Mistä vaippoja?

Nilla...

Mistä muualta voi ostaa vaippoja kuin postimyynnistä, löytyisikö Vaasa-Seinäjoki alueelta liikettä josta saisi henkilökohtaista palvelua? Myykö kukaan Suomessa aikuisille valmistettuja kestovaippoja?

7

5969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukkis

vaasassa että seinäjoella on respectan myymälät joista saa attends vaippoja lisäksi mistä tahansa apteekista saa tenan vaippoja ja jossei näissä paikoissa ole hyllyssä mieluisia niin tilaavat kyllä nopealla toimitus ajalla.
      www.attends.fi
      www.tena.fi
      www.respecta.fi

• Bat

Joudun itse käyttää vaippoja yöllä virtsan vaivan vuoksi.On hankalaa löytää teippivaippoja kun on liian isot ja pienet.Minkälaista vaippoja käytät.

• vaippa-janne

30 vuoden kokemus muovihousu-vaippa asioissa takaa laadun ja luotettavuuden. Olen tehnyt 25 vuotta muovihousuja ja myös flanellivaippoja itse. Myös välitän saksalaisia ja usalaisia housuja.
      Ota rohkeasti yhteys. [email protected]
      Myyn postiennakolla mutta luottamus on kaikkein tärkein. Kerro avoimesti mitä haluat.
      Pitkä kokemus takaa laadun ja luotettavuuden
      [email protected] janne

• Petri

Menepä sivustoon www.vaipat.net ja valitse sieltä vaippakauppoja.

-Petri-

• Petri

Enpä sitten huomannut mainita että apteekeista saa hankittua Tenan tuotteita. Henkilökunta avustanee sopivan tuotteen löytämisessä. Noihin voi myös tutustua etukäteen http://www.tena.fi -osoitteessa. Tuolla on myös verkkokauppa, jonka hinnat ovat alemmat kuin apteekissa, joten kun tietää tahtomansa tuotteen, tilaamalla säästää kuluissa.

-Petri-

• reko_

itsekin etsiin vaasa-seinäjoki alueelta liikettä mistä ostaa, mutta en semmoista löytänyt, joten päädyin lopuksi postimyyntiin, joka oli vaivaton tapa loppuviimeeks

Sirpa Leppänen Eko-Setissä valmistaa myös aikuisille sopivia kestovaippoja kun annat vaan mittasi. Itsekin sieltä tilasin ja ekalla kerralla ne oli tiukat, mutta Sirpa korjasi ne maksutta sopiviksi

• minäkinkäytän

Minulla ylimääräisenä Tena housuvaippoja M-koko, uusia.
      Laatikossa 4pkt. paketissa 14 vaippaa. paketti vain 5e/kpl.
      Koko laatikko 20e.
      Yhteensä 8 laatikkoa löytyy ylimääräisenä.
      Laittele epostia, Asun Lahdessa
      "siljaeuropa(at)yahoo(piste)se"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6348
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5865
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2833
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2268
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1958
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1108
    Aihe