Pisarin tarjous

mökki rakentaja

Onko kenelläkeen kokemusta Pisari Oy:n toiminnnasta. Puhelinkeskustelun perusteella lähetin mökin piirrustukset tarjousta varten toukokuussa, kun kesäkuussa ei mitään kuulunut lähetin uuden viestin. Soitin heinäkuun alussa ja sain suunnittelijan säkhöpostiosoitteen. Lähetin piirrustukset hänelle ja edelleenkään ei ole kuulunut mitään vaikka olen jo kerran sähköpostilla perään kysellyt. Piirrustukset kyllä tulivat perille, siitä sain aikanaan varmistuksen. Onko tämä sitä hyvin kuuluisaa suomalaista asiakaspalvelua ?

4

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.erkku

      Minulla on!Puhelinkeskustelussa pyysin hintoja autotallista/katoksessa erilaisin toimitussisällöin. Lopputulema oli, että sain postissa TILAUSVAHVISTUKSEN ja valmiit piirrustukset!!!
      Eli minulle kävi vähän toisinpäin.Kun soitin ja ihmettelin, kuinka tässä näin kävi oli myyjä vuorostaan ihmeissään etteikö asia ollutkaan niin, että olisin ollut jo tilaamassa!?!? Olisin vielä hallut muuttaa vähän laajentaa toimitussisältöä myyjä valitteli, että tullut tarjonneeksi liian halvalla ja nosti hinnan sellaiseksi ettei se ollut enää missään suhteessa toimitussisällön laajennukseen. Kaiken kaikkiaan sävy oli kovin päällekäyvä ja keskustelu päättyi siihen, että voin palauttaa saamani kuvat ja tilausvahvistuksen. Eli tarjottiin kaupan( jota ei siis vielä ollut asiallisesti ottaen missään muodossa vielä tehtykään ) peruutusmahdollisuutta. En tiedä mitä palvelu oli, kuuluisaa tai ei, äärimmäisen outoa kuitenkin.

      • mökki rakentaja

        Eipä hyvältä kuullosta, peruinkin jo tarjouspyyntöni ja suuntaan katseeni muualle.


    • Hans

      tulin pyytäneeksi tarjousta rivitalon autosuojasta, ensimmäsessä vaiheessa vajaat 10 paikkaa ja saman verran myöhemmässä. Pyyntö lähti kesäkuun alkupuolella. Vastausta en ei ole vielä saapunut. Peräti kiintoisaa toimintaa?

    • voya

      Yritin tilata ao yriykseltä autotallin kippiovea, vastasivat sähköpostiin että ottavat yhteyttä asuinalueellani toimivaan asentajaan! Sen jälkeen on ollutkin enempi hiljaista, ylikuukausi meni, ja lähetin huomautuksen asiasta heille, ei mitään kommenttia, saatika yhteyden ottoa. Että tämmöisiä yrittäjiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe