Mistä vaippoja?

Nilla...

Mistä muualta voi ostaa vaippoja kuin postimyynnistä, löytyisikö Vaasa-Seinäjoki alueelta liikettä josta saisi henkilökohtaista palvelua? Myykö kukaan Suomessa aikuisille valmistettuja kestovaippoja?

7

5859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkis

vaasassa että seinäjoella on respectan myymälät joista saa attends vaippoja lisäksi mistä tahansa apteekista saa tenan vaippoja ja jossei näissä paikoissa ole hyllyssä mieluisia niin tilaavat kyllä nopealla toimitus ajalla.
      www.attends.fi
      www.tena.fi
      www.respecta.fi

• Bat

Joudun itse käyttää vaippoja yöllä virtsan vaivan vuoksi.On hankalaa löytää teippivaippoja kun on liian isot ja pienet.Minkälaista vaippoja käytät.

• vaippa-janne

30 vuoden kokemus muovihousu-vaippa asioissa takaa laadun ja luotettavuuden. Olen tehnyt 25 vuotta muovihousuja ja myös flanellivaippoja itse. Myös välitän saksalaisia ja usalaisia housuja.
      Ota rohkeasti yhteys. [email protected]
      Myyn postiennakolla mutta luottamus on kaikkein tärkein. Kerro avoimesti mitä haluat.
      Pitkä kokemus takaa laadun ja luotettavuuden
      [email protected] janne

• Petri

Menepä sivustoon www.vaipat.net ja valitse sieltä vaippakauppoja.

-Petri-

• Petri

Enpä sitten huomannut mainita että apteekeista saa hankittua Tenan tuotteita. Henkilökunta avustanee sopivan tuotteen löytämisessä. Noihin voi myös tutustua etukäteen http://www.tena.fi -osoitteessa. Tuolla on myös verkkokauppa, jonka hinnat ovat alemmat kuin apteekissa, joten kun tietää tahtomansa tuotteen, tilaamalla säästää kuluissa.

-Petri-

• reko_

itsekin etsiin vaasa-seinäjoki alueelta liikettä mistä ostaa, mutta en semmoista löytänyt, joten päädyin lopuksi postimyyntiin, joka oli vaivaton tapa loppuviimeeks

Sirpa Leppänen Eko-Setissä valmistaa myös aikuisille sopivia kestovaippoja kun annat vaan mittasi. Itsekin sieltä tilasin ja ekalla kerralla ne oli tiukat, mutta Sirpa korjasi ne maksutta sopiviksi

• minäkinkäytän

Minulla ylimääräisenä Tena housuvaippoja M-koko, uusia.
      Laatikossa 4pkt. paketissa 14 vaippaa. paketti vain 5e/kpl.
      Koko laatikko 20e.
      Yhteensä 8 laatikkoa löytyy ylimääräisenä.
      Laittele epostia, Asun Lahdessa
      "siljaeuropa(at)yahoo(piste)se"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      79
      9025
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1983
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1891
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      47
      1597
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe