Haluaisin löytää hyvän,luotettavan ja työnsä osaavan kampaamon/kampaajan turusta. Mistä löytyy, ehdotuksia? ja vielä sen verran, että olen ottamassa permistä(ei mitään mamma kampausta vaan lainehtivat kiharat), eli jos joku on itse ottanut jossain ja ollut tyytyväinen tulokseen, eli siis että kampaaja on ymmärtänyt mitä haluat, kerro ihmeessä mikä paikka!
Asiansa osaavat kampaajat TURUSSA?
37
41785
Vastaukset
- Lilli
Sieltä olen saanut elämäni parhaimman värjäyksen ja leikkauksen. Permiksistä en tiedä tarviiko niihin mitään ihmeempää kampaajaa, tai mistä minä tiedän...
Grooveen luottaisin, mutta kukkaro saattaa kärsiä. - onnistunut kampaus
kokeilepas kodin ykkösen yhteydessä olevaa sitruuna kampaamo-kauppaa.
itse olen useasti käynyt,värjännyt ja leikellyt ja kiharaakin ottanut ja aina olen ollut tyytyväinen.
nuoria töissä joten tietävät trendin. - Nimetön
ite löysin kampaajan joka todellakin osaa hommansa ja omaa silmää niin että leikkaukset ja värit todella toimii aina tähän nassuun. uskallan antaa vapaat kädet ja aina oon ollu enempi ku tyytyväinen. suosittelen siis 11 hetki Forumissa ja sieltä Tiina.
- kihara
Kampaamo Tyylihiukset Hämeenkatu ykkösessä
- patrikTku
ts-salonki ja maiju. et pety.
- Jenni^
Kiitos avusta! Toivottavasti edes osa oli laittanut viestit tosissaan(ettei tarvitse kampaamosta ulos tullessaan kirota miksi meni uskomaan tuntemattomia:)). Onko kellään muuten kokemusta kampaamo Salvesta? ja missä hinnoissa permikset noissa mainitsemissanne kampaamoissa liikkuu/leikkaukset ylipäänsä?
- Jenni^=Ida
Jenni^ kirjoitti:
Kiitos avusta! Toivottavasti edes osa oli laittanut viestit tosissaan(ettei tarvitse kampaamosta ulos tullessaan kirota miksi meni uskomaan tuntemattomia:)). Onko kellään muuten kokemusta kampaamo Salvesta? ja missä hinnoissa permikset noissa mainitsemissanne kampaamoissa liikkuu/leikkaukset ylipäänsä?
Olen siis sama kuin alkuperäisen viestin kirjoittaja:)
- halvalla.
Jenni^=Ida kirjoitti:
Olen siis sama kuin alkuperäisen viestin kirjoittaja:)
mä leikkaan halvalla ja välillä saksilla.Hyvää tulee vaikken ole kouluja käynyt ne on käynyt meillä.
- Nimetön
Clippi
- HYVÄ
Suomen mestari, SL-SALONKI Mehiläisen talossa, Niina tai Susanna.
Suosittelen lämpimästi!! :)- Ida
Mikäs on hintaluokka täällä SL-salongissa? noin suurinpiirtein siis..
- HYVÄ
Ida kirjoitti:
Mikäs on hintaluokka täällä SL-salongissa? noin suurinpiirtein siis..
Hyvästä saa aina pulittaa vähän enemmän :)
Mä maksan n.100 e väri, leikkaus(erittäin hyvä sellainen) muotoilut ym. ym
Permiksen hintaa en tiedä, kantsii soittaa ja kysyä
Ja tosiaan ennemmin mä maksan vähän enemmän hyvästä työstä kuin jostain, josta ei aina tiedä... - ex_asiakas
Hinta/laatusuhde ei ihan kohdillaan,suomenmestariksi aika vaatimatonta kähertelyä ja hitaanpuoleista kampaamotoimintaa (varausajat ei pidä ja asiakkaat joutuvat odottelemaan)ja minkäs vuoden suomenmestari on/oli kyseessä??Eihän tuolla mestaruudella voi vuodesta toiseen ratsastaa...
- asiakas...
ex_asiakas kirjoitti:
Hinta/laatusuhde ei ihan kohdillaan,suomenmestariksi aika vaatimatonta kähertelyä ja hitaanpuoleista kampaamotoimintaa (varausajat ei pidä ja asiakkaat joutuvat odottelemaan)ja minkäs vuoden suomenmestari on/oli kyseessä??Eihän tuolla mestaruudella voi vuodesta toiseen ratsastaa...
Olen samaa mieltä että Susannalta tulee melkoisen vaatimatonta työntulosta. Käyn Ninalla itse ja hän se taas osaa. Olen joka kerta ollut tyytyväinen työn tulokseen ja hän tietää mitä haluan. Ehkä ei hänkään kaikille sovi mutta mun ajatuksia tuntuu lukevan.
- lavenderi1
ex_asiakas kirjoitti:
Samaisessa paikassa kyllä rahat ja tukka meni eikä kampaaja tehnyt sinne päinkään mitä toivoin.
- Huihui
asiakas... kirjoitti:
Olen samaa mieltä että Susannalta tulee melkoisen vaatimatonta työntulosta. Käyn Ninalla itse ja hän se taas osaa. Olen joka kerta ollut tyytyväinen työn tulokseen ja hän tietää mitä haluan. Ehkä ei hänkään kaikille sovi mutta mun ajatuksia tuntuu lukevan.
Susanna teki kaverin hääkampauksen ja se oli lässähtänyt ja kukat pudonneet ennen papin aamenta. Yksi joka tekee hienoa jälkeä, sekä väri-, leikkaus- ja permistyöt, on ent.Klubista 11.hetkeen siirtynyt Sari. On topakka persoona mutta tekee huippukaunista. Ja hinta sen mukaan (väri leikkaus 100 €, permikset melkein tupla).
- Lispetti
Muutin Turkuun Helsingistä ja olen käynyt Clipissä ja Groovessa. Kumpaankaan paikkaan en ole tyytyväinen enkä muualta ole enää viitsinyt edes kokeilla. Käyn nykyään taas Helsingissä vanhalla kampaajallani.
- ---
Clipp on ylihinnoiteltu laatuunsa nähden. Paljon melua tyhjästä...
- hyv
Hyvät kampaajat ovat harvassa, mutta Forumissa on kampaamo 11.hetki ja sieltä niitä löytyy! SUOSITTELEN!
- voi ei!
Ei ainakaan Groove. Maksaa paljon (100€ leikkaus ja väri) lopputulokseen verrattuna.
- Hemmo
Tyylihiuksissa kaikki kampaajat ovat loistavia ja varmasti kuuntelevat mitä asiakas haluaa! Eikä kukkaro liikaa kevene. =0)
- kampauspönsö
yksi kerta tyylihiuksissa riitti. Ihmeen ammattitaidotonta väkeä. Yritin saada 2-sävyvärjäystä, niin että alemmat hiukset olisivat ruskeat ja päälimmäiset hiukset vaaleat. Väänsin asiaa ½h kampaajalle, mutta se pyörittelee ihmeissään silmiään, että haluak sä niinkun tyven eri värillä vai? Juu tottakai haluan itselleni juurikasvun värjäyttää, uusi hottis! Ja ihan olen aito suomalainen ja suomenkielinen, joten ei pitäisi ulosannissa olla vikaa, kampaajan ymmärryksessä kylläkin. En uskaltanut ottaa kuin leikkauksen enkä sen koommin sitäkään tuossa ko. kampaamossa. Kaverini kävi vuosia tuossa kampaamossa ja valitti samaa, että kampaajat eivät aina ihan ymmärrä mitä uutta hän haluaisi ja siksipä leikkasivat aina samalla lailla. Niinpä myös kaveri vaihtoi kampaajaa.
- 11. hetki
paras
- kampaamo
Groove tai Ilme on myös tosi hyvä :D
- tyytyväinen1234
11. hetkeen olen aina ollut tyytyväinen.
Kokeiltu on monen monta mm. clipp, avantgarde jne, mutta ehdottomasti paras ja laadukkain lopputulos on 11. hetkessä. Tietävät mitä tekevät, muualla hiukset on jopa pilattu värjäyksen yhteydessä.- Tyytyväinen kultakut
Monta vuotta käyneenä voin suositella lämpimästi. Ihanaa palvelua ja loistavaa jälkeä. Aina tyytyväinen:))
- uusi turkulainen
Tyytyväinen kultakut kirjoitti:
Monta vuotta käyneenä voin suositella lämpimästi. Ihanaa palvelua ja loistavaa jälkeä. Aina tyytyväinen:))
11.hetki on niin kaunis ja kotoisa. Ihana ilmapiiri ja mukava henkilökunta. Kävin ja tykästyin:))
- omppu
Siis se humalistonkadun, ei Stockan liike. Stockan alakerrassa olevaa kokeilin kerran, ihan surkea. Humalistonkadun liikkeessä mukava tunnelma ja osaavia (mies)kampaajia! kysy Junnua, ajat menee kyllä muutaman viikon päähän, mutta joka kerta oon ollut tosi tyytyväinen, vaikka oonkin antanut täysin vapaat kädet! :)
- erittäin tyytyväinen asiakas
Oon käyny avantgardessa kolme kertaa ja joka kerralla aivan ihana tulos!! Varsinkin Junnu tuntuu tietävän mitä minä haluan ennen kuin minä itse :D Tarkkaa ja huolellista työtä ja suunnittelu tehdään yhdessä. Junnu selittää tarkkaan mitä meinaa tehdä ennen kuin aloittaa niin ei ole tullut yllätyksiä niin kuin monesti muualla.
- kerran kokeillut
sinne ei kannata mennä. ei ainakaan siihen kulmatuoliin.
- madonna alta
tarkoitatko sillä kulmatuolilla paikkaa mikä on heti ulko-ovesta vasemmalla? siinä laitettiin mulle värit ja itku tuli kotona keltaisen tukan kanssa. nyt tuskaisena mietin mistä uusi kampaaja ja että voisko tälle tehdä jotain korjausta..... miks kampaajat on nin paskoja tässä kaupungissa?
- hiukset kuntoon
madonna alta kirjoitti:
tarkoitatko sillä kulmatuolilla paikkaa mikä on heti ulko-ovesta vasemmalla? siinä laitettiin mulle värit ja itku tuli kotona keltaisen tukan kanssa. nyt tuskaisena mietin mistä uusi kampaaja ja että voisko tälle tehdä jotain korjausta..... miks kampaajat on nin paskoja tässä kaupungissa?
Meillä käytiin hiustenhoitoretkellä Puolassa asti. Emäntä kun laskeskeli, että hiusten tuunailu tuli maksamaan Puolassa saman verran kun kahden hengen lennot menopaluu ja majoitus yhteensä kun mitä pelkkä hiusten hoito suomessa. Saimmepahan vielä reissun kaupan päälle!
Suora lento Turusta Gdanskiin..
- daleen
Kuka osaisi neuvoa taitavan saksien käyttäjän Turusta. En ole enää kaksikymppinen ja kovasti kokeilunhalúinen. Olen kokeillut muutamia, mm Groovea ja muutamia muita keskustan kampaajia. Lopputulos ei ole kuitenkaan ollut mieluinen. Arvostan klassista mallia ja huolellista työtä. Turkuun 4v sitten muuttaneena en ole vielä löytänyt kampaajaa jolla olisi kokemusta ja taitoa tarjota neuvoja. Pelkkä nuoruus ja trendikkyys eivät välttämättä ole hyvän leikkauksen onnistumisen edellytys. Entisessä kotikaupungissani Tampereella minulla oli taitava kokenut kamppaja joka uskalsi ottaa kantaa mitä kulloinkin pitäisi tehdä. Uskomattoman suuri merkitys on kampaajalla jonka kanssa löytyy pysyvä asiakassuhde. Löytyykö muita "täti-ikäisiä" joilla olisi hyviä neuvoja pulmaani.
- Asiakas44
Studio velkee!
- ei hyviä.
05 aloitettu ketju.
No, ei se mitään. Ei varmaan ole turkulaisten kampaajien asenne muuttunut: kunhan jotenkin leikataan, rahat pois. Ei tule mieleenkään, että se lopputulos on kuitenkin kampaajan taidonnäyte.
- Ai, sä oot käynyt kampaajalla (*kaikkea muuta kuin hyvän näköinen*)
- Joo, tosa mä kävin diorin salongissa
- Ai kiva (*hyvä tietää, enpä mene ite sinne koskaan*)
Buaah buaah. - ekokampaaja
Permanentin onnistumiseen vaikuttaa paljon myös hiusten kunto. Paljonko on tehty värjäyksiä ennen permistä jne.
Itsekin aikoinani otin permistä vaalennettuihin hiuksiin mikä oli ihan katastrofi!
Yhteisen kielen löytyminen kampaajan kanssa on hyvin tärkeää.
Kommunikointi ja asiakkaan toiveiden kuunteleminen on oleellista.
Tarkoitushan olisi saada asiakas tulemaan uudelleenkin samaiseen kampaamoon! Kampaamo Fixx Halisin suunnilla on hyvä paikka. Itse olen käynyt siellä jo 4vuotta, eikä koskaan ole tarvinnut hävetä päätään. kampaaja ymmärtää hyvin leikkaus/värjäyks toivomukseni hiusten suhteen ja heittelee itsekin ehdotuksia. Mulla on keskipitkät hiukset ja väri plus leikkaus ja kampaus maksaa 55-60e. Ei ole niin kalliskaan, kun jossain Turun keskustassa saisin pulittaa samasta 100e. Eipä löydy joka opiskelijalta sellaisia rahoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006514
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313890törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303305Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471043Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889