Kodinkoneliikkeitä?

Liinu

Olen ostamassa uutta pesukonetta Turusta. En ole kauaa täällä asunut, joten kertokaa mitä eri liikkeitä täällä on, joista voisi käydä kattoo ja vertailemassa hintoja?

10

3964

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orange78

suosittelen itse mustapörssiä, kun menee keskustasta länsikeskukseen päin niin tulee matkanvarrella. Lähellä on expert ja markantalo myös, helppo vertailla.

• -turkulainen-

gigantti nousee päällimmäiseksi mieleen (sieltä saat halvimmalla, ja jos jossain on halvemmalla niin eiku giganttiin kertomaan josta saat saman tuotteen vielä halvemmalla. hintakilpailu!).

sitten on expert-turun konemyynti, mustapörssi, markantalo (nämä kalliimpia) ja viimeisimpinä eikä vähäisimpinä tavaratalot kuten anttila, citymarket jne.

myös tavarataloista saa nykyään ihan hyviä kodinkoneita ja hinnat on monta kertaa myös halvempia. nykyään kodin koneet ovat hyvin samanlaisia sisälmyksistään ja ainoastaan ulkokuori vaihtelee. (näin pääpiirteisesti)

• Timppa

Ei tuo Expert Veikon Kone mikään kallis paikka ole ja jos vaikka muutaman euron on kalliimpi niin aina hyvästä palvelusta maksaa hieman enemmän. Gigantista en enää osta laisinkaan koska siellä on niin imelät ja ei palvelualttiit myyjät.

• -turkulainen-
        Timppa kirjoitti:

Ei tuo Expert Veikon Kone mikään kallis paikka ole ja jos vaikka muutaman euron on kalliimpi niin aina hyvästä palvelusta maksaa hieman enemmän. Gigantista en enää osta laisinkaan koska siellä on niin imelät ja ei palvelualttiit myyjät.

tuosta gigantin myyjiä jutusta olen samaa mieltä! palvelua sieltä ei saa mutta minä taas en maksa mistään palvelusta vaan laitteesta itsestään.

• neiti X

Noissa aiemmissa viesteissä ne vaihtoehtosi jo tulikin, mutta Mustaa Pörssiä en todellakaan voi suositella. Palvelu on todella ala-arvoista:

1. Oltiin mieheni kanssa katsomassa videotykkiä ja päätettiin ostaa, sovittiin hintakin valmiiksi. Piti vaan päästä kotiin nettiin siirtämään rahat säästötililtä sille tilille, jolle pankkikortti on. Myyjä antoi korttinsa sanottiin, että pian tullaan takaisin. Kun lähdettiin kotoa, mies soitti vielä myyjälle, että nyt tullaan. Kun tultiin perille myyjää ei näkyny missään. Kyseltiin jo muiltakin myyjiltä (saatiin vastaukseksi: "Se on varmaan puhelimessa." ja 10 minsan päästä "Mä soitan sille kohta.") ja yli puolen tunnin odotuksen jälkeen lähdettiin vetämään. Tunnin kuluttua siitä, kun mun mies ilmoitti, että ollaan tulossa tää myyjä alkaa soitella mun miehelle. Vähän myöhäistä?

2. Mieheni kaveri osti jonkun sikakalliin digikameran, joka ei toiminu lainkaan. Se meni palauttamaan sitä ni sai vastaukseksi vaan, ettei onnistu. Jos olis halvempi laite kyseessä niin oltais kuulemma voitukin vaihtaa uuteen. Käskettiin mennä huoltoliikkeestä kysymään, jossa taas huoltomies nauroi päin naamaa ja ihmetteli, että miten häneltä muka uusia kameroita saisi. Ostaja paineli takaisin liikkeeseen kirjallisen valituksen kanssa eikä sekään auttanu. Saa nähdä, mitä jatkoa seuraa...

• - wakeup -

- Jos asia on noin selvä ettei kamera toimi niin ei vaihtokauppaan hinta vaikuta. Selvennä vähän tuota juttua...

• neiti X
        - wakeup - kirjoitti:

- Jos asia on noin selvä ettei kamera toimi niin ei vaihtokauppaan hinta vaikuta. Selvennä vähän tuota juttua...

Niin, eihän tavaran hinnalla pitäisi olla mitään merkitystä, jos tavara on jo ostettuna epäkunnossa ja haluaa uuden toimivan tilalle. Mieheni kaveri sai kuitenkin aikaisemmin kirjoittamani vastauksen Mustasta Pörssistä. Ei auttanut edes se kirjallinen valitus liikkeen johtajalle. Ihme touhua!

• leelia

ja olen ostanut kaikki mustasta pörssistä, sillä me olemme aina saaneet todella hyvää palvelua mukavilta myyjiltä. lisäksi tietenkin plussapisteet, vaikkei niistä enää samalla tavalla anneta takaisin kuin 90-luvulla, jolloin ostimme kaikki kodinkoneet (liesi, liesituuletin, jää-viileäkaappi, pakastinkaappi,mikro, astianpesukone, pyykinpesukone ja kuivausrumpu) sieltä. jälkeenpäin on hankittu tv:t, videot, digiboksit,dvd-soittimet, tietokoneet, digikamerat jne sieltä.

langatonta kotipuhelinta, vatkainta jne olimme käyneet katsomassa gigantissa ja sieltä emme saaneet kunnon palvelua. lisäksi enemmän kuin kerran tuote, jota mainostettiin lehdessä, oli loppuunmyyty tai ei ollut saatukaan kun menimme hakemaan, vaikka ekan tarjouspäivän aikana kävimme. samaa valittivat muutamat tutut.

siksi meillä kaikki mustasta pörssistä.

• Vaki asiakas

Mustapörssi on ykkönen,en varmasti mene koskaan enää giganttiin,aina kun lehdessä on niillä joku hyvä tarjous niin juuri se tuote on aina loppu vaikka menisit liikkeeseen heti aamusta,eikä se hinta takuu hommakaan ihan toimi,suosittelen siis mustaapörssiä satakunantiellä..

• tavaratalot

Varsinkin jos lompakossa painaa s-etukortti, kannattaa käydä katsomassa Myllyn Prisman valikoima. Sieltä on joskus joku tarjouspesukone ostettu eikä valittamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe