Keikka

Vieläkin fani

Muistan elävästi kun kuulin että hurriganes tulee keikalle meidän paikalliselle pikkulavalle.
Aloin mankumaan äitiltä lupaa päästä katsomaan elävää legendaa,olin silloin 8-vuotias,elettiin vuotta 1978.
No,koska äiti ei lupaa antanut,kuitenkin sotkin polkupyörällä lähemmäs pyttylammen lavaa ja kuuntelin keikan kauempaa.
Oli kuulemma ollut yleisöennätysilta n1000myytyä lippua.

2

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saltsu

Muistan myöskin ekan ganeskeikan, se oli joskus -79 olin silloin 14-v,voisitä jännityksen määrää kun viikkoja aikasemmin ruvettiin fiilisteleen ganes musalla ja taispa siinä muutaman kerran ilmakitarakin soida.Tuli Se Perjantai ilta kun ganes soitti paikallisella lavalla yleisöä ehkä noin 1500,lähetiin sinne linjabiilillä ja selvinpäin,paikka oli aivan tupaten täynnä siinä odotellessame että keikka alkaisi jo huomasimme Remun kävelevän yleisön joukossa no me rohkaisimme mielemme ja menimme pyytään Reiskalta nimmarit,nimmarit saatuamme keikka alkoikin sitten kohta, etu rivistä katsottuna keikka oli aivan mahtava joten sen kyllä muistaa aina. Kyllä siitä keikasta riitti puhumista viellä pitkäksi aikaa.Voin kyllä sanoa että Hurriganes oli suomen kovin rock bändi mitä suomessa on ollut

• kama houlama

Mua harmitti kun "myöhästyin" siitä Järvisen Alpun Roadrunner-ajasta. Pääsin ekalle keikalle Oulun jäähalliin Crazy Days-kiertueen myötä. Oltiin vähän kaukana, siellä lehtereillä mutta ihan hyvä kokemus se oli. Ganes ei vain kuullostanut livenä ihan siltä kuin miten makeat soundit siinä Roadrunner-levyllä oli, varsinkin kun Ile Kallio oli korvannut kitarassa.
        Onneksi tuli Järvisen Alpun kanssa tehty keikkakin nähtyä myöhemmin Oulun Pyrinnöllä. Sillon oli jo "pahin" Hurriganes-villitys laskenut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe