Windows 98 SE esiasennettuna???

hähhäh

Kertokaa mistä mä näen että onko mun käyttöjärjestelmä Windows 98 SE?

Olen siis ostamassa kameraa ja se kuvien latausohjelma vaatii Windows 98 SE n esiasennettuna. Mitä mahtaa tarkoittaa?

6

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harski

tarvii olla juuri 98SE. Luulen että siinä tarkoitetaan että vähintään pitää olla 98SE tai uudempi.Jos sulla on XP niin pitää toimia siinäkin.Tuo sana esiasennettu ei tarkoita mitään eli tuo esi on aivan turhaa.

• hähhäh

Voiko joku kertoa että mistä näen sen onko tuossa koneessa tuo SE versio vai ei?

• hähhäh
        hähhäh kirjoitti:

Voiko joku kertoa että mistä näen sen onko tuossa koneessa tuo SE versio vai ei?

Niin siis kirjoitin vähän huonosti. Eli siis ymmärrän että pitää olla uudempi kuin Windows 98 SE mutta koneessani on 98 mutta en nyt tiedä onko se tuo SE päivitys.

• Harski
        hähhäh kirjoitti:

Niin siis kirjoitin vähän huonosti. Eli siis ymmärrän että pitää olla uudempi kuin Windows 98 SE mutta koneessani on 98 mutta en nyt tiedä onko se tuo SE päivitys.

tiedostohallintaa (my computer) ja Help ja About Windows. Näin ainakin xp:ssä.

• näin...
        hähhäh kirjoitti:

Avaa se oma tietokone juttu ja klikkaa tyhjän päällä hiiren oikeata nappia ja valitse ominaisuudet. Mulla ainakin tulee sillon näkymään että tässä koneessa on se 98SE

• samaan aikaan pause
        näin... kirjoitti:

Avaa se oma tietokone juttu ja klikkaa tyhjän päällä hiiren oikeata nappia ja valitse ominaisuudet. Mulla ainakin tulee sillon näkymään että tässä koneessa on se 98SE

painiketta niin saa järjestelmän tiedot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe