Myyn kaiken akvaario tavarani pois!
Lähes kaikkea löytyy ja halvalla lähtee!
myynnissä mm.
kiva juurakko 1e
akvaario sorat 1e
hieno hyvä kuntoinen suodatin (ALE) 15E
KAIKKI KASVIT yht. 1,50
lämmitin n.10e
myynnissä myös paljon muuta!
OSTAN: 2 gerbiilille sopivan kuljetus boxin
maksan enintään 7e
sähkäri on
[email protected]
MYYDÄÄN
8
512
Vastaukset
- mä vaan
missä päin asut?
- eläin rakas :D
asun porvoossa :)
- mä vaan
mä asun turus...
olisko mahollist et laittaisit postiin ne tavarat, jotka aion ostaa? ilmotan myöhemmin sit...- eläin rakas :D
Joo oikeestaan jos tämä käy:
Sinä lähetät rahat ja sen jälkeen minä tavarat
riippuu tietenkin ihan siitä mitä tavaroita haluat! Esim suodatinta en mielelläni lähetä postitse :)
Sinä maksat tietenkin postikulut!
Mailaa [email protected]
- mä vaan
juurakon, kasvit ja sorat.
mitä muuta sä myyt?- eläin rakas :D
2 poikas akvaariota (laitetaan akvan sisälle)
haavin
akvaarion siivous letku
halkaistu ruukku somisteen (jos ostat muuta kaupan päälle)
Jos olet nyt tosissasi ostamassa näitä
voisit - mä vaan
eläin rakas :D kirjoitti:
2 poikas akvaariota (laitetaan akvan sisälle)
haavin
akvaarion siivous letku
halkaistu ruukku somisteen (jos ostat muuta kaupan päälle)
Jos olet nyt tosissasi ostamassa näitä
voisitkuinka paljon pyydät poikasakvaariosta?
kelluuko se pinnalla?
- zeepiz
Haluisin ostaa sulta juurakon ja sorat siis yhteensä 2e jos sopii lähetä postissa :Tapoonlahdenkatu 2 C 8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908416Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414391Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981478- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090