Kilpailu alkaa nyt!
http://www.gohome.fi/
8M laajakaista 9.90€/kk
15
5111
Vastaukset
- Jussi_03
että tässä laskutetaan siirrettyjen Mb:n mukaan? Eihän tämä ole himosurffaajalle mitenkään edullinen...
- sda
... vai oletteko muuten vain laiskoja?
Siellähän lukee aivan selvästi hinnastossa, että maksimi siirtomäärästä tuleva hinta on 35e/kk. Tähän, kun lisätään se kiinteä kuukausimaksu 9,90e, saadaan maksimihinnaksi 44,90, eikö?
- paskaa
jos ei oo himo käyttäjä niin mitä tekee tollasella nopeudella??? ja himo käyttäjän tiedon siirrolla tuleee aika kalliiksi. esim elisa fullrate 8M/1m on 44,90€ /kk. ja saa nakuttaa kamaa yötä päivää.
- hullu
Siinä kun joku pappa nappaa lomakuvat sähköpostiin, johan tuli hintaa.
Milläköhän nuo siirtomäärää mittaavat? Yhden hyvälaatuisen leffan imuuttaa, niin siinä meni sekin etu.- niinpäniin
olisit hiljaa hemmetin ware-pelle.
Itse ainakin voisin olla jonkun kuukauden siten että nettikäyttö on aivan perusluontoista kuten sähköpostin lukua, pankki asioita ja esim uutisten lukua. ei niitä päivityksiäkään joka kuukausi ole pakko tehdä varsinkin jos käyttää linuxia.
Sitten kesälomakuukaudet sun muut jolloin voi olla vähemmän käyttöä muutenkin monella. - hullu
niinpäniin kirjoitti:
Itse ainakin voisin olla jonkun kuukauden siten että nettikäyttö on aivan perusluontoista kuten sähköpostin lukua, pankki asioita ja esim uutisten lukua. ei niitä päivityksiäkään joka kuukausi ole pakko tehdä varsinkin jos käyttää linuxia.
Sitten kesälomakuukaudet sun muut jolloin voi olla vähemmän käyttöä muutenkin monella.Tee nettisi kanssa mitä tahdot, en silti ole mielestäni tyhmä, jos hoidan leffojen vuokrauksen sen kautta. Laillisesti. Tavutanko, että ymmärrät?
Taida olla joku puhelinyhtiön tolppa-apina. Eli kiipeä puuhun. - olmi
niinpäniin kirjoitti:
Sitten kesälomakuukaudet sun muut jolloin voi olla vähemmän käyttöä muutenkin monella.warepelle? tekeekö spostin lähettäminen warepelleksi?
Kesälomakuukausilla on vähemmän käyttöä, totta. Silloin soitan puhelinyhtiölle ja pyydän liittymän laittamista lepoon. Ei sitten kulje minkäänlaista maksua.
Opettele suomea! Taidat olla suomen arabiyhdistyksen warekuningas. - sda
olmi kirjoitti:
warepelle? tekeekö spostin lähettäminen warepelleksi?
Kesälomakuukausilla on vähemmän käyttöä, totta. Silloin soitan puhelinyhtiölle ja pyydän liittymän laittamista lepoon. Ei sitten kulje minkäänlaista maksua.
Opettele suomea! Taidat olla suomen arabiyhdistyksen warekuningas.Ettekä te vieläkään ymmärrä, että tuossa on maksimi hinta kuukaudelle se 44,90e? Aivan sama miten paljon käytät, sen enempää et joudu maksamaan.
- onon
sda kirjoitti:
Ettekä te vieläkään ymmärrä, että tuossa on maksimi hinta kuukaudelle se 44,90e? Aivan sama miten paljon käytät, sen enempää et joudu maksamaan.
Miksi myydä tuollaista liittymää? Mielestäni suomalaisen laajakaistan perusasioita on sen vapaat tiedostonsiirtomäärät. Mitäs sitten, kun tosiaan katselee tv:tä kaistalla?
- jarmo
onon kirjoitti:
Miksi myydä tuollaista liittymää? Mielestäni suomalaisen laajakaistan perusasioita on sen vapaat tiedostonsiirtomäärät. Mitäs sitten, kun tosiaan katselee tv:tä kaistalla?
Ihan sama jos warettaa paljon. Hinta on MAKSIMISSAAN sen 44,90€ ton hinnaston mukaan. Siis markkinahinta.
- onon
jarmo kirjoitti:
Ihan sama jos warettaa paljon. Hinta on MAKSIMISSAAN sen 44,90€ ton hinnaston mukaan. Siis markkinahinta.
siinä maksimihinta. ei kukaan ole muuta väittänyktään.
- cell counter
Tietojeni mukaan gohomella on käytössä ns. solulaskurit joilla mitataan kuinka paljon linjassa on liikennettä.
- HD-M
cell counter kirjoitti:
Tietojeni mukaan gohomella on käytössä ns. solulaskurit joilla mitataan kuinka paljon linjassa on liikennettä.
en ole tiennytkään että sellaisia on keksitty.
- 0.05 € pmin.
HD-M kirjoitti:
en ole tiennytkään että sellaisia on keksitty.
tämähän alkaa muistuttaa modeemi touhua. maxa mitä käytät. hehheeheheheheheheeee........
- Huoh...
Joo siit halpa nettiyhteys: ei maksa ku 9,90€ kuukaudessa, jos ei käytä sitä! :P Jeejee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862