fetissi

kumiukko

Onko muita minunlaisia, jotka elävät avoliitossa.(1.lapsi)Mulla on aika kova kumifetissi, jota vaimolla ilmeisesti ei ole.on kyllä suostunut käyttämään kumisukkia liivejä, joista olen kyllä välillä saanut tyydytyksen.PVC ei kelpaa, pitää olla lateksia...

10

2128

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusipää

lääkärin vastaan otolle.kun paranet, mene Nokian rengas tehtaalle töihin, kas sielläpä saat vehdata kumin kanssa tarpeeksi.(hullu).

• lääkäriä

siksi rajoittunut ja suvaitsematon mielipiteesi on. Vaikka itse pitäisit kumista kiinnostuneita outoina, voisit silti antaa heidän elää omaa elämäänsä. Sillä eihän sen pitäisi sinua häiritä vaikka joku toinen haluaa pukeutua kumiin?

• kumiukko

En tosiaankaan ole mikään peräkammarin 50v. runkkaripoika... jos sitä epäilet.todennäköisesti olet joko provo, tai miehiin kyllästynyt feministi ylipaino-sika...

• Muitakin

Itselläni on useitakin fetissejä. Yksi juuri kumi, mutta jo kumpparitkin ovat toistaiseksi riittäneet sen tyydyttämiseen.
      Hyvä, että avovaimosi on kuitenkin suostunut käyttämään sinulle iloa tuottavia asusteita. Hyvä alku. Kauniilla suostuttelemisella ja vonkaamisella sekä kertomalla, miten tärkeitä kyseiset asusteet ovat sinulle, avovaimosi varmasti ymmärtää ja laittaa kenties oikeat asusteet joskus jopa pyytämättäkin. Onnea yritykselle!

• rubberboy

..ehkä enemmän kuin uskotkaan...

• nnnn

Aviossa yli 10v ja vaimo pitää siitä, että pukeudun lateksiin kun tietää saavansa siten kunnon kyytiä, sekä joskus hän itsekin pukeutuu siihen täysin kun ei ole liian väsynyt.
      Uusia juttuja kokeillen ei ehdi kyllästyä samaan vaimoon, kuitenkin yhdessä asioista sopien eikä vonkaamalla tai pakottaen - paitsi roolileikit.

• LATEKSIARAKASTAVA

MINÄKIN RAKASTAN LATEKSIASUISIA NAISIA MUTTA VAIMONI EI NIITÄ SUOSTU KÄYTTÄMÄÄN EN TIEDÄ MIKSI
      VAIKKA KUINKA OLEN NIISTÄ VIHJAILLUT OLEN SANONUT ETTEI NIITÄ TARVITSISI KÄYTTÄÄ KUIN KAHDEN KESKEN MUTTA SE EI SILTI KÄY

• Anonyymi
      UUSI

Terve swat team oy kaupasta löytyy sa-int 63 butyyli kumisia suojapukuja laita tietoa kumi fetisteille tästä puvusta aivan loistava suojapuku itse ostin näitä kolme itselleni takki päänyli vedettävä malli ja avohaalari malliset suojahousut kumi reunukset lahkeen päissä

• Anonyymi
      UUSI

On kyllä mie tykkään erittäin paljon kumiasuista ja sadevaatteista kahluuhousut ja saappaat kumisaappaat kaasunaamari ym kumi hanskat ym kaikki kiihottaa etenkin se kumin tuoksu ja liukkaus ja pehmeys saa ottamaan kyllä rajusti eteen ja lastit lenti

• Anonyymi
        UUSI

Kumifettari minäkin. Kumiasut ja -saappaat. Löytäisinpä toisen, samanmoisen. Kik löytyy
        Löydänkö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      354
      11743
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      41
      3527
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3096
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2848
    5. 93
      2710
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2466
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2334
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe