Uusitut kotisivut

a.v.a

16

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri

      Visuaalisesti tosi makeet ja eri hyvin suunnitellut sivut. Jep. Siellä on muutes nyt sinkun voittajatkin esillä. Onnea vaan kaikille voittajille!!

    • hemmo

      into vaan sammui etusivun fraaseihin ja latteuksiin:

      - uusia tuulia
      - uutta musiikillista kokonaisuutta
      - tuoretta raikkautta
      - uutta monimuotoisuutta
      - Siivet kantavat vielä pitkälle!

      siis eihän kukaan rokkari voi kirjoittaa noin? vai voiko?

      • JepJep

        Miksipä ei rokkari vois noin kirjoittaa... ;D Jokos Hemmo olet keikalla käynyt? P.s Hauska kuulla susta pitkästä aikaa...melkein tullut jo ikävä sun kommentteja! ;D


      • hemmo
        JepJep kirjoitti:

        Miksipä ei rokkari vois noin kirjoittaa... ;D Jokos Hemmo olet keikalla käynyt? P.s Hauska kuulla susta pitkästä aikaa...melkein tullut jo ikävä sun kommentteja! ;D

        Oikeesti mä olin ihan varma, että joku äkkää ton nimimerkin. Siis oon tietty tosi otettu nyt. Kiva että sulla on vaan melkein ikävä. Kuka sä muuten olitkaan? Eiköhän Jani jatka vielä pitkään, joten keikalle ehtii. Pitää ensin nähdä mm. Danny.


      • Fani.

        Wickholm on verbaalisesti lahjakas herkkä tulkitsija. Sana hallussa hällä. Ja asenne.


      • ::::::::::::::::
        hemmo kirjoitti:

        Oikeesti mä olin ihan varma, että joku äkkää ton nimimerkin. Siis oon tietty tosi otettu nyt. Kiva että sulla on vaan melkein ikävä. Kuka sä muuten olitkaan? Eiköhän Jani jatka vielä pitkään, joten keikalle ehtii. Pitää ensin nähdä mm. Danny.

        Juu tervetuloa linjoille Hemmo. Iliman muuta pittää Danny nähä eka ;D
        Vanhalta foorumilta minäkin olen, en ole sun kans siel sen kummemmin haastellut...lähinnä hymyilytti vaan sun ja frendis viestit... Noh, pientä kaaosta saa aina aiheuttaa ja jokaisella oikeus omaan mielipiteeseensä. Ei muuta kuin keikalle sit niin sit sulla on enemmän eväitä sanoa mielipiteitä. Jos ei keikankaan jälkeen Janin musiikki kolahda niin ei voi mitään. Toisille uppoaa, toisille ei.


      • hemmo
        Fani. kirjoitti:

        Wickholm on verbaalisesti lahjakas herkkä tulkitsija. Sana hallussa hällä. Ja asenne.

        mutta tuolla etusivulla sana ei todellakaan ollut hallussa. Kysy äidinkielenopettajaltasi lisää.


      • Hjuva Jani
        hemmo kirjoitti:

        mutta tuolla etusivulla sana ei todellakaan ollut hallussa. Kysy äidinkielenopettajaltasi lisää.

        Mitäs vikaa miehessä tai sen kirjotuksissa sen kotisivuilla? Ei niin mitään. Hyvä meininki etenkin keikoilla.


      • hemmo
        Hjuva Jani kirjoitti:

        Mitäs vikaa miehessä tai sen kirjotuksissa sen kotisivuilla? Ei niin mitään. Hyvä meininki etenkin keikoilla.

        Miehessä ei varmasti mitään vikaa. Eikä kotisivuissa. Mutta nuo fraasit ovat todella huonoja.


    • H.R

      Näyttää siisteiltä uudet sivut. Kuvia vaan toivois lisää, etenkin keikkakuvia ja sen semmoisia. Mutta kai niitä tulee noitten pressikuvien lisäksi? Luulisi niin. Mikä on se tulevan levyn biisi jonka Wickholm on sanoittanut, säveltänyt ja sovittanut jonkun S.Svärdin kanssa, siis mikä biisin nimi on, jos joku tietäis? Kuka tää Svärd on?

      • a.v.a

        >>>Kuka tää Svärd on?


    • ziizus

      Mielestäni Janin imagonmuutos on hieman epäonnistunut.

      • apila94

        Minusta Jani näyttää aina kivalta. Ja tekee hyvää musaa ja esiintyy mahtisuperhyvin ja vauhikkaasti!!!! Oon kuunnellu Alumiinitähdet-sinkkua ny 2 päivää ja on se vaan älyttömän hyvä!:)


      • Hanna

        Tosi kiva tuo Janin uusi look. Jani on nyt ihan ikäisensä näköinen ja vielä syötävän suloinen. NamNam...


      • Fani.
        Hanna kirjoitti:

        Tosi kiva tuo Janin uusi look. Jani on nyt ihan ikäisensä näköinen ja vielä syötävän suloinen. NamNam...

        >ja vielä syötävän suloinen>
        Niinpä on. Njam ;)
        Ja mikä parasta, tekee vielä upeeta musaa :)


    • =) jani <3

      Jåå... on se hieno mutta janilla pitäisi olla vieras kirja minne se vastaisi kaikkin viestin...:)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe