Kysymys sheriffille

Kysyvä ei tieltä eksy

Saako täällä kertoa Dingon uusien biisien nimiä?

On nimittäin jo pariin kertaan joku ne kertonut ja luuta on sen jälkeen heilunut....

11

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Oon mäkin nähny kaikenlaisia juttuja uusista biiseistä täällä mutta eivät pidä paikkansa. En usko että Dingo levyttää sellaisen biisin kuin lentävä hollantilainen tai ristoolisankari. Paskapuhetta!

• salminen

minä ja salminen liikennevaloissa,salminen apinatarhassa,levoton salminen,salminen ja 7 apinaa,valomerkki salminen... onhan näitä biisien nimiä

• korjaus nimeen

se biisi oli "rauniosankari" mistä joku kertoi ja toinen oli "kristalliyö". kolmas tuo sinun mainitsema "lentävä hollantilainen".

aika dingomaisen tehokkaita nimiä mutta katsellaan mitä tulee levylle...

• Lyyrikko
        korjaus nimeen kirjoitti:

se biisi oli "rauniosankari" mistä joku kertoi ja toinen oli "kristalliyö". kolmas tuo sinun mainitsema "lentävä hollantilainen".

aika dingomaisen tehokkaita nimiä mutta katsellaan mitä tulee levylle...

...mä hänet nähdä saan
        koskea en koskaan saa

nyt hän lipuu pimeyteen
        haaveeni pois - vieden

niin kumma on tuo nainen
        minun lentävä hollantilainen
        kiinni sinut otan, ammun täyslaidallisen...

Onko tämä se biisi mistä puhutte?

• lepakkomies
        Lyyrikko kirjoitti:

...mä hänet nähdä saan
        koskea en koskaan saa

nyt hän lipuu pimeyteen
        haaveeni pois - vieden

niin kumma on tuo nainen

Juuri se, toinen säe menee vain näin. Truuttaan kaktukseni sinuun, olet niin kiintynyt minuun.Vastakarvaan kun sahaan, antaa piikit rakkauden salan, lentävä hollantilainen oon, lentävä hollantilainen oon, jee jee jee.

• just joo
        lepakkomies kirjoitti:

Juuri se, toinen säe menee vain näin. Truuttaan kaktukseni sinuun, olet niin kiintynyt minuun.Vastakarvaan kun sahaan, antaa piikit rakkauden salan, lentävä hollantilainen oon, lentävä hollantilainen oon, jee jee jee.

Sulla on hieno tulevaisuus edessä musiikkialalla! Rupea tekemään laulujen sanoja!

• Petteri p.
        Lyyrikko kirjoitti:

...mä hänet nähdä saan
        koskea en koskaan saa

nyt hän lipuu pimeyteen
        haaveeni pois - vieden

niin kumma on tuo nainen

Vois kyllä pikkuhiljaa keksiä omia biisejä...?
        http://www.createforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=410&mforum=y

• lepakkomies

Yksi kuulemma tulee olemaan, kantri tulee ja kantri tappaa.

• ........

Sleeppareiden "Hevi tappaa" on kyllä mainio biisi! HEVI TULEE JA HEVI TAPPAA! Soittaako Jonttu muutes kitaraa tuossa biisissä?

• enää
        ........ kirjoitti:

Sleeppareiden "Hevi tappaa" on kyllä mainio biisi! HEVI TULEE JA HEVI TAPPAA! Soittaako Jonttu muutes kitaraa tuossa biisissä?

on ainakin joskus 80-luvulla soittanut. muttei ainakaan viime kesän keikoilla ollu mukana.

enää kirjoitti:

on ainakin joskus 80-luvulla soittanut. muttei ainakaan viime kesän keikoilla ollu mukana.

Jonttu soittaa ainakin vuonna -85 julkaistulla "Born In The S.A.V.O."-albumilla. En tiedä, soittiko muillakin albumeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      86
      6338
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3160
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1716
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe