olisi se täyttymys että ois kaksi miestä yhdellä naisella!!!!!!toista vois ottaa suihin ja toista vois naida natkuttaa... oon jo kosteana pelkästä ajatuksesta...ja spermat rinnoille ja kunnon panot!!!! voi ku sais kerrankin kullia kunnolla ja kolmas mies voisi vielä katsella ja odottaa vuoroaan pillulle...
kahta kullia vuorotellen..... jo kostuu........
8
5760
Vastaukset
- mmmmm
voi sun unelmilles.... huh huh...
- monta
Oltiin työreissulla ja niin se vaan lipsahti että kolme kaveria nussi mua yhtäaikaa, oli siinä spermaa joka aukossa, oli se hankala selittää reissun jälkeen omalle miehelle mistä toi liukkaus johtuu.
Tässä sulle olis 30v kaveri käyttöön;)
- jenna
osaatko naida kunnolla?? jos osaat ni sitten otan sut.... ja kauan naidaan otan suihin sua välillä niin kestät....oon 25.v kaunotar hoikka tumma tissit C80 50kg odotan sua punaisissa sukkanauhoissa korkokengissä olen posliininen.... TODELLA HALUKAS NAINEN ! NAUTIT KYLLÄ SINÄKIN!!!!!
jenna kirjoitti:
osaatko naida kunnolla?? jos osaat ni sitten otan sut.... ja kauan naidaan otan suihin sua välillä niin kestät....oon 25.v kaunotar hoikka tumma tissit C80 50kg odotan sua punaisissa sukkanauhoissa korkokengissä olen posliininen.... TODELLA HALUKAS NAINEN ! NAUTIT KYLLÄ SINÄKIN!!!!!
Jenna hei! Vastaus kuuluu - kyllä osaan:) Laita mailia niin päästään eteenpäin asiassa!
[email protected]
- teputepu
Kiinnostaisko kokematon 23-vuotias tyyppi?
- POJAT
TULE ESILLE JA NÄYTILLE...tiedät kyllä paikan....
Älä piiloudu pyyhkeen varjoon... anna sulojesi tulla esille, ole reipas ja rento, ole estoton ja halukas, otamme yhteyttä illan tanssiparketilla....terveisin pojat. - jam
Moi !
Olis se kiva päästä liukastelmaan ja riittävästi, eikä haittaa vaikka muita miehiä saisit samalla. Tarvitsetko aikuista miestä hyvällä halulla?
Mistähän päin sinut löytää ?
Jam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914