Onko muita minunlaisia, jotka elävät avoliitossa.(1.lapsi)Mulla on aika kova kumifetissi, jota vaimolla ilmeisesti ei ole.on kyllä suostunut käyttämään kumisukkia liivejä, joista olen kyllä välillä saanut tyydytyksen.PVC ei kelpaa, pitää olla lateksia...
fetissi
10
2128
Vastaukset
- kusipää
lääkärin vastaan otolle.kun paranet, mene Nokian rengas tehtaalle töihin, kas sielläpä saat vehdata kumin kanssa tarpeeksi.(hullu).
- lääkäriä
siksi rajoittunut ja suvaitsematon mielipiteesi on. Vaikka itse pitäisit kumista kiinnostuneita outoina, voisit silti antaa heidän elää omaa elämäänsä. Sillä eihän sen pitäisi sinua häiritä vaikka joku toinen haluaa pukeutua kumiin?
- kumiukko
En tosiaankaan ole mikään peräkammarin 50v. runkkaripoika... jos sitä epäilet.todennäköisesti olet joko provo, tai miehiin kyllästynyt feministi ylipaino-sika...
- Muitakin
Itselläni on useitakin fetissejä. Yksi juuri kumi, mutta jo kumpparitkin ovat toistaiseksi riittäneet sen tyydyttämiseen.
Hyvä, että avovaimosi on kuitenkin suostunut käyttämään sinulle iloa tuottavia asusteita. Hyvä alku. Kauniilla suostuttelemisella ja vonkaamisella sekä kertomalla, miten tärkeitä kyseiset asusteet ovat sinulle, avovaimosi varmasti ymmärtää ja laittaa kenties oikeat asusteet joskus jopa pyytämättäkin. Onnea yritykselle! - rubberboy
..ehkä enemmän kuin uskotkaan...
- nnnn
Aviossa yli 10v ja vaimo pitää siitä, että pukeudun lateksiin kun tietää saavansa siten kunnon kyytiä, sekä joskus hän itsekin pukeutuu siihen täysin kun ei ole liian väsynyt.
Uusia juttuja kokeillen ei ehdi kyllästyä samaan vaimoon, kuitenkin yhdessä asioista sopien eikä vonkaamalla tai pakottaen - paitsi roolileikit. - LATEKSIARAKASTAVA
MINÄKIN RAKASTAN LATEKSIASUISIA NAISIA MUTTA VAIMONI EI NIITÄ SUOSTU KÄYTTÄMÄÄN EN TIEDÄ MIKSI
VAIKKA KUINKA OLEN NIISTÄ VIHJAILLUT OLEN SANONUT ETTEI NIITÄ TARVITSISI KÄYTTÄÄ KUIN KAHDEN KESKEN MUTTA SE EI SILTI KÄY - AnonyymiUUSI
Terve swat team oy kaupasta löytyy sa-int 63 butyyli kumisia suojapukuja laita tietoa kumi fetisteille tästä puvusta aivan loistava suojapuku itse ostin näitä kolme itselleni takki päänyli vedettävä malli ja avohaalari malliset suojahousut kumi reunukset lahkeen päissä
- AnonyymiUUSI
On kyllä mie tykkään erittäin paljon kumiasuista ja sadevaatteista kahluuhousut ja saappaat kumisaappaat kaasunaamari ym kumi hanskat ym kaikki kiihottaa etenkin se kumin tuoksu ja liukkaus ja pehmeys saa ottamaan kyllä rajusti eteen ja lastit lenti
- AnonyymiUUSI
Kumifettari minäkin. Kumiasut ja -saappaat. Löytäisinpä toisen, samanmoisen. Kik löytyy
Löydänkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35411743Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413527- 793096
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122848- 932710
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572566Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592466Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752334- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488