Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kysymys sheriffille

Kysyvä ei tieltä eksy

Saako täällä kertoa Dingon uusien biisien nimiä?

On nimittäin jo pariin kertaan joku ne kertonut ja luuta on sen jälkeen heilunut....

11

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Oon mäkin nähny kaikenlaisia juttuja uusista biiseistä täällä mutta eivät pidä paikkansa. En usko että Dingo levyttää sellaisen biisin kuin lentävä hollantilainen tai ristoolisankari. Paskapuhetta!

      • salminen

        minä ja salminen liikennevaloissa,salminen apinatarhassa,levoton salminen,salminen ja 7 apinaa,valomerkki salminen... onhan näitä biisien nimiä


      • korjaus nimeen

        se biisi oli "rauniosankari" mistä joku kertoi ja toinen oli "kristalliyö". kolmas tuo sinun mainitsema "lentävä hollantilainen".

        aika dingomaisen tehokkaita nimiä mutta katsellaan mitä tulee levylle...


      • Lyyrikko
        korjaus nimeen kirjoitti:

        se biisi oli "rauniosankari" mistä joku kertoi ja toinen oli "kristalliyö". kolmas tuo sinun mainitsema "lentävä hollantilainen".

        aika dingomaisen tehokkaita nimiä mutta katsellaan mitä tulee levylle...

        ...mä hänet nähdä saan
        koskea en koskaan saa

        nyt hän lipuu pimeyteen
        haaveeni pois - vieden

        niin kumma on tuo nainen
        minun lentävä hollantilainen
        kiinni sinut otan, ammun täyslaidallisen...

        Onko tämä se biisi mistä puhutte?


      • lepakkomies
        Lyyrikko kirjoitti:

        ...mä hänet nähdä saan
        koskea en koskaan saa

        nyt hän lipuu pimeyteen
        haaveeni pois - vieden

        niin kumma on tuo nainen
        minun lentävä hollantilainen
        kiinni sinut otan, ammun täyslaidallisen...

        Onko tämä se biisi mistä puhutte?

        Juuri se, toinen säe menee vain näin. Truuttaan kaktukseni sinuun, olet niin kiintynyt minuun.Vastakarvaan kun sahaan, antaa piikit rakkauden salan, lentävä hollantilainen oon, lentävä hollantilainen oon, jee jee jee.


      • just joo
        lepakkomies kirjoitti:

        Juuri se, toinen säe menee vain näin. Truuttaan kaktukseni sinuun, olet niin kiintynyt minuun.Vastakarvaan kun sahaan, antaa piikit rakkauden salan, lentävä hollantilainen oon, lentävä hollantilainen oon, jee jee jee.

        Sulla on hieno tulevaisuus edessä musiikkialalla! Rupea tekemään laulujen sanoja!


      • Petteri p.
        Lyyrikko kirjoitti:

        ...mä hänet nähdä saan
        koskea en koskaan saa

        nyt hän lipuu pimeyteen
        haaveeni pois - vieden

        niin kumma on tuo nainen
        minun lentävä hollantilainen
        kiinni sinut otan, ammun täyslaidallisen...

        Onko tämä se biisi mistä puhutte?

        Vois kyllä pikkuhiljaa keksiä omia biisejä...?
        http://www.createforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=410&mforum=y


    • lepakkomies

      Yksi kuulemma tulee olemaan, kantri tulee ja kantri tappaa.

      • ........

        Sleeppareiden "Hevi tappaa" on kyllä mainio biisi! HEVI TULEE JA HEVI TAPPAA! Soittaako Jonttu muutes kitaraa tuossa biisissä?


      • enää
        ........ kirjoitti:

        Sleeppareiden "Hevi tappaa" on kyllä mainio biisi! HEVI TULEE JA HEVI TAPPAA! Soittaako Jonttu muutes kitaraa tuossa biisissä?

        on ainakin joskus 80-luvulla soittanut. muttei ainakaan viime kesän keikoilla ollu mukana.


      • www
        enää kirjoitti:

        on ainakin joskus 80-luvulla soittanut. muttei ainakaan viime kesän keikoilla ollu mukana.

        Jonttu soittaa ainakin vuonna -85 julkaistulla "Born In The S.A.V.O."-albumilla. En tiedä, soittiko muillakin albumeilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe