äiti

moi

Mä olen nyt 20v. harkinnut ja yrittänyt kirjoittaa mutten ole pystynyt.
Nyt rohkasen mieleni .
Olen 46.v vanha synnytin 82, 84 2 lasta Ruotsissa
no kaikki meni perseilleen laakista anoppi tuli Tampereelta sinne omi muksut olin nuori ja onneton.
Mies oli kokopäivätöissä sanoi itsensä irti uskon takia Adventistit ei saa tehdä töitä lauantaisin.

Hommasin itselleni anoreksian eli lopetin syömisen olin siööoin 26v.
Makasin Huddingen sairaalassa 4 kuukautta sain verta ja tippaa, mitään en saanut syödä , nyt painoni on normaali 72kg silloin painoin 42kg
olen 177cm pitkä.
No kuitenkin kävin sairaalassa psykiatrian luona mieheni ei ostanut mulle lauantaina jäätelöä koska on sapatti.
Tuli ero mieheni sanoi mulle että tulen katumaan loppu-ikäni jos eron otan.
Kerron viellä että sydämmeni sammui 2 kertaa saivat lääkärit sen uudestaan käyntiin kiitos heidän.
No kuitenkin mieheni painosti mua olin todella heikoilla jouduin turvautumaan rauhottaviin, ero kun tuli ja hän kun oli fiksu äitinsä kanssa saivat minut ylipuhuttua että huolto on hänen.
No,veivät molemmat lapset Toivonlinnan sisäoppilaitokeen Piikki8öön,
Tytär oppi polttamaan piippua siellä hasis sun muut olen yrittänyt reksin kanssa puhua , nyt mulla on 2 pientä lasta 4 ja 5 vuotiaat tytöt joptka käy normaalia eskaria ja normaaalia kirk0n kerhoa.
No kuitenkin olivat soittaneet Turusta Sosiaali-Päivystäjälle tulivat meille katsomaan yht.äkkiä yllättäin.
Pelasin isäni kanssa shaskkia koska olen sitä mieltä että kerran kuussa saan pitää niin sanotun vapaa päivän.
mä voisin kirjoittaa romaani tästä hommasta jos hakuaisin.
Miten on mahdollista että Topila siis Toivonlinnan yhteiskoulu on enään olemassa???
Silloin kun vanhin tyttäreni oli jumppatunnilla valitti sitä kun jumppamaikka joka oli mies puolinen hieroi luokkatoverin rintojs.
M
No soitin iskälle hän kehui ettei mitään hätää.
Fia mun tytär oli 13v. kun soitti mulle että kaikki oppilaat on (siihen aikaan) oltiin viellä jutuissa laittoivat Pepsi C

olaan hiivaa ja joivat sitä kun se oli käynyt pari cviikkoa.

7

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin

Sori jos en ymmärtänyt sanaakaan....

• äiti

niin no kuitenkin haluaisin kertoa nyt tänä päivänä minulla on 2 pientä uutta tulokasta
      Amanda ja Evita ja he Turussa Toivonlinnassa tekevät kaikkensa etä lapset menisivät sinne.
      Mull siis meille tuli sosiaali-täti kylään muutama viikko sitten mistä olen todella kiitollinen vaan siitä syystä että hän tuli katsomaan miten meillä voidaan, elikkä eivät Turussa pysty kiusaamaan enwenpää
      Nythän on kyse vaan siitä että he haluavat pikku muksut sinne.
      Amanda käy eskaria Tampereella kuin myös Evita kirkon kerhoa..

• äiti

kukaan täällä linjalla tekemisissä Adventistien kanssa???
        Kertokaa ihmeessä mulle miten päästä eroon jos ei kiinnosta!
        Miten voi ihmiset laittaa toisen elämän aivan sekaisin,
        vaan sen takia kun et mene itse kirkkoon, maksa kymmenyksiä sun muuta.
        Mä tiedän olevani erittäin hyvä ja huolehtiva äiti, mutta kun on tämä porukka joka tekee kaikkensa että menisi huonosti.
        Nyt jos joku Adventisti lukee tämäm, minkä tiedän että tekee, ilmoitan että kukaan ei KUKAAN teidän seurakunnasta tule hakemaan multa mun lapsia pois.
        No, nyt on tyttäret par,aikaa Tesoman uimahallissa uimassa isänsä kanssa, niinhän te totesitte että iskä on pahinta seuraa loapsilleen.
        Kiroilee tulee saatanatta ja perkelettä vähän väliä mut kuiteskin käyvät uimassa pyöräilemässä lenkillä koiran kera aina kun oin herralla vapaa.
        Siis että mitä?
        Kukaan ei varmaan halua ottaa kantaa mutta tämmöinen meininki on meillä, ja kaikki ovat tyytyväisiä etenkin muksut.
        T:N

• että

mäkään en tajunnu paljon mitään... Sun lapsien huoltajuus on uskovaisella isällä joka on äitinsä kanssa sua vastaan. Lapset ovat sisäoppilaitoksessa ja käyvät ev.lut. kerhossa. Sossut on käyneet teillä, kun pelasit shakkia oman isäsi kanssa. okei..

• cat70

tarvittiin jo oikolukutaitoa mutta minä ymmärsin kyllä täysin mistä oli kyse. Eli uskonlahko yrittää saada äidiltä nuorempia lapsia pois, koska vanhemmatkin on saatu. En kyllä minäkään ymmärrä miten ne voivat edes yrittää, eikös näillä nuoremmilla ole eri isä kuin vanhemmilla? Oletko eronnut kyseisestä lahkosta? Painostus on varmaan hirveää, mutta jos asiasi ovat muuten kunnossa ja normaalia elämää elätte, ei mikään taho pysty lapsia äidiltä tai pikemminkin isältään viemään siksi että kyseinen henkilö kiroilee. Olisi ne minultakin sitten viety kerran jos toisenkin.

Entä jos kylmästi ottaisi asian esille jossain virkataholla?

• äiti
        cat70 kirjoitti:

tarvittiin jo oikolukutaitoa mutta minä ymmärsin kyllä täysin mistä oli kyse. Eli uskonlahko yrittää saada äidiltä nuorempia lapsia pois, koska vanhemmatkin on saatu. En kyllä minäkään ymmärrä miten ne voivat edes yrittää, eikös näillä nuoremmilla ole eri isä kuin vanhemmilla? Oletko eronnut kyseisestä lahkosta? Painostus on varmaan hirveää, mutta jos asiasi ovat muuten kunnossa ja normaalia elämää elätte, ei mikään taho pysty lapsia äidiltä tai pikemminkin isältään viemään siksi että kyseinen henkilö kiroilee. Olisi ne minultakin sitten viety kerran jos toisenkin.

Entä jos kylmästi ottaisi asian esille jossain virkataholla?

Joo, juuri olin eskarin open kanssa opetusohjelma kokouksessa 2 tuntia en siellä jutellut näistä asioista, mutta seuraavan kerran kun Turusta soitellaan sossuun pyydän heitä menemään suoraan open juttusille.
        Tiedän olevani todella vahvoilla olenhan 23v. vanhempi.
        En ikinä itse ole liittynyt moiseen kirkkoon enkä liity, ja sehän se suurin syntini onkin.
        Kiitos CAT oli kiva lukea sun viestis.

• Anonyymi

Nämä on ikäviä tarinoita. Hengellinen väkivalta on yleensä henkistä kertaa sata. Ikävä kuulla varsinkin näitä "lapset vietiin" tarinoita. Onko julmempaa ihmistä, kuin joka vie lapset vanhemmaltaan. Poikkeuksena voi pitää rappioalkoholisteja, petoja ja narkkareita. Olisi mukava kuulla päivitystä tilanteeseesi. Saitko takaisin yhteyden lapsiisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5183
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2694
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2194
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      584
      1987
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      120
      1704
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1068
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe