurssi torstaina 1.9. Lajiesittely ilmeisesti silloin ja treenit sitten seuraavalla kerralla.

      Tampereellakin alkaa Tai Shin Mun ensiviikolla.

      Kyseessä perinteistä kiinalaista kungfua, tuota taitoa jalon taistelun.
      Katsoppa: www.taishinmun.fi

      Ikää sinulla on juura sopivasti minkä tahansa lajin aloittamiseen, ja kuntopuolikin varmasti riittää sillä alustahan aina aloitetaan.

      Onnea uuden opin tielle! :)

    • SWKS

      5.9 alkaa myäs Suomen Wushu Kungfu Seuran alkeiskurssit Helsingin Sörnäisissä.

      Tervetuloa tutustumaan

      Käy katsomassa www.finwushu.com

      • Jalmari

        Aloita mielummin taekwondo. Taekwondossa opit monipuolisempaa ja tehokkaampaa tekniikkaa, joka toimii oikeasti.


    • Herra 47

      ...treenaamaan vaan!
      Itse aloitin kypsässä *lisää nauru* 18-vuoden iässä. Ja ihan hyvin omasta mielestäni homma on mennyt kroppaan ja kaaliin.

      • nakki

        Kiitos vastauksista, Kuopion peruskurssi alkaa 5.9 ja sinne olen näillä näkymin menossa! Toivottavasti en säikähdä pahasti :D ja jos innostun kovasti niin pitää sanoa bye bye lävistyksille :/


    • rambo333

      eri tyylisuuntia on yli 2000. varmasti jokin niistä sopii sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe