niin siis jos ottaa vaikka elisan kaapelimodeemin,niin alkaako se heti toimimaanvai täytyykö odottaa about 4viikkoa,niinkuin on elisan adsl:ssä?
Heti käyttöön
2
951
Vastaukset
- piippiippiip
Elisan kaapelimodeemi on heti käyttövalmis kun kytket modeemin tv-pistorasiaan. Näin sanottiin kun kävin Elisalta tilaamassa. Käytännössä homma ei kuitenkaan ihan noin mennyt. Tein tilauksen torstaina ja vasta seuraavana maanantaina se toimi. Ehdin jo tekemään kaksi vikailmoitustakin.
Maanantaina sitten Elisalta tyyppi soitti mulle ja sanoi että nyt yhteytesi toimii. Ihan kiva kun olin siihen mennessä surffaillut jo pari tuntia netissä.
Eli varaudu siihen, että Elisan heti käyttövalmis kaapelimodeemi toimii ehkä vasta muutaman arkipäivän kuluttua.
Nopeaahan tuo silti on ADSL-liittymään verrattuna.
Eikä ole ollut toimivuudessa valittamista.
Yksi ainoa katkos ollut puolen vuoden sisällä ja se oli eilen klo 18 jälkeen. Koko kaapeli-tv oli pimeänä vajaan tunnin kun Elisa teki huoltotöitä Riihimäellä.
Ihan kun noita ei voisi tehdä yölläkin...- mämämämä
Kytkin sen joskus 18 aikaa ja illan aikana alkoi toimia :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133