Uusi video Jesus of Sub.

Fäni

Cool dude...

16

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whatsername...

      siis hä?! mä en oikeen älynny...onks Green Daylt tullu uus video vai?

    • In_da_coffeemaker

      Empä usko. Jesus of Suburbia-biisi kestää kokonaisuudessaan yli 9 minuuttia. Mutta kuka tietää jos siitä video tehdäänkin/on tehty.

      • ...

        kyllä siitä tehdään video.


      • billie
        ... kirjoitti:

        kyllä siitä tehdään video.

        no kyllä tulee! jesus of suburbia on ihana!


      • In_da_coffeemaker
        billie kirjoitti:

        no kyllä tulee! jesus of suburbia on ihana!

        Aika siistiä :)


      • risupää

        video siitä tehhään.....en tosin tiiä onko se jo tehty ku oon jääny vähä jälkee viikon aikana kaikesta ku oli kone korjatteella.. :/


    • paapaa

      onks joku nähny sen jo mtv:llä?!

      • Laydee-J

        Ei kai sitä ole edes tehty vielä? Ymmärtääkseni pojilla on aikomuksena tehdä siitä seuraava mutta että ei kai se vielä valmis ole :S Sanovat että se tulee olemaan koko pitkä ja aikalailla erilainen kuin muut videot tähän asti. :>


      • pooh

        no sitä ole edes tehty vielä. luulisin.


      • mä vaaann..
        pooh kirjoitti:

        no sitä ole edes tehty vielä. luulisin.

        Se julkastaa 14. lokakuuta.. :)


      • gdfani
        mä vaaann.. kirjoitti:

        Se julkastaa 14. lokakuuta.. :)

        Julkaistaan ylihuomenna.(:


    • gdfani

      On se pitkä kappale.En edes aina jaksa kuunnella koko kappaletta.Ja mä kun ajattelin että live 8 minority oli pitkä.

      • justme89

        Tää tuli vähän myöhässä, mut miten joku voi sanoa et ei jaksa kuunnella tuota laulua loppuun? Musta tuntuu et yhä useammat ei oikeasti mieti eivätkä ymmärrä mitä noiden sanoitusten takana on. Se on jotain aivan mahtavaa ja todella ainutlaatuista. Mä melkein itken aina ku kuulen Jesus Of Suburbian tai Homecomingin.


      • gdfani
        justme89 kirjoitti:

        Tää tuli vähän myöhässä, mut miten joku voi sanoa et ei jaksa kuunnella tuota laulua loppuun? Musta tuntuu et yhä useammat ei oikeasti mieti eivätkä ymmärrä mitä noiden sanoitusten takana on. Se on jotain aivan mahtavaa ja todella ainutlaatuista. Mä melkein itken aina ku kuulen Jesus Of Suburbian tai Homecomingin.

        Nykyään kun video tuli niin nyt aina jaksan kuunnella sen loppuun.


      • risupää
        gdfani kirjoitti:

        Nykyään kun video tuli niin nyt aina jaksan kuunnella sen loppuun.

        mun mielestä JOS on ollu aina niin hyvä et on aina pitäny kuunnella loppuun asti, ei mulla oo mitään ongelmaa ollu :D. Ei yhtään liian pitkä. Sais olla enemmänki tommosia pitempiä kappaleita mun puolesta. Niitä tuskin raadiossakaan raiskattais niin paljo.. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe