Rapparivallan maksetut hajottajat eivät enää onnistu, kuten mm. 1974 tuhoamaan aatetta.
Ääripääoma yhdessä punakepudemarien avulla on aina jahdannut kansan puolustajaa. Nyt on tilanne sikäli parempi ettei moskovasta saada
tukea nooteilla. Brysselistä kylläkin voidaan
yrittää tilata "fasismia" avuksi suurille piolueille. Mutta kansa pitää pintansa ja maan
rajojen ulkopuolelta tuleva "veljellinen rappariapu" ei onnistu tuhoamaan kansaa.
PAINU EI PAINAMALLA
12
435
Vastaukset
- väkevä voima
ei onnistu rahan valta lyömään kiilaa
- metsuri
Eihän kaatunut puu enää kiilaa tarvitse!
- Vennamolainen
metsuri kirjoitti:
Eihän kaatunut puu enää kiilaa tarvitse!
Look here!
I'm still standing! :D - sahasi
Vennamolainen kirjoitti:
Look here!
I'm still standing! :Domaan jalkaansa, noh pääasia että sai tehtyä taas jotakin jäynää ja päivä on pelastettu
- KÄDE
sahasi kirjoitti:
omaan jalkaansa, noh pääasia että sai tehtyä taas jotakin jäynää ja päivä on pelastettu
Tuo rappari taitaa olla peräkanmmari poikien trendi sana, jonka joku vanha ja luotettava kunnon SMP.läinen lanseerasi palstoille.
Voi hitto ku oikee sydäntrtä särkee tuollainen tolvanien jousenlaulu. Rapparit, ja rapparit tätä, valtapuolueiden tai kultapossukerholaisten masinoimat rapparit tuota! Voi suurta pimeyttä.
Sitten ihmetellään jos julkinen sana kirjoittaa kuten Pohjalainen tänään tai että palstatilla perussuomalaislle ei järjesty. - Eddie A
KÄDE kirjoitti:
Tuo rappari taitaa olla peräkanmmari poikien trendi sana, jonka joku vanha ja luotettava kunnon SMP.läinen lanseerasi palstoille.
Voi hitto ku oikee sydäntrtä särkee tuollainen tolvanien jousenlaulu. Rapparit, ja rapparit tätä, valtapuolueiden tai kultapossukerholaisten masinoimat rapparit tuota! Voi suurta pimeyttä.
Sitten ihmetellään jos julkinen sana kirjoittaa kuten Pohjalainen tänään tai että palstatilla perussuomalaislle ei järjesty.Liittyykö ko. termi jotenkin rap-musiikkiin?
Onko tämä oheinen "kannanotto" vaiko vain pelkkää herjaamista?
Ei hyvät ihmiset, ei tällainen muuiden mustamaalaus yhtään paranna sanojansa asemaa.
Siihen Te kaaduittekin! Siihen kun kopioitte suunpieksännän metodeja.
Ei lainsäädäntötyö ole tuollaista.- kansaa herjattu
Miten estät kannatuksen nousun?
kansaa herjattu kirjoitti:
Miten estät kannatuksen nousun?
Minkä tiedon, gallupin tai muun mukaan Perset - on nousussa? Minä viimeiseksi estäisin kansalaisia äänestämästä vapaasti Vapaassa demokraattisessa Suomessa!
Mistä fasismista kyselet?
Turhaa puhua koko kansan nimissä "kansaa herjattu".
Minä olen toivonut Persetin tosiaan nousevan, mutta teot ja kannattajat puhuvat toista.
Osaamattomuus paljastuu ja jatkatte sanahelinällä. Ainoa uusi sanonta lie tuo rapparit rapparit rapparit - hokema- kansa alkaa innostua
VempelKolli kirjoitti:
Minkä tiedon, gallupin tai muun mukaan Perset - on nousussa? Minä viimeiseksi estäisin kansalaisia äänestämästä vapaasti Vapaassa demokraattisessa Suomessa!
Minä olen toivonut Persetin tosiaan nousevan, mutta teot ja kannattajat puhuvat toista.
Osaamattomuus paljastuu ja jatkatte sanahelinällä. Ainoa uusi sanonta lie tuo rapparit rapparit rapparit - hokemaKansalta on salattu tieto rappareista!
EU= SUURI PORTTO BABYLON ! - KÄDE
VempelKolli kirjoitti:
Osaamattomuus paljastuu ja jatkatte sanahelinällä. Ainoa uusi sanonta lie tuo rapparit rapparit rapparit - hokemaälä kolli lannistu,ei kaikki persut ole seonneet noihin rappareihin, eikä varsinkaan yhdistä niitä umpimielisesti johonkin babyloniaan.
Rapparit varmaan ovat sikiintyneet noista babylonin porttoloista,siksi nuo vennamon tooraan tuijottajat heitä manaa.
Kyllä persuista vielä uskottavuuttakin löytyy.odota vain. - vaikutteet ovat
KÄDE kirjoitti:
älä kolli lannistu,ei kaikki persut ole seonneet noihin rappareihin, eikä varsinkaan yhdistä niitä umpimielisesti johonkin babyloniaan.
Rapparit varmaan ovat sikiintyneet noista babylonin porttoloista,siksi nuo vennamon tooraan tuijottajat heitä manaa.
Kyllä persuista vielä uskottavuuttakin löytyy.odota vain.tulleet paholaisen palvonnasta. Lucifer on rapparien jumala!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933