Onko kukaan käynyt ajamassa kortin Pasilan Autokoulussa? Itse olen ajatellut mennä ajamaan kortin sinne,mutta olisin kiinnostunut muiden autokoulun käyneiden kommenteista? Mitä kokemuksia? Ruusut ja risut?
Voiko kukaan suositella hyvää autokoulua Helsingin keskustasta palvelun tai "edullisen" hinnan johdosta.
Kiitos.
Pasilan Autokoulu
4
6919
Vastaukset
- ajaja
Siis se on ihan hyvä autokoulu...mutta ainot huono puoli minusta on se että kuorma-auto teotia tunnit joutuu käymään tikkurilassa autokoulu siltalassa... Itse pasilassa opetus on kiitettävää tasoa...kysellään paljon...ja kaiken kaikkiaan kannattaa mennä...
- tyytyväinen
Itse kävin sörkassa autokoulu ajotaidossa,pari kuukautta sitten oli ainakin edulliset hinnat . ( vertailu netistä ) Tosi mukava ilmapiiri koulussa ja hienoa huumoria , erityisesti jäi mieleen " vesku-huumori" teoriatunnilta.Pieni kiva yksityiskohta oli röökihetki opettajien kanssa koulun ovella . Kaikenkaikkiaan kiva kokemus koko autoloulu-aika. Inssikin meni ekalla , vaikka kirjalliset vasta tokalla. En jaksanut lukee .
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI ! Terveisin 1000 km takana (turvallisesti)- Tyttö
MÄ oon samaa mieltä , ajotaito "halpa" ja kiva koulu .
Vesan tunneilla ei tule uni silmään.
Muutenkin koulussa kiva fiilis ja opettajilla kiva huumori.
Rento meininki , oli kiva mennä tunneille.
Liukastelu Veskun kanssa oli yliveto ! Auto säilyi kuitenkin ehjänä.
Mäkin suosittelen !
T.Rohkea naisautoilija - Veskusta
Tyttö kirjoitti:
MÄ oon samaa mieltä , ajotaito "halpa" ja kiva koulu .
Vesan tunneilla ei tule uni silmään.
Muutenkin koulussa kiva fiilis ja opettajilla kiva huumori.
Rento meininki , oli kiva mennä tunneille.
Liukastelu Veskun kanssa oli yliveto ! Auto säilyi kuitenkin ehjänä.
Mäkin suosittelen !
T.Rohkea naisautoilijase oli niiiiiin ihana! kaipaan vieläkin yhteisiä hetkiämme.
t.markku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak974374Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka523236- 382995
- 342048
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061728- 631644
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501488- 411400
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171286