Rajoittaisitko, Tanja, noita aloituksiasi

vähän, mutta asiaa

Kaikella rakkaudella ja ystävyydellä, Tanja. Älä niin jatkuvasti aloita uutta keskustelua. Nytkin oli yhtä aikaa näkyvissä noin 8 aloitusta. Ota rauhallista aikaa ja lepoa Herrassa ihan kahden kesken ja ilman nettiä. Lepää yöllä hyvin, ja käytä päivällä aikaa ennemmin hiljentymiseen kuin nettiavausten tekemiseen.

Kiva, että olet uskossa. Siunausta sinulle.

13

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

      Oli vain 2 eri avausta

      • el-kirahwi

        Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...


      • Tanja
        el-kirahwi kirjoitti:

        Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...

        Vastatko? Ja onko se laki max 7?


      • Toimelias

        Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?


      • Tanja
        Toimelias kirjoitti:

        Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?

        Eiko?


      • Tanja tarkkailla
        Tanja kirjoitti:

        Eiko?

        mielenterveyttämme.Kävästään välillä kävely-tai
        juoksulenkillä. Minuakin moititaan liiaksi netti-
        yhteyksistä.


      • mutta joku kohtuus
        Tanja kirjoitti:

        Vastatko? Ja onko se laki max 7?

        Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.

        Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.


      • Tanja
        mutta joku kohtuus kirjoitti:

        Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.

        Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.

        Kyllä, minä käytän aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun. Olen vain TEHOKAS KRISTUKSESSA! Ei ole pakko lukea tekstini. Miksi luette sitten??? Teen Herran työtä ja Hän on minun Työnantaja. Olen Siunattu Hänessä. Kuka te olette minulle???


    • Tanja

      Minua täällä myös. Sinä tiedät, mutta et sano. Lähden nyt ja pyydän Sheriffi että poistat kaikki minun keskustelun avaukset koska ne ei kuulu teille lestadiolaisille. Pyydän anteeksi sinulta ja admatalta.

      • Tanja

        VASTAUSTA


      • Tanja kirjoitti:

        VASTAUSTA

        En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.

        Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.

        Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.

        Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.

        Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.

        Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
        Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.


      • Tanja
        vihne kirjoitti:

        En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.

        Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.

        Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.

        Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.

        Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.

        Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
        Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.

        "Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
        Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!


      • Tanja kirjoitti:

        "Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
        Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!

        Nyt, kun tiedät rajat, voit hyvin jatkaa.

        Ehkä en poista kaikkia avuksiasi, koska ne on laitettu yleisön nähtäväksi ne ovat yhteistä omaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe