PAINU EI PAINAMALLA

VAHVA AATE UUS

Rapparivallan maksetut hajottajat eivät enää onnistu, kuten mm. 1974 tuhoamaan aatetta.

Ääripääoma yhdessä punakepudemarien avulla on aina jahdannut kansan puolustajaa. Nyt on tilanne sikäli parempi ettei moskovasta saada
tukea nooteilla. Brysselistä kylläkin voidaan
yrittää tilata "fasismia" avuksi suurille piolueille. Mutta kansa pitää pintansa ja maan
rajojen ulkopuolelta tuleva "veljellinen rappariapu" ei onnistu tuhoamaan kansaa.

12

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väkevä voima

ei onnistu rahan valta lyömään kiilaa

• metsuri

Eihän kaatunut puu enää kiilaa tarvitse!

• Vennamolainen
        metsuri kirjoitti:

Eihän kaatunut puu enää kiilaa tarvitse!

Look here!

I'm still standing! :D

• sahasi
        Vennamolainen kirjoitti:

Look here!

I'm still standing! :D

omaan jalkaansa, noh pääasia että sai tehtyä taas jotakin jäynää ja päivä on pelastettu

• KÄDE
        sahasi kirjoitti:

omaan jalkaansa, noh pääasia että sai tehtyä taas jotakin jäynää ja päivä on pelastettu

Tuo rappari taitaa olla peräkanmmari poikien trendi sana, jonka joku vanha ja luotettava kunnon SMP.läinen lanseerasi palstoille.

Voi hitto ku oikee sydäntrtä särkee tuollainen tolvanien jousenlaulu. Rapparit, ja rapparit tätä, valtapuolueiden tai kultapossukerholaisten masinoimat rapparit tuota! Voi suurta pimeyttä.

Sitten ihmetellään jos julkinen sana kirjoittaa kuten Pohjalainen tänään tai että palstatilla perussuomalaislle ei järjesty.

• Eddie A
        KÄDE kirjoitti:

Tuo rappari taitaa olla peräkanmmari poikien trendi sana, jonka joku vanha ja luotettava kunnon SMP.läinen lanseerasi palstoille.

Voi hitto ku oikee sydäntrtä särkee tuollainen tolvanien jousenlaulu. Rapparit, ja rapparit tätä, valtapuolueiden tai kultapossukerholaisten masinoimat rapparit tuota! Voi suurta pimeyttä.

Sitten ihmetellään jos julkinen sana kirjoittaa kuten Pohjalainen tänään tai että palstatilla perussuomalaislle ei järjesty.

Liittyykö ko. termi jotenkin rap-musiikkiin?

• Onko tämä oheinen "kannanotto" vaiko vain pelkkää herjaamista?
      Ei hyvät ihmiset, ei tällainen muuiden mustamaalaus yhtään paranna sanojansa asemaa.
      Siihen Te kaaduittekin! Siihen kun kopioitte suunpieksännän metodeja.
      Ei lainsäädäntötyö ole tuollaista.

• kansaa herjattu

Miten estät kannatuksen nousun?

• kansaa herjattu kirjoitti:

Miten estät kannatuksen nousun?

Minkä tiedon, gallupin tai muun mukaan Perset - on nousussa? Minä viimeiseksi estäisin kansalaisia äänestämästä vapaasti Vapaassa demokraattisessa Suomessa!
        Mistä fasismista kyselet?
        Turhaa puhua koko kansan nimissä "kansaa herjattu".
        Minä olen toivonut Persetin tosiaan nousevan, mutta teot ja kannattajat puhuvat toista.
        Osaamattomuus paljastuu ja jatkatte sanahelinällä. Ainoa uusi sanonta lie tuo rapparit rapparit rapparit - hokema

• kansa alkaa innostua
        VempelKolli kirjoitti:

Minkä tiedon, gallupin tai muun mukaan Perset - on nousussa? Minä viimeiseksi estäisin kansalaisia äänestämästä vapaasti Vapaassa demokraattisessa Suomessa!
        Minä olen toivonut Persetin tosiaan nousevan, mutta teot ja kannattajat puhuvat toista.
        Osaamattomuus paljastuu ja jatkatte sanahelinällä. Ainoa uusi sanonta lie tuo rapparit rapparit rapparit - hokema

Kansalta on salattu tieto rappareista!

EU= SUURI PORTTO BABYLON !

• KÄDE
        VempelKolli kirjoitti:

älä kolli lannistu,ei kaikki persut ole seonneet noihin rappareihin, eikä varsinkaan yhdistä niitä umpimielisesti johonkin babyloniaan.

Rapparit varmaan ovat sikiintyneet noista babylonin porttoloista,siksi nuo vennamon tooraan tuijottajat heitä manaa.

Kyllä persuista vielä uskottavuuttakin löytyy.odota vain.

• vaikutteet ovat
        KÄDE kirjoitti:

älä kolli lannistu,ei kaikki persut ole seonneet noihin rappareihin, eikä varsinkaan yhdistä niitä umpimielisesti johonkin babyloniaan.

Rapparit varmaan ovat sikiintyneet noista babylonin porttoloista,siksi nuo vennamon tooraan tuijottajat heitä manaa.

Kyllä persuista vielä uskottavuuttakin löytyy.odota vain.

tulleet paholaisen palvonnasta. Lucifer on rapparien jumala!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe