Haluaisin kuulla kokemuksia ja mielipiteitä snowballista eli lumipallosta (erityisesti naisilta, mutta miehetkin voivat kertoa kokemuksistaan).
Niille, jotka eivät tiedä mitä "snowball" tarkoittaa, selvennys: Nainen ottaa mieheltä suihin loppuun asti, mutta ei niele spermoja, vaan antaa spermat toisen naisen tai miehensä suuhun ja tämä antaa taas spermat takaisin. Joka "vaihtokerralla" mukaan tulee myös sylkeä, jolloin tavaran määrä kasvaa kuin lumipallo. Kun jompikumpi haluaa lopettaa vaihtamisen, on hänen joko nieltävä spermat tai syljettävä pois.
Minua itseäni ajatus kiihottaa suunnattomasti, mutta en ole koskaan kokeillut, enkä myöskään nähnyt "livenä" naisten tekevän sitä. Ehdotin kerran sitä vaimolleni (humalan rohkaisemana), että miten olisi, jos kokeiltaisiin joskus. Eikä hän ajatusta suoraan tyrmännyt, vaan lupasi harkita.
Vaimoni ottaa kyllä mielellään suihin, mutta suuhun laukeamista hän hiukan vieroksuu. On hän muutaman kerran niellyt spermat, mutta ei tee sitä kovin mielellään. Pari kertaa olen saanut laueta hänen kasvoilleen, mikä myöskin oli erittäin kiihottavaa.
Monet ovat kertoneet, että ananasmehun juominen tekee spermasta paremman makuista. Pitääköhän paikkansa? Täytynee kokeilla...
Snowball
8
3798
Vastaukset
- Nielen joka kerta
Greippiä naamaan ja sperma maistuu hyvältä. Yleensäkin hedelmien syöminen vaikuttaa sperman parempaan makuun.
- Markku
Pelimies, sinulla on upea vaimo. Minusta jo se, ettei ”hän ajatusta suoraan tyrmännyt, vaan lupasi harkita”, kertoo kunnioitettavasta ennakkoluulottomuudesta. Voisiko jopa sanoa, ettei haittaa, vaikka lumipalloleikit eivät sitten toteutuisikaan?
Minunkin vaimoni ottaa mielellään suihin, mutta onnekseni hän ei vieroksu suuhun laukeamista. Minusta nimittäin tuntuu tosi hyvältä, kun nainen imee myös koko siemensyöksyn ajan.
Myös minun vaimoni on muutaman kerran niellyt spermat, mutta hänkään ei tee sitä kovin mielellään. Yleensä hän menee vessaan ja sylkee lastin pois. Kysymys ei kuitenkaan ole sperman mausta.
Muutaman kerran olen saanut laueta vaimoni kasvoille, mikä on hauskaa ja erittäin kiihottavaa. Se myös näyttää hyvältä. Mieluiten tulen kuitenkin suuhun.
Valitettavasti minulla ei ole kokemuksia snowballista. Kieltämättä ajatus kiihottaa. Sen verran olemme sperman kanssa leikkineet, että minä olen suudellut vaimoani suihinoton jälkeen ja olen saanut spermat suuhuni. Mistään lumivyörystä ei ole kysymys, koska nielen lastini. Se on siistiä.
Vaimoni ole ainoa, joka on antanut minun maistaa omaa lääkettäni. Poikamiehenä sain joskus lastini takaisin. Myös runkkaillessa saatan niellä siemennesteeni. - lssukka
En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta,minä en
kyllä pystyisi ilman pahoinvointia tuota tekemään,
mutta me ihmisethän pidetään niin erillaisista
asioista ;)- Pelimies
Kiitos asiallisista kommenteista. Ymmärrän hyvin, että joitain asia jopa oksettaa, mutta muistakaamme, että jokaisella meillä on eri asioita jotka kiihottaa. Vielä en ole saanut kommentteja varsinaisesti snowballista, mutta kenties niitäkin vielä tulee. Varmasti tästäkin maasta löytyy ihmisiä, jotka ovat joskus snowballia kokeilleet. Kertokaa please kokemuksistanne.
- mene hoitoon
vitun sairaines fantasioines!!
- helvetti
siinä on että nää lapset tulee aina aukomaan päätään jos joku yrittää keskustella asiallisesti. opetelkaa lukemaan saatana. siinähän sisään palstalle tullessa pyydetään kuittaamaan että ON YLI 18V!
männöö hermo.
sitäpaitsi spermalla leikkimisessä ei oo mitään vikaa. ei ihme että kyselyissä aina kitistään kun seksi ei luista kun suuri osa kansasta näyttää olevan asennevammaisia. että nih. - vielä riittää
Mistä päättelet että kaikki mitä et itse tekisi olisi suoraan tuomittava sairaaksi?
Ihan asiallisesti haluan ihmetellä tuota sinun ahdasta katsomustasi, eihän edes kaikissa kulttuureissa puhuta seksistä julkisesti, yhtä hyvin he voisivat tuomita sinut.
Se ettei sinua joku asia kiinnosta on oma valintasi, se ei oikeuta sinua arvostelemaan muita.
Itsekään en haluaisi jonkun liemiä suuhuni muuten ala sen harrastajia kutsumaan sairaiksi!
- Pelimies
Kai jollain on kokemuksia snowballista? Kertokaa ihmeessä ja jakakaa kokemuksenne. Jään odottelemaan asiallisia vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723