Muistan elävästi kun kuulin että hurriganes tulee keikalle meidän paikalliselle pikkulavalle.
Aloin mankumaan äitiltä lupaa päästä katsomaan elävää legendaa,olin silloin 8-vuotias,elettiin vuotta 1978.
No,koska äiti ei lupaa antanut,kuitenkin sotkin polkupyörällä lähemmäs pyttylammen lavaa ja kuuntelin keikan kauempaa.
Oli kuulemma ollut yleisöennätysilta n1000myytyä lippua.
Keikka
2
632
Vastaukset
- saltsu
Muistan myöskin ekan ganeskeikan, se oli joskus -79 olin silloin 14-v,voisitä jännityksen määrää kun viikkoja aikasemmin ruvettiin fiilisteleen ganes musalla ja taispa siinä muutaman kerran ilmakitarakin soida.Tuli Se Perjantai ilta kun ganes soitti paikallisella lavalla yleisöä ehkä noin 1500,lähetiin sinne linjabiilillä ja selvinpäin,paikka oli aivan tupaten täynnä siinä odotellessame että keikka alkaisi jo huomasimme Remun kävelevän yleisön joukossa no me rohkaisimme mielemme ja menimme pyytään Reiskalta nimmarit,nimmarit saatuamme keikka alkoikin sitten kohta, etu rivistä katsottuna keikka oli aivan mahtava joten sen kyllä muistaa aina. Kyllä siitä keikasta riitti puhumista viellä pitkäksi aikaa.Voin kyllä sanoa että Hurriganes oli suomen kovin rock bändi mitä suomessa on ollut
- kama houlama
Mua harmitti kun "myöhästyin" siitä Järvisen Alpun Roadrunner-ajasta. Pääsin ekalle keikalle Oulun jäähalliin Crazy Days-kiertueen myötä. Oltiin vähän kaukana, siellä lehtereillä mutta ihan hyvä kokemus se oli. Ganes ei vain kuullostanut livenä ihan siltä kuin miten makeat soundit siinä Roadrunner-levyllä oli, varsinkin kun Ile Kallio oli korvannut kitarassa.
Onneksi tuli Järvisen Alpun kanssa tehty keikkakin nähtyä myöhemmin Oulun Pyrinnöllä. Sillon oli jo "pahin" Hurriganes-villitys laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059