MITKÄ KOIRARODUT SOPIVAT LEIJONAMIEHELLE

blackmagictiger

MITKÄ KOIRARODUT SOPIVAT LEIJONAMIEHELLE...ONKO ESIM KULTAINEN NOUTAJA LEIJONAMIEHEN KOIRAROTU TAI BERNHARDINKOIRA

41

4320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      se olla pitää...

      Itsetietoinen, fyysisesti ja henkisesti voimakas sekä erittäin suojeluhaluinen. Kuitenkin utelias, huumorintajuinen, hyväkäytöksinen ja luotettava kumppani, joka viihtyy hyvin niin rapsutettavana kuin myös omissa oloissaan.

      Kultainen noutaja tuo esille leijonan perheellisen ja leppoisan puolen lauman joukossa. Hyvä valinta.

    • SilpoHerne

      No en oikien tiiä... Oon ite leijona "nainen" mutta mä haluaisin bernienpaimenkoiran ja lhasa apson................................................................... Joten se on ihan sun oma valinta...

      • blackmagictiger

        LEONBERGER
        BERNHARDINKOIRA
        BERNINPAIMENKOIRA
        NEWFOUNDLANDINKOIRA
        SAKSANPAIMENKOIRA
        ROTTWEILER


      • blackmagictiger

        EHKÄ IRLANNINSETTERI PUNAINEN..SAKSANPAIMENKOIRA JA JA JOKU SEKAROTUINEN


    • oi oi

      kyllä kultsu on pop.... :)

    • vanha jellona

      On ollut yli kymmenen vuotta ja omasta puolestani voin kertoa, että hyvin on pärjätty. Koiraparka kun ei osaa kirjottaa, niin näkökulma on vaan mun.

      • Leijooona

        Sileäkarvaisen noutajan omistaja...


    • Jeppula

      Pikku buudeli sopii leijonalle, tasoittamaan hänen huonoa egoaan.

      • blackmagictiger

        NO varmaan nöffi.bernhardilainen tai leonberger taikka circo dell etna


    • Merkki

      Wuhuuuuuuh =)

      Kyllä ne täälläkin koirarodut ovat osuneet myös kultsuunkin, toisena on ollut rotikka. Kissojakin piisaa....

      _LeoM_

      • UKKOENS

        jos joskus ois nii bernhardilainen ja nöffi


    • liisa

      Mulla Belgianpaimenkoira, ja tyytyväinen!

    • Leijonatytsi

      ehdottomasti saksanpaimenkoira joka on viisas, uskollinen, komea ja näyttävä koira. sopii hyvin leijonalle!!!
      kultaiset noutajat ovat lampaita, ne sopii lasten leikkeihin, joten suosittelen sakemmannia.
      ps. itselläni on ollut aikoinaan sakemanni, vaikka leijonanainen olenkin. Mahtavia koiria!!!

      • qazz

        leijonalle sopii briardi.


      • why not

        sehän kuulostaa hyvält


      • MMS

        KUULOSTAA HYVÄLTÄ...


      • <<<

        TANSKANDOGGI.NAPOLINMASTIFFI.BERNHARDINKOIRA.LEONBEGERGER JA 2 KISSAA JA BERNHARDILAISEN JA SAKSANPAIMENKOIRAN JA SUURSNAUTSERIN


    • animagus

      Ei kai koiraa HOROSKOOPIN perusteella valita!?! Toivottavasti et ole tosissasi! Okei... Minä en usko horoskooppeihin, kohtaloon enkä ennustuksiin. Paras poistua tästä osiosta kiireesti. Anteeksi häiriö. :)

      • NO ITTE

        YKS MIKÄ OIS NIIN SUURSNAUTSERI


    • Tessa

      Mä ottaisin sinuna ehkä lepsun leonberginkoiran. Ite meinasin ottaa bernhandilaisen, mut se on niin mahoton kuolaamaan, et innostus lopahti siihen. En nimittäin halua siivoilla kuolalänttejä seiniltä ;) Päädyin itse cockerspanieliin, se ei vaan oo niin miehinen rotu =)

      • KoiRa

        Kaukaasian paimenkoira!


      • MIESSH

        MUN KOIRALISTA
        1.SAKSANPAIMENKOIRA
        2.ROTTWEILER
        3.NÖFFI
        4.BERTSU


      • blackmagictiger

        SAKSANPAIMENKOIRA
        ROTTWEILER
        LEONBERGER
        NÖFFI
        JA SITTEN BERNHARDILAINEN..OLISI HAUSKAA SIIVOTA KUOLALÄNTTEJÄ SEINÄLTÄ..


      • blackmagictiger
        MIESSH kirjoitti:

        MUN KOIRALISTA
        1.SAKSANPAIMENKOIRA
        2.ROTTWEILER
        3.NÖFFI
        4.BERTSU

        NO..OMAT OIS NÖFFI.BERTSU JA LEONBERGER..SITTEN JOS VOITTAA LOTOSSA 22MILJOONAA NIIN MUSTA SUURSNAUTSERI.SITTEN TÁAS 25 MILJOONAA NIIN MUSTA LABRADORINNOUTAJA


      • M,MS

        1.ROTTWEILER
        2.KULTSU
        3.KAUKAASIALAINEN
        4.BERTSU
        5.NÖFFI


      • MMJKLMS
        M,MS kirjoitti:

        1.ROTTWEILER
        2.KULTSU
        3.KAUKAASIALAINEN
        4.BERTSU
        5.NÖFFI

        1.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        2.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        3.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        4.ROTTWEILER
        5.ROTTWEILER
        6.MASTIFFI
        7.ROTTWEILER
        8.BERNHARDINKOIRA
        9.BERNHARDINKOIRA
        10.BERNHARDINKOIRA
        11.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        12.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        13.BERNINPAIMENKOIRA
        14.SAKSANPAIMENKOIRA
        15.NEWFOUNDLANDINKOIRA
        16.BERNHARDINKOIRA
        17.NAPOLINMASTIFFI
        18.KULTAINENNOUTAJA
        19.KULTAINENNOUTAJA
        20.IRLANNINSETTERI PUNAINEN
        SIINÄ NE OIS


      • MMJKLMSSS

        MUSTA OIS IHANAA OMISTAA ERI ROTUISIA KOIRIA JA SITTEN VIELÄ BERNHARDILAINEN JA JOSKUS MIES SIIVOISI KUOLALÄNTTEJÄSEINÄLTÄ JA NÖFFIMIES MIESKIN OLISI JA JOSKUS SOHVALLA MAKAISI BERNHARDILAINEN HELMERI JA COLLIE MINNI JA AVIOPARINA BICHON FRISE TUPU < TAI SIIS AVOPARINA JA KAKSI SAKSANPAIMENKOIRAA JA KAKSI IRLANNINSUSIKOIRAA JA KAKSI IRLANNINSETTERIÄ JA KAKSI KARHUMAISTA NEWFOUNDLANDINKOIRAA JA KAKSI BERNHARDINKOIRAA JA KOLME COLLIETA


      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        Jos Joskus Ottais Niin
        suursnautseri
        tanskandoggi
        newfoundlandinkoira
        napolinmastiffi
        bernhardinkoira
        tanskandoggi
        saksanpaimenkoira


      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        NAPOLINMASTIFFI.NÖFFI.BERNHARDILAINEN.DOGGI.SUURSNAUTSERI JA KULTAINEN NOUTAJA TÄLLÄNEN LAUMA OIS IHANAA OMISTAA


    • Leona

      kumpikaan ei nappaa! Sanoisin, etta rottis on Se Oikea. Itselläni on kumma veto venäjänvinntikoiriin ja salukeihin, joista jälkimmäinen ei ainakaan välttämättä ehkä kuitenkaan natsaa Leijonan kanssa. Kaunis se on joka tapauksessa... sopii vähän kuin käsilaukun jatkeeksi Leijona Ladylle.

      Jos nyt noista kahdesta pitäisi valita, niin sitten mielummin bernhardilainen, kultsu on liian lälly pitemmän päälle.

      • Leijonatar

        joku pieni koira. Mä en voi sietää koiran kuolaa, enkä siksi välitä isoista koirista. Niistä tulee muutenkin enemmän sotkua. Mun valinta on mäyräkoira ja siitä löytyy luonnetta ja myös lempeyttä. Suosittelen.


    • superkoira123

      Noista tulee kuolaa kauheesti, ja isot koirat tulevat kalliimmiksi, kuin pienemmät. Itse suosittelen shiba inua (inu=koira), vaikka onhan se aika tyhmää horoskoopin mukaan valita lemmikki.

    • wichwoman

      Olen kaksonen ja kuulin astrologilta, että olen NOUSEVA leijona. Olen omistanut shelttejä jo 10 vuoden ajan. Aina ihmetellyt miksi juuri tähän rotuun lankesin, tämän tiedon kera selvisi että kyllä koira on emäntänsä omainen. : iloinen reipas ja leijonamainen karvoihin katsottuna ! Kyllä olen myös sitä mieltä että jokaisella ihmisellä on rotu joka loksahtaa parhaiten niin näölt kun jollain muulla muotoon. Olen seurannut ihmisiä ja kun olen saanut selville onko kyseisellä ihmisellä koiraa niin kyllä sieltä löytyy yhteneväisyyksiä kyseisen rodun kanssa esim.: Eräällä herralla oli valtava alapurenta ja niinpä hänellä olikin BOKSERI koirana he he he

    • -

      - Upean näköinen
      - Kävelee ylväästi
      - Oman tiensä kulkija
      - "Nautiskelija"
      - Iso & pitkä silkinsileä tuulessa liehuva turkki...
      - Kissamainen
      - Varautunut, ei todellakaan anna tuntemattomien tulla lääppimään
      - Täynnä yllätyksiä & tietynlaista ihanaa ilkikurisuutta
      - Ei helposti koulutettavissa ;)

      • jellou

        näyttelyitä, komeaturkkisen ja rauhallisen, mutta enemmän juoksevaisen ja hyvin tottelevan rodun, jolla silti luonnetta.
        Vähän riistiriitaista, mutta minulle noutaja ei kävisi vaan ihailen esim. karjalankarhukoiria.
        Saksanpaimenkoirassakaan ei ole tarpeeksi; sekin on liian alistuva.
        Pienissä koirissa isonkoiran luonteen omistava ja iso turkkinen. Mietin joskus millainen on esim. tiibetin terrieri.


      • jellou
        jellou kirjoitti:

        näyttelyitä, komeaturkkisen ja rauhallisen, mutta enemmän juoksevaisen ja hyvin tottelevan rodun, jolla silti luonnetta.
        Vähän riistiriitaista, mutta minulle noutaja ei kävisi vaan ihailen esim. karjalankarhukoiria.
        Saksanpaimenkoirassakaan ei ole tarpeeksi; sekin on liian alistuva.
        Pienissä koirissa isonkoiran luonteen omistava ja iso turkkinen. Mietin joskus millainen on esim. tiibetin terrieri.

        Siis olen leijonanainen.


      • kXsD
        jellou kirjoitti:

        Siis olen leijonanainen.

        Itse ottaisin jos olisin leijona, etenki jos leijonanainen miehen kuoressa.. niin kauniin koiran. Ottais ainaki 12 koiraa ja niille 12 koiranluuta.. ei tarvis kilpailla :)


    • omansa löytänyt

      valitettavasti kaikki muut rodut ovat surkeita jellonalle ,mutta yksi on ylitse muiden
      AHVENANMAAN KALLIOKIITÄJÄ on se joka tälläiselle leijonamiehelle sopii:D.erittäin harvinainen ja maksaakin 12000euroa.

    • eikä muuksi muutu

      tässä sinule paras mahdollinen koirarotu,joka vaatii aika paljon sinulta ja hurmaa käytöksellään kaikki naisetkin,jos sinulla ei vielä ole sellaista.
      se on JACKRUSSELIN TERRIERI.rotu on vaativa ja todella sydämmiä särkevä,joten itsimään sellainen.itsellänikin on sellaine ja sinun pitää olla sille tiukka ja näyttää kuka on pomo,muuten se vie sinua kuin pässiä narussa.

      • bnmgc

        Itse olen leijona ja pidän näyttävistä koirista, esim suurehkot vinttikoirat :)


    • Aito Leijona

      Mulla itsellä Karjalan Karhukoira,, ja se on BEST
      Toisena Saksanseisoja,, Muita rotuja en tosiaankaan huolisi!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe