Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

UNIKLUBI JYRÄÄ!!!

teemufani1

Uniklubi vai Negative?Noin oli joku tuol kysynyt.Ja vastaus on...UNIKLUBI!!!!
Kuka sanoo Uniklubii esim.Paskaks, on ite sellanen.Mä tunnen ne ja osaan sanoo näin ja sanon sen täydestä sydämmestä- Ne jätkät on siistejä tyyppejä!!

48

4553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haha

      teinix ihQx uniklubiX

    • Jussi-fani

      Puhut asiaa! Uniklubi on tosiaankin paras, Negativea ei voi edes verrata Uniklubiin! Jussi on suloinen. :)

      • karoliiiiiina

        uniklubi on kyllä parempi kuin negatve, mut kyl se jonneki osaa hyvin laulaaa. ja ne muut pojat soittaa


    • köhän?

      Nää tyypit on täysin rinnoin mukana raiskaamassa yhtä joskus ennenmuinoin niin hyvää musiikki-genreä.Nää tyypit viis veisaa mistään muusta kuin onko tukka hyvin kuvissa ja söpö katse joka vetoaa pissiksiin.Niiden biisit on niin saatanan tutulla kaavalla keitettyä huttua joka saa kaikki vähänkin musiikista jotain tietävät lähinnä huvittumaan .Antti tuisku uniklubi=Täysin samaa liisteriä,hiukan eri formaatissa.Paitsi että tusiku ei ärsytä läheskään yhtä paljon...

      • teemufani1

        köhän me ei nyt kyl taideta puhuu samasta bändistä.Uniklubin tyypeil ei oo pääasia onko hiukset hyvin vaan se musan tekeminen!Ai et uniklubi ärsyttää enemmän kuin antti tuisku?Enpä nyt sanois.Ainakin se on itserakas eikä ajattele yhtään fanejansa.Ainakin uniklubin tyypit osaa ottaa myös fanit huomioon.


      • köhän?
        teemufani1 kirjoitti:

        köhän me ei nyt kyl taideta puhuu samasta bändistä.Uniklubin tyypeil ei oo pääasia onko hiukset hyvin vaan se musan tekeminen!Ai et uniklubi ärsyttää enemmän kuin antti tuisku?Enpä nyt sanois.Ainakin se on itserakas eikä ajattele yhtään fanejansa.Ainakin uniklubin tyypit osaa ottaa myös fanit huomioon.

        Sä oot katsos vielä liian pentu huomataksesi tiettyjä asioita ympärilläsi.Asia on nimittäin niin että uniklubin tyyppiset viritelmät ei todellakaan ole muutakuin hyvin laskelmoitua markkinointia.Sinä teemufani olet sitä kohderyhmää jolle tällanen skeida uppoaa.
        Uniklubin kappaleet on niin hillitöntä paskaa että sitä ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.Bändi joka yrittää olla rankka mutta joka ei onnistu muutakauin vetämään posket lommolle kuvauksissa ja katsoa söpösti kameraan...
        Huh huh!!
        Ps. Hajoo alle kahdessa vuodessa...


      • teemufani1
        köhän? kirjoitti:

        Sä oot katsos vielä liian pentu huomataksesi tiettyjä asioita ympärilläsi.Asia on nimittäin niin että uniklubin tyyppiset viritelmät ei todellakaan ole muutakuin hyvin laskelmoitua markkinointia.Sinä teemufani olet sitä kohderyhmää jolle tällanen skeida uppoaa.
        Uniklubin kappaleet on niin hillitöntä paskaa että sitä ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.Bändi joka yrittää olla rankka mutta joka ei onnistu muutakauin vetämään posket lommolle kuvauksissa ja katsoa söpösti kameraan...
        Huh huh!!
        Ps. Hajoo alle kahdessa vuodessa...

        En nyt sanois et hajoaa. Ja mä en oo mikään pentu! Oot sit ite muinais muisto. Fossiili. Sitä paitsi mistä sitten ite tykkäät? Antti Tuisku? Vaiko peräti mamba? Ja ihan tiedoks vaan sullekki et uniklubin biisit ei oo paskaa!!!


      • köhän?
        teemufani1 kirjoitti:

        En nyt sanois et hajoaa. Ja mä en oo mikään pentu! Oot sit ite muinais muisto. Fossiili. Sitä paitsi mistä sitten ite tykkäät? Antti Tuisku? Vaiko peräti mamba? Ja ihan tiedoks vaan sullekki et uniklubin biisit ei oo paskaa!!!

        Kuuleppas napero...Vielä ei ihan niin huonosti mene että mambaa olisin alkanut kuuntelemaan,ihan vaan tiedoksi.Maailmaan mahtuu aika paljon musiikkia,varsinkin paskaa sellaista,näinollen myös Suomeenkin.Tää em. tapaus vaan on historiallisessa mielessä jonkin asteen pohjanoteerasus.Ei heti tule mieleen näin tökeröä skeidaa lähihistoriassa vaikka monenlaista olen nähnytkin!
        Nää kaverit on ihan silkkaa muovia jotka kopioivat surutta biiseihinsä "hitti-maneerit" muilta.Sitten vaan rok-uniformu niskaan ja söpöä ilmettä kameralle.."-Pusi pusi...-Ollaanks me nyt tarpeeks söpöjä että levyt möis??"


      • _loser_
        köhän? kirjoitti:

        Kuuleppas napero...Vielä ei ihan niin huonosti mene että mambaa olisin alkanut kuuntelemaan,ihan vaan tiedoksi.Maailmaan mahtuu aika paljon musiikkia,varsinkin paskaa sellaista,näinollen myös Suomeenkin.Tää em. tapaus vaan on historiallisessa mielessä jonkin asteen pohjanoteerasus.Ei heti tule mieleen näin tökeröä skeidaa lähihistoriassa vaikka monenlaista olen nähnytkin!
        Nää kaverit on ihan silkkaa muovia jotka kopioivat surutta biiseihinsä "hitti-maneerit" muilta.Sitten vaan rok-uniformu niskaan ja söpöä ilmettä kameralle.."-Pusi pusi...-Ollaanks me nyt tarpeeks söpöjä että levyt möis??"

        Uniklubi on niin paska bändi, että ei kyllä jaksa kuunnella milloinkaan!! Ja niitten se uus biisi "Kaikki mitä mä annoin" on niin surkea. Vähän mä repesin ku ne yhdes ohjelmas sano että on tapahtunu kehitystä... Heh heh mun mielestä se biisi on niin surkee että aika paljo on menny kehitys alas päin sitten ekan levyn jälkeen!!!

        Kaiken lisäks Jussi on lihonut ja ennen se riehu lavalla, mut nyt se ei yksinkertaisesti tee siellä lavalla mitänn. Ehkä hinkkaa niitä rasvasia hiuksiaan....

        Ja jos ihmetyttää mistä mä tiedän nää kaikki bändiläisten nimet ja biisit niin mun sisko on unikkoklubi fani... Mä en ymmärrä miten ne on saanutkin sen pään niin pyörälle...


      • teemufani1
        köhän? kirjoitti:

        Kuuleppas napero...Vielä ei ihan niin huonosti mene että mambaa olisin alkanut kuuntelemaan,ihan vaan tiedoksi.Maailmaan mahtuu aika paljon musiikkia,varsinkin paskaa sellaista,näinollen myös Suomeenkin.Tää em. tapaus vaan on historiallisessa mielessä jonkin asteen pohjanoteerasus.Ei heti tule mieleen näin tökeröä skeidaa lähihistoriassa vaikka monenlaista olen nähnytkin!
        Nää kaverit on ihan silkkaa muovia jotka kopioivat surutta biiseihinsä "hitti-maneerit" muilta.Sitten vaan rok-uniformu niskaan ja söpöä ilmettä kameralle.."-Pusi pusi...-Ollaanks me nyt tarpeeks söpöjä että levyt möis??"

        uniklubin tyypit ei välitä eniten siitä myykö levyt. tiedän sen, teemu on tuttuni. Minkäköhän ikänen itte oot jos haukut mua pennuks?! Ookko sit 60 vai peräti 70? Voi voi,hyväksyn kyllä täysin sen että vanhukset haluaa kuunnella elvistä. Joten otappa vaan elviksen levy mukaan ja painu suosiolla helvettiin!!


      • köhän?
        teemufani1 kirjoitti:

        uniklubin tyypit ei välitä eniten siitä myykö levyt. tiedän sen, teemu on tuttuni. Minkäköhän ikänen itte oot jos haukut mua pennuks?! Ookko sit 60 vai peräti 70? Voi voi,hyväksyn kyllä täysin sen että vanhukset haluaa kuunnella elvistä. Joten otappa vaan elviksen levy mukaan ja painu suosiolla helvettiin!!

        Niin kuka teemu?? Sitäpaitsi kuuntelisit sinäkin ennemmin vaikka smurffeja tai jotain muuta kehittävää...Se bändi on täysi kupla."Fanien" ikä haarukka siinä 8-14v.Ja usko ihan vaan huviksesi...Viimeistään parin vuoden päästä säkin revit niitten julisteet alas seinältä ja bändi painuu syvälle unholaan eikä kukaan kysele perään.


      • joku vaan
        köhän? kirjoitti:

        Sä oot katsos vielä liian pentu huomataksesi tiettyjä asioita ympärilläsi.Asia on nimittäin niin että uniklubin tyyppiset viritelmät ei todellakaan ole muutakuin hyvin laskelmoitua markkinointia.Sinä teemufani olet sitä kohderyhmää jolle tällanen skeida uppoaa.
        Uniklubin kappaleet on niin hillitöntä paskaa että sitä ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.Bändi joka yrittää olla rankka mutta joka ei onnistu muutakauin vetämään posket lommolle kuvauksissa ja katsoa söpösti kameraan...
        Huh huh!!
        Ps. Hajoo alle kahdessa vuodessa...

        Jätkät on tuntenu toisensa kauan, muistan vielä kun ne harjoitteli yhes mökis. Jussi on oikeasti mukava tyyppi, niinkuin veljensä Janne, Pasi on myös ehdoton. Mä olen yli 20v ja nyt katselen kun pojat kiitää unelmaansa.


      • Mullo
        joku vaan kirjoitti:

        Jätkät on tuntenu toisensa kauan, muistan vielä kun ne harjoitteli yhes mökis. Jussi on oikeasti mukava tyyppi, niinkuin veljensä Janne, Pasi on myös ehdoton. Mä olen yli 20v ja nyt katselen kun pojat kiitää unelmaansa.

        Hei,älä viitsi maalata piruja seinille!!!!


      • 2 uniklubi fania.
        Mullo kirjoitti:

        Hei,älä viitsi maalata piruja seinille!!!!

        Uniklubi on kuulkaas iha paras bändi mitä maailmassa on nii että ne ketkä sitä haukkuu nii saa painua P*Rsee***.Minä itse tykkään jussista ja kaverini jannesta.Ja ne ei kopioi mitää biisejä,eikä kato söpösti kameraan tai sit kattoo mutta mitä sitte? Kai ne saa tehä mitä ite haluaa ja se on just söpöö. :P


      • Wou!
        2 uniklubi fania. kirjoitti:

        Uniklubi on kuulkaas iha paras bändi mitä maailmassa on nii että ne ketkä sitä haukkuu nii saa painua P*Rsee***.Minä itse tykkään jussista ja kaverini jannesta.Ja ne ei kopioi mitää biisejä,eikä kato söpösti kameraan tai sit kattoo mutta mitä sitte? Kai ne saa tehä mitä ite haluaa ja se on just söpöö. :P

        Ei teidän pentujen musiikkimakua kukaan ota vakavasti....Koittakaa nyt tajuta se hyvällä.Tuo em roskaorkesteri soittaa ihan puhtaita lastenlauluja.Sanatkin on sellasta tuubaa että vedet silmissä saa nauraa!


      • Minä.
        Wou! kirjoitti:

        Ei teidän pentujen musiikkimakua kukaan ota vakavasti....Koittakaa nyt tajuta se hyvällä.Tuo em roskaorkesteri soittaa ihan puhtaita lastenlauluja.Sanatkin on sellasta tuubaa että vedet silmissä saa nauraa!

        Jaa, jos bändi ei sua miellytä nii älä tuu tänne valittaa.Mun mielestä nää sivut on Uniklubin FANEILLE,tai siis no ei näitä oo nimetty uniklubin faneille,mut kai kaikki sen älyää että tänne ei tarvii tulla valittaa. :D


      • KulaShaker
        Minä. kirjoitti:

        Jaa, jos bändi ei sua miellytä nii älä tuu tänne valittaa.Mun mielestä nää sivut on Uniklubin FANEILLE,tai siis no ei näitä oo nimetty uniklubin faneille,mut kai kaikki sen älyää että tänne ei tarvii tulla valittaa. :D

        On se tosiaan yksi kaameimmista orkestereista ikinä! Helvetin lommoposki-poseerajat,tekevät niin surkeaa pissiskuonaa että oikein hävettää jätkien puolesta!


      • Minä.
        KulaShaker kirjoitti:

        On se tosiaan yksi kaameimmista orkestereista ikinä! Helvetin lommoposki-poseerajat,tekevät niin surkeaa pissiskuonaa että oikein hävettää jätkien puolesta!

        Ettekö te voi ymmärtää että kaikilla on omat mielipiteet bändistä,ja jos inhoo uniklubii niin minkä vitun takia te tuuttte sitä tänne kanaville haukkuu?


      • uk!
        Minä. kirjoitti:

        Ettekö te voi ymmärtää että kaikilla on omat mielipiteet bändistä,ja jos inhoo uniklubii niin minkä vitun takia te tuuttte sitä tänne kanaville haukkuu?

        Mussu mussu mussu..!teillä ei oo mitään varaa tulla arvostelemaan todella hyvää bändiä!!! rupee pikku hiljaa vituttaa tollanen mussuttaminen!!menkääpä ite laulamaan/soittamaan paremmin!!!jos on pari teiniä jotka tykkää,niin ei se oo mikää teini bändi!! ja se ikähaarukka ei TODELLAKAAN oo mikään 8-14, jopa yli 40 kuuntelee sitä mielellään!UNIKLUBI on paras bändi!!!!et tiedoksi vaan TEILLEKKIN!!!


      • Minä.
        uk! kirjoitti:

        Mussu mussu mussu..!teillä ei oo mitään varaa tulla arvostelemaan todella hyvää bändiä!!! rupee pikku hiljaa vituttaa tollanen mussuttaminen!!menkääpä ite laulamaan/soittamaan paremmin!!!jos on pari teiniä jotka tykkää,niin ei se oo mikää teini bändi!! ja se ikähaarukka ei TODELLAKAAN oo mikään 8-14, jopa yli 40 kuuntelee sitä mielellään!UNIKLUBI on paras bändi!!!!et tiedoksi vaan TEILLEKKIN!!!

        Just niin. :D !!!!


      • Kasvo
        uk! kirjoitti:

        Mussu mussu mussu..!teillä ei oo mitään varaa tulla arvostelemaan todella hyvää bändiä!!! rupee pikku hiljaa vituttaa tollanen mussuttaminen!!menkääpä ite laulamaan/soittamaan paremmin!!!jos on pari teiniä jotka tykkää,niin ei se oo mikää teini bändi!! ja se ikähaarukka ei TODELLAKAAN oo mikään 8-14, jopa yli 40 kuuntelee sitä mielellään!UNIKLUBI on paras bändi!!!!et tiedoksi vaan TEILLEKKIN!!!

        Eihän tässä kukaan HYVÄÄ bändiä ole arvostellutkaan.Uniklubi on ihan täysi teini-bändi ja sitähän ei kukaan voi kiistää.Kun kuuntelee niiden sanoituksia ei voi muutakuin nauraa!Kuin kuuntelee miten niiden biisit on säveletty ei voi muutakuin itkeä ja kun kattoo niiden poseerausta täytyy tehdä molempia vuorotellen! se että jos joku yli 40:nen kuuntelee sitä ei kerro muutakuin että kyseisen henkilön musiikkimaku on jäänyt leijumaan 8-vuotiaan tasolle.
        Oikeastaan en valita sen enempää koska tällaistakin täytyy olla...Pitäähän varhaisnuorillekkin suunnattua musaa olla,ihan samalla lailla kun on lastenlaulujakin.Se vaan ei muuta sitä tosiasiaa että kukaan vähääkään oikeasti musiikkiin perehtynyt ihminen piut-paut välittää tollasista muovi-bändeistä.


      • uk!
        Kasvo kirjoitti:

        Eihän tässä kukaan HYVÄÄ bändiä ole arvostellutkaan.Uniklubi on ihan täysi teini-bändi ja sitähän ei kukaan voi kiistää.Kun kuuntelee niiden sanoituksia ei voi muutakuin nauraa!Kuin kuuntelee miten niiden biisit on säveletty ei voi muutakuin itkeä ja kun kattoo niiden poseerausta täytyy tehdä molempia vuorotellen! se että jos joku yli 40:nen kuuntelee sitä ei kerro muutakuin että kyseisen henkilön musiikkimaku on jäänyt leijumaan 8-vuotiaan tasolle.
        Oikeastaan en valita sen enempää koska tällaistakin täytyy olla...Pitäähän varhaisnuorillekkin suunnattua musaa olla,ihan samalla lailla kun on lastenlaulujakin.Se vaan ei muuta sitä tosiasiaa että kukaan vähääkään oikeasti musiikkiin perehtynyt ihminen piut-paut välittää tollasista muovi-bändeistä.

        no..kaikilla on omat mielipiteensä!!!mutta toi ei ole mun!minkäköhän ikänen ite oot?!jos oot yli 20 niin ite oot tainnu jäähä 8-vuotiaaan tasolle,ku kirjotat johonkin chattiin..(vaikka tää onkin keskustelu palsta..:))ja jos oot alle...niin oot itekkin vielä aika teini!!se on mun mielipide!uniklubi on hyvä bändi ja pojat osaa säveltää/kirjottaa laulun sanoja loistavasti!et osaisi itse tehdä parempaa!(epäilen)!he kertovat omasta elämästään(ainakin jossain kappaleissa)etkä varmaan itse uskaltaisi!nostan hattua uniklubin pojille!UNIKLUBI on paras!


      • mmm
        _loser_ kirjoitti:

        Uniklubi on niin paska bändi, että ei kyllä jaksa kuunnella milloinkaan!! Ja niitten se uus biisi "Kaikki mitä mä annoin" on niin surkea. Vähän mä repesin ku ne yhdes ohjelmas sano että on tapahtunu kehitystä... Heh heh mun mielestä se biisi on niin surkee että aika paljo on menny kehitys alas päin sitten ekan levyn jälkeen!!!

        Kaiken lisäks Jussi on lihonut ja ennen se riehu lavalla, mut nyt se ei yksinkertaisesti tee siellä lavalla mitänn. Ehkä hinkkaa niitä rasvasia hiuksiaan....

        Ja jos ihmetyttää mistä mä tiedän nää kaikki bändiläisten nimet ja biisit niin mun sisko on unikkoklubi fani... Mä en ymmärrä miten ne on saanutkin sen pään niin pyörälle...

        En ole Uniklubi fani enkä edes kuulu kohderyhmään. Bändi on nyt ollut paljon esillä uuden levyn myötä ja täytyy sanoa että Jussi on komistunut. Ihanan mallinen ja miehekäs niinkin nuoreksi. Täytyy sanoa että kiinnostukseni bändiä kohtaan on vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä ansiota. Wou mikä mies!


      • Nimetön
        mmm kirjoitti:

        En ole Uniklubi fani enkä edes kuulu kohderyhmään. Bändi on nyt ollut paljon esillä uuden levyn myötä ja täytyy sanoa että Jussi on komistunut. Ihanan mallinen ja miehekäs niinkin nuoreksi. Täytyy sanoa että kiinnostukseni bändiä kohtaan on vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä ansiota. Wou mikä mies!

        HYi, että mä en ymmärrä ku ihmiset sanoo , että Jussi on komistunut...! Siitähän on tullu kauhee läski ja porsas. Kauhee kaksoisleuka sillä... Hyi saasta!!! Viinaa ja kaljaa on tullu poikien vedettyä aika paljon varmaan... Ai niin ja sit kuuluisuuus on noussu pojilla vähä hattuun. PASKA bändi!!! MUlle tulee HUONO OLO koko bändiä edes ajatellessa...


      • mmmmm
        Nimetön kirjoitti:

        HYi, että mä en ymmärrä ku ihmiset sanoo , että Jussi on komistunut...! Siitähän on tullu kauhee läski ja porsas. Kauhee kaksoisleuka sillä... Hyi saasta!!! Viinaa ja kaljaa on tullu poikien vedettyä aika paljon varmaan... Ai niin ja sit kuuluisuuus on noussu pojilla vähä hattuun. PASKA bändi!!! MUlle tulee HUONO OLO koko bändiä edes ajatellessa...

        Jokainen tykkää mistä tykkää. Mä puhun nyt siitä että miehen pitää olla miehen oloinen; herkällä tavalla karski ja komea. Se että ei välttämättä ole laihimmasta päästä ei todellakaan ole huono asia eikä oikeuta ketään haukkumaan ja ilkeilemään. Jussi näyttää paremmalta kuin olisin koskaan voinut kuvitella hänen ikäisensä näyttävän.


      • Vanha pieru
        köhän? kirjoitti:

        Niin kuka teemu?? Sitäpaitsi kuuntelisit sinäkin ennemmin vaikka smurffeja tai jotain muuta kehittävää...Se bändi on täysi kupla."Fanien" ikä haarukka siinä 8-14v.Ja usko ihan vaan huviksesi...Viimeistään parin vuoden päästä säkin revit niitten julisteet alas seinältä ja bändi painuu syvälle unholaan eikä kukaan kysele perään.

        Mä oon 39v. äijä, mun mielestä Uniklubi on yks parhaimmista kotimaisista bändeistä tällä hetkellä. Etenkin tää uus levy on varsin kova. Aika tiukkaa rokkia eikä mitään tekotaiteellista paskaa, niin kuin suurin osa suomalaisesta musasta nykyisin.

        No, näistä asioistahan voi olla niin monta mieltä ja jotain sieltä väliltäkin. Mutta tuli vaan mieleen tosta ikähaarukasta.

        Ja hei, se kirjoitetaan ikähaarukka. Se on siis yhdyssana, ei yhdys sana. Eikö siellä peruskoulussa opeteta enää edes kirjoittamaan?


      • Uniklubi fani
        köhän? kirjoitti:

        Niin kuka teemu?? Sitäpaitsi kuuntelisit sinäkin ennemmin vaikka smurffeja tai jotain muuta kehittävää...Se bändi on täysi kupla."Fanien" ikä haarukka siinä 8-14v.Ja usko ihan vaan huviksesi...Viimeistään parin vuoden päästä säkin revit niitten julisteet alas seinältä ja bändi painuu syvälle unholaan eikä kukaan kysele perään.

        Uniklubi on yks parhaista pändeistä joita maailmas on... mee ny jonnekki muualle haukkuun sitä jos noin kovaa tekee mieli.. Jokasella on oma musiikki maku eikä muita bändei saa alata haukkuun...


      • Uniklubi fani
        uk! kirjoitti:

        no..kaikilla on omat mielipiteensä!!!mutta toi ei ole mun!minkäköhän ikänen ite oot?!jos oot yli 20 niin ite oot tainnu jäähä 8-vuotiaaan tasolle,ku kirjotat johonkin chattiin..(vaikka tää onkin keskustelu palsta..:))ja jos oot alle...niin oot itekkin vielä aika teini!!se on mun mielipide!uniklubi on hyvä bändi ja pojat osaa säveltää/kirjottaa laulun sanoja loistavasti!et osaisi itse tehdä parempaa!(epäilen)!he kertovat omasta elämästään(ainakin jossain kappaleissa)etkä varmaan itse uskaltaisi!nostan hattua uniklubin pojille!UNIKLUBI on paras!

        Toi on totta... Jokanen päätää mitä kuuntelee eikä se niin oo et jos ei itte jostain bändistä tykkää niin sitä pitää heti sanoo joksiki teini bändiksi... Hankkikaa ny elämä.. Uniklubi on paras!!!


      • karoliiiiiina
        KulaShaker kirjoitti:

        On se tosiaan yksi kaameimmista orkestereista ikinä! Helvetin lommoposki-poseerajat,tekevät niin surkeaa pissiskuonaa että oikein hävettää jätkien puolesta!

        juuust!! uniklubi on paras bändi. mua nolottaa sun puolesta.


      • karoliiiiiina
        _loser_ kirjoitti:

        Uniklubi on niin paska bändi, että ei kyllä jaksa kuunnella milloinkaan!! Ja niitten se uus biisi "Kaikki mitä mä annoin" on niin surkea. Vähän mä repesin ku ne yhdes ohjelmas sano että on tapahtunu kehitystä... Heh heh mun mielestä se biisi on niin surkee että aika paljo on menny kehitys alas päin sitten ekan levyn jälkeen!!!

        Kaiken lisäks Jussi on lihonut ja ennen se riehu lavalla, mut nyt se ei yksinkertaisesti tee siellä lavalla mitänn. Ehkä hinkkaa niitä rasvasia hiuksiaan....

        Ja jos ihmetyttää mistä mä tiedän nää kaikki bändiläisten nimet ja biisit niin mun sisko on unikkoklubi fani... Mä en ymmärrä miten ne on saanutkin sen pään niin pyörälle...

        no vittu sinä et oo tainnu seurata uniklubii yhtään. siis kaikkihan nyt huomaa että kehitystä on tapahtunut! no jos jussi on pikkasen lihonut, niiin voi itku. jussi ei ees ooo mikään läski. se on ihan normaalin kokonen nuori mies !

        sä et oo tainnu käydä missää unklubin keikoilla, vitut se jussi mitää hiuksiaan pelkästään haroo. mä olen ollut niitten keikalla ja voin sanoa että kyllä se jussi siellä lavalla liikkuu !!

        mä en yhtään ihmettele miks sun siskos kuuntelee uniklubia. UNIKLUBI ON PARAS BÄNDI ja piste. sun siskos sentää ymmärtää hyvän musiikin päälle.


      • karoliiiiiina
        mmm kirjoitti:

        En ole Uniklubi fani enkä edes kuulu kohderyhmään. Bändi on nyt ollut paljon esillä uuden levyn myötä ja täytyy sanoa että Jussi on komistunut. Ihanan mallinen ja miehekäs niinkin nuoreksi. Täytyy sanoa että kiinnostukseni bändiä kohtaan on vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä ansiota. Wou mikä mies!

        mustakin jussi on vaan komistunut. komea nuorimies


      • karoliiiiiina
        Nimetön kirjoitti:

        HYi, että mä en ymmärrä ku ihmiset sanoo , että Jussi on komistunut...! Siitähän on tullu kauhee läski ja porsas. Kauhee kaksoisleuka sillä... Hyi saasta!!! Viinaa ja kaljaa on tullu poikien vedettyä aika paljon varmaan... Ai niin ja sit kuuluisuuus on noussu pojilla vähä hattuun. PASKA bändi!!! MUlle tulee HUONO OLO koko bändiä edes ajatellessa...

        sisk ihmiset sanoo että jussi on komistunut, koska SE ON todellakin komistunut.
        ensinnäkin jussi ei ole mikään läski! se on ihan normaaalin kokonen nuorimies! no voi itku jos sillä on pieni kaksoisleuka. koska viimeks ite oot kattonu peiliin ? itelläskin varmaan on.
        ja kuinnii kuuluisuus on noussu hattuu ?
        voi jumalauta sä et tiedä jussista tai saatikaan koko bändistä mitään !
        bändi ei ole paska!
        no voi vittu, kuka käskee sun ajatella uniklubia ?!??


      • karoliiiiiina
        uk! kirjoitti:

        Mussu mussu mussu..!teillä ei oo mitään varaa tulla arvostelemaan todella hyvää bändiä!!! rupee pikku hiljaa vituttaa tollanen mussuttaminen!!menkääpä ite laulamaan/soittamaan paremmin!!!jos on pari teiniä jotka tykkää,niin ei se oo mikää teini bändi!! ja se ikähaarukka ei TODELLAKAAN oo mikään 8-14, jopa yli 40 kuuntelee sitä mielellään!UNIKLUBI on paras bändi!!!!et tiedoksi vaan TEILLEKKIN!!!

        no niimpä !!! mä oon ihan samaa miel sun kaa !! mä tiedän monta yli 14 vuotiasta joka kuuntelee uniklubia ja TYKKÄÄ niitten musiikista !!! uniklubi on vaan ihan paras !


      • Nimetön
        karoliiiiiina kirjoitti:

        sisk ihmiset sanoo että jussi on komistunut, koska SE ON todellakin komistunut.
        ensinnäkin jussi ei ole mikään läski! se on ihan normaaalin kokonen nuorimies! no voi itku jos sillä on pieni kaksoisleuka. koska viimeks ite oot kattonu peiliin ? itelläskin varmaan on.
        ja kuinnii kuuluisuus on noussu hattuu ?
        voi jumalauta sä et tiedä jussista tai saatikaan koko bändistä mitään !
        bändi ei ole paska!
        no voi vittu, kuka käskee sun ajatella uniklubia ?!??

        No mä vaan joudun ajatteleen tota paskaa bändiä joka päivä kosk sisko sitä kuuntelee... Ja anteeks vaan mä oon ollu perseestä olevan bändin keikalla. Eikä muuta voi sanokaa ku hyi vittu. Kyllä se jussi sielä lavalla liikku ekalla keikalla ku se ei vielä ollu läski!! Mut nyt ku se on tommonen pieni porsas(tai siis aika iso sika!) Niin ei se sie lavalla enää jaksa liikkua!

        Kaiken lisäks Jussi kimittää niissä uusissa biiseissä... Heh heh!! :-) Kyllä on aika ihmeellistä kehitystäku laulu alkaa meneen kimitykseks...

        Ai niin ja sit ihmiset jokka sanoo ett tänne ei saa tulla haukkuun uniklubii niin pitää vaan sen turpansa kiinni. Tää on yleinen keskustelu palsta, jossa saa kertoa oman mielipiteensä tästä paskasta nousseesta surku bändistä!!

        Ps. Mulla ei oo kaksoisleukaa!! Heh heh... :-D


      • Äikänmaikka
        Nimetön kirjoitti:

        No mä vaan joudun ajatteleen tota paskaa bändiä joka päivä kosk sisko sitä kuuntelee... Ja anteeks vaan mä oon ollu perseestä olevan bändin keikalla. Eikä muuta voi sanokaa ku hyi vittu. Kyllä se jussi sielä lavalla liikku ekalla keikalla ku se ei vielä ollu läski!! Mut nyt ku se on tommonen pieni porsas(tai siis aika iso sika!) Niin ei se sie lavalla enää jaksa liikkua!

        Kaiken lisäks Jussi kimittää niissä uusissa biiseissä... Heh heh!! :-) Kyllä on aika ihmeellistä kehitystäku laulu alkaa meneen kimitykseks...

        Ai niin ja sit ihmiset jokka sanoo ett tänne ei saa tulla haukkuun uniklubii niin pitää vaan sen turpansa kiinni. Tää on yleinen keskustelu palsta, jossa saa kertoa oman mielipiteensä tästä paskasta nousseesta surku bändistä!!

        Ps. Mulla ei oo kaksoisleukaa!! Heh heh... :-D

        1. Se on keskustelupalsta, ei keskustelu palsta
        2. Se on surkubändi, ei surku bändi.

        Ja nyt sitten muistat, Niko-Petteri, lukea läksysi paremmin, pääset sitten sinne ammattikouluun eikä tarvitse jäädä kylille vetelehtimään ja ajamaan mopolla kioskia ympäri


      • 3dd
        Äikänmaikka kirjoitti:

        1. Se on keskustelupalsta, ei keskustelu palsta
        2. Se on surkubändi, ei surku bändi.

        Ja nyt sitten muistat, Niko-Petteri, lukea läksysi paremmin, pääset sitten sinne ammattikouluun eikä tarvitse jäädä kylille vetelehtimään ja ajamaan mopolla kioskia ympäri

        no huhhuh, viilaa vielä vähän pilkkua..!
        Onkohan sinulla mahdollisesti mielipidettä tähän ASIAAN LIITTYEN?!?!:..


      • karoliiiiiina
        Wou! kirjoitti:

        Ei teidän pentujen musiikkimakua kukaan ota vakavasti....Koittakaa nyt tajuta se hyvällä.Tuo em roskaorkesteri soittaa ihan puhtaita lastenlauluja.Sanatkin on sellasta tuubaa että vedet silmissä saa nauraa!

        pentujen.. PENTUJEN ?!??! :'DD aha.
        lastenlauluja vai? justiinsa niin. vitttu sä et oo tainnu kuunella niitten biisei yhtään !!
        no vittu jokaisella on oma musiikkimakunsa ja mä TYKKÄÄN uniklubista ja piste. ei tarviin tulla puhuun tänne tollast paskaa !!


      • Eppuli
        teemufani1 kirjoitti:

        köhän me ei nyt kyl taideta puhuu samasta bändistä.Uniklubin tyypeil ei oo pääasia onko hiukset hyvin vaan se musan tekeminen!Ai et uniklubi ärsyttää enemmän kuin antti tuisku?Enpä nyt sanois.Ainakin se on itserakas eikä ajattele yhtään fanejansa.Ainakin uniklubin tyypit osaa ottaa myös fanit huomioon.

        jaa.... itse kyllä uniklubia kuuntelen, mutta eikö ole oma asiansa, mistä musiikista tykkää?? että "jos joku sanoo uniklubia paskaks, nii on ite sellane!" on niitä muitakin ihmisiä kuin unklubifaneja, ja ei kaikkien tarttis fanittaa vaan sitä yhtä.


      • hytyr
        mmmmm kirjoitti:

        Jokainen tykkää mistä tykkää. Mä puhun nyt siitä että miehen pitää olla miehen oloinen; herkällä tavalla karski ja komea. Se että ei välttämättä ole laihimmasta päästä ei todellakaan ole huono asia eikä oikeuta ketään haukkumaan ja ilkeilemään. Jussi näyttää paremmalta kuin olisin koskaan voinut kuvitella hänen ikäisensä näyttävän.

        ihan oikei sanottu


      • Nimetön
        karoliiiiiina kirjoitti:

        no vittu sinä et oo tainnu seurata uniklubii yhtään. siis kaikkihan nyt huomaa että kehitystä on tapahtunut! no jos jussi on pikkasen lihonut, niiin voi itku. jussi ei ees ooo mikään läski. se on ihan normaalin kokonen nuori mies !

        sä et oo tainnu käydä missää unklubin keikoilla, vitut se jussi mitää hiuksiaan pelkästään haroo. mä olen ollut niitten keikalla ja voin sanoa että kyllä se jussi siellä lavalla liikkuu !!

        mä en yhtään ihmettele miks sun siskos kuuntelee uniklubia. UNIKLUBI ON PARAS BÄNDI ja piste. sun siskos sentää ymmärtää hyvän musiikin päälle.

        Päivän parhaat naurut tuli taas täältä! :D Ja olen käynyt Uniklubin keikalla... valitettavasti... Enkä kyllä toista kertaa mene! Ei se Jussi, pussi, perunapussi siellä lavalla mitään muuta tee ku hierooo niitä hiuksiaan... Perseestä revitty koko äijä! Tai oikeataan koko bändi! Onneks siskon innostus on vähän laantunut, niin ei tarvi kuunnella sitä rääkymistä enää! :) Kiitän, kuittaan ja hiljenen!


    • Musamaker

      Älkää välittäkö kaikista paskanjauhajista, jotka täällä vittuilee Uniklubista tai mistä bändistä nyt milloinkin. Oikeesti ne on katkeria lökäpöksyjä, jotka ei osaa ite soittaa, säveltää tai sanottaa mitään. Ehkä ne osaa raaputtaa jotain vanhaan vinyyliä ja "Räpätä" jotain paskaa päälle (joo, mikään ei oo niin typerää ku suomalainen räp tai muu vastaava kakka). Lisäks niitä vituttaa se, että Uniklubin yms. genren jätkät saa pimperoa niin paljon ku haluaa. Nää vinkuvat näppylänaamat saa korkeintaan kuonoonsa kylillä. Joten se siitä

      • Bkt

        Mitä vittua sä pulloposki itket? Jos joku sanoo totuuden kiertelemättä ja kaartelematta miten se on! Musamaker hei,...äläkä viitti puhua pimperosta mitään.Sunkin pimperossas on viis sormea.Älä tuu sukille!


      • uk!

        suomalainen räppi on perseestä!mutta jos joku haluu kuunnella sitä niin mun puolesta antaa palaa!mä kuitenkin tykkään uniklubista niin älkää valittako!kattokaa mun aha!viesti ja älkää jaksako mussuttaa!sitäpaitsi oon lukenu noita ylempiäkin ja ei jussi oo lommoposki..ei todellakaan!pojat pukeutuu,poseeraa ja tekee musiikkia niinkuin itse haluavat!ei heidän tarvitse kaikkia miellyttää!mutta mä tykkään!niin älkää JAKSAKO VALITTAA!!!!


      • MusaMaker
        Bkt kirjoitti:

        Mitä vittua sä pulloposki itket? Jos joku sanoo totuuden kiertelemättä ja kaartelematta miten se on! Musamaker hei,...äläkä viitti puhua pimperosta mitään.Sunkin pimperossas on viis sormea.Älä tuu sukille!

        Vituttaako, kun taas meni tumputtamiseks? Runkkaa rauhassa, ei se aiheuta sokeutumista, vaikka teille yläasteella isommat semmosta väittääkin


    • tyttö

      uniklubi tietenkin !!

      • 3dd

        No joo! Kamalaa!!HYYIIII!


      • karoliiiiiina
        3dd kirjoitti:

        No joo! Kamalaa!!HYYIIII!

        no vittu itke !!!


      • 3dd
        karoliiiiiina kirjoitti:

        no vittu itke !!!

        ööh...RAUHAA!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1287
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1256
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe