Rajoittaisitko, Tanja, noita aloituksiasi

vähän, mutta asiaa

Kaikella rakkaudella ja ystävyydellä, Tanja. Älä niin jatkuvasti aloita uutta keskustelua. Nytkin oli yhtä aikaa näkyvissä noin 8 aloitusta. Ota rauhallista aikaa ja lepoa Herrassa ihan kahden kesken ja ilman nettiä. Lepää yöllä hyvin, ja käytä päivällä aikaa ennemmin hiljentymiseen kuin nettiavausten tekemiseen.

Kiva, että olet uskossa. Siunausta sinulle.

13

1406

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

Oli vain 2 eri avausta

• el-kirahwi

Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...

• Tanja
        el-kirahwi kirjoitti:

Tälläkin hetkellä on näkyvissä seitsemän eri aloitusta, jotka on tehty nimimerkillä Tanja, ja kahdeksannessa vaaditaan sheriffiltä selitystä yhden aloituksen poistamisesta. Mars takaisin koulunpenkille yhteenlaskua opettelemaan...

Vastatko? Ja onko se laki max 7?

• Toimelias

Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?

• Tanja
        Toimelias kirjoitti:

Vaikka näet avaustesi määrän, ja kaikki muutkin näkevät, niin sinä väität niitä olevan vain kaksi?

Eiko?

• Tanja tarkkailla
        Tanja kirjoitti:

Eiko?

mielenterveyttämme.Kävästään välillä kävely-tai
        juoksulenkillä. Minuakin moititaan liiaksi netti-
        yhteyksistä.

• mutta joku kohtuus
        Tanja kirjoitti:

Vastatko? Ja onko se laki max 7?

Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.

Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.

• Tanja
        mutta joku kohtuus kirjoitti:

Siis olisi miellyttävä lukea jotain muuta kuin yhden kirjoittajan tekstiä.

Ei tietysti ole mitään lakia, mutta tosiaan, käytä aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun.

Kyllä, minä käytän aikaa muuhunkin kuin tähän nettikirjoitteluun. Olen vain TEHOKAS KRISTUKSESSA! Ei ole pakko lukea tekstini. Miksi luette sitten??? Teen Herran työtä ja Hän on minun Työnantaja. Olen Siunattu Hänessä. Kuka te olette minulle???

• Tanja

Minua täällä myös. Sinä tiedät, mutta et sano. Lähden nyt ja pyydän Sheriffi että poistat kaikki minun keskustelun avaukset koska ne ei kuulu teille lestadiolaisille. Pyydän anteeksi sinulta ja admatalta.

• Tanja

VASTAUSTA

• Tanja kirjoitti:

VASTAUSTA

En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.

Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.

Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.

Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.

Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.

Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
        Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.

• Tanja
        vihne kirjoitti:

En Ajatellut, että pitäisi vastata, kun ilmoitit lopettavasi.

Minun mielestäni voit jatkaa keskustelua jos haluat, mutta muutaman reunaehdon laitan.

Samasta asiasta ei kannata laittaa useampia avauksia. Siruprofetointi kuuluu profetiat-palstalle, joten ei pidä ihmetellä, jos ne häviävät.

Kenenkaan galleriasivuja ei pidä kopsailla, koska ne eivät kuulu alueen keskustelun piiriin.

Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille.

Mikäli pysyt päätöksessäsi ja lopetat, toivotan siunausta jossain muussa foorumissa.
        Anteeksi saat,sillä tämähän on minun "työtäni" jota teen ja siihen on tyytyminen niinkauan, kuin tähti on minulla.

"Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
        Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!

• Tanja kirjoitti:

"Jotakin vastausta ei kannata laittaa jokaiselle nimimerkille erikseen, koska yksi viesti välittyy kaikille. "
        Anteeksi, olin 1kerta keskustelussa nettissa. Se oli uusi asia minulle.Oli mukava keskustella.Halusin myös vastata jokaiselle, koska se oli UUSI ASIA minulle nettissa ja elämässä olen ystävällinen.Olen nuori ja tehokas.Haluan auttaa ihmisia ja teen paljon työtä Herralle vapaaehtoiseksi,esim. lähetystyötä,tulkan saarnoja myös vapaaehtoiseksi. Täällä palstalla opiskelin myös suomea. Koko sydämestä pyydän anteeksi Kristuksessa teiltä kaikilta!

Nyt, kun tiedät rajat, voit hyvin jatkaa.

Ehkä en poista kaikkia avuksiasi, koska ne on laitettu yleisön nähtäväksi ne ovat yhteistä omaisuutta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      109
      1310
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      901
    3. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      726
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      129
      674
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      666
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      616
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      597
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      55
      555
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      473
    10. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      470
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      457
    12. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      115
      453
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      448
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      51
      445
    15. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      443
    16. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      438
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      437
    18. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      83
      434
    19. Et sinä mitään

Oikeasti halua
      Ikävä
      52
      403
    20. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42