OSTANKO LEVYN!!?

Jerry Low

Nii että kysyisin vaan että onko tää PG:n uusin levy kuulemisen arvoinen ku sen sais nyt niin hyvään hintaan?!

Oon enemmänki tommonen N.W.A , Dr.Dre , Snoop Dogg-rapin kuuntelija , nii että ostanko?

9

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä osta

      Älä suotta vaivaudu ostamaan. Ensi keväänä saat sen vaikkapa Anttilan tyhjennysmyynnistä eurolla.

      • sillonki

        niitä kannattaa käyttää frisbiinä mielummin kun kuunnella.


    • kirahvintakamus

      No ei perkele oo mitään järkee ostaa. Warettamallakaan en suosittele, mut on sentään ilmasta.

    • Claypool

      Mä en ees ajattelis ostavani mitää Pikku Gaytä tai Raimssia, en ottas ilmatteekskaan. Tai no, Pikku Gayn spaddubiisi löytyy mp3-soittimesta. "Emmä tienny mitä toi savu tekee..." XD

    • mä en ostais

      En ostais vaikka aseella uhattaisiin! Semmoista skräpää se mokoma on!

    • OSTA

      vaan ime netistä ilmaseks!

    • -marja

      itse ostin levyn enkä ole katunut ostostani. levyn sisältö kertoo tärkeistä asioista ja tuon nuoren miehen aatteista. minun mielestäni siinä on jtk sanomaa. itse kuuntelen ulkomaalaita sekä kotimaalaista räppiä.. ja voin sanoa että jos tämä nuori herra tekisi enkuksi saisi aivan varmasti myytyä muuallakin kuin suomessa. ensinmäinen levy oli minun mielestä kehnonpi kuin toinen. ensinmäisen levyn jälkeen poika on oppinut uutta ja kasvanu tuossa ajassa.. ensinmäinen levy oli hiukan nuorenmille...ehkäpä... mutta kyllä sinuna ostaisin.

      • Sellanen pikku.g fani

        munkin mielestä siinä levyssä on paljoon kaikkea järkevää kun nuoriso se vaan haluaa kuunnella sellasta musaa missä on jotain vittu vittu lässytyksii ja kaikkee runkun kunkku juttuja! Et osta pikku.g levy! sen musa oikee vois sanoo et vähän koskettaakin... en älyy miks siitä ei pidetä mut sit kunniskin sen levyy on muutu ihan kauheesti! et kaikki väitttää ettei tykkä Geestä. tai jotkut ei oikeestikkaa tykkää siitä mut just ne jotka sitä haukkuu homoksi nii ne just on niitä jotka siitä pitää (ei silleen) mut ne ei kehtaa tunnustaa ja ne haukkuu sitä koska kaveritkin haukkuu! en älyy miks ette voi jättää tyyppiä rauhaan! jos teijän mielestä se on homo nii pitäkää se 0mana tietonanne! sitten ku pikku.g tekee kolmannen levynsä jos tekee nii ostan sen ja sanon vaan teille et pikku.g on suomen paras räppäri koska se ei jauha paskaa niikun muut räppärit! kyl mun mielestäkin on suomessa monta hyvää räppärii jotka saattaa olla parempii ku Gee mut ne jauhaa paskaa ja pikku.g kyl jauhaa samaa asiaa mut se ei oo paskaa koska siinä on jotain järkeä! Gee haluu kertoo teille että maailmassa on muutakin kun vain te itte! Gee sanoo et opetelkaa ajattelee muitakin kun vain itteänne! Toivottavasti te ymmärrätte! siis en mä mitään pakota ostaa sen levyy enkä pakota pitää siitä mä vaan sanon et sen musa on kaiksta parasta! se on järkevää! joten älkää haukkuko sitä! toi homo juttu alkaa olee vähän kyllästyttävä!!! ja ärsyttävä varsinkin! Jos Gee ei olisi tehnyt musaansa nii polttaisin vieläkin ja olisin kamala ihminen!!!! onneksi Gee teki ne sen levynsä koska olis oikeasti sairas! mutta en siitä aijo puhua! joten pyydän viel yhen kerran et te lopetatte ton homo jutun! Kiitos!!! (mä tiiän et täs vietissä on varmaan todella paljon virheitä)


      • Ihmis apina
        Sellanen pikku.g fani kirjoitti:

        munkin mielestä siinä levyssä on paljoon kaikkea järkevää kun nuoriso se vaan haluaa kuunnella sellasta musaa missä on jotain vittu vittu lässytyksii ja kaikkee runkun kunkku juttuja! Et osta pikku.g levy! sen musa oikee vois sanoo et vähän koskettaakin... en älyy miks siitä ei pidetä mut sit kunniskin sen levyy on muutu ihan kauheesti! et kaikki väitttää ettei tykkä Geestä. tai jotkut ei oikeestikkaa tykkää siitä mut just ne jotka sitä haukkuu homoksi nii ne just on niitä jotka siitä pitää (ei silleen) mut ne ei kehtaa tunnustaa ja ne haukkuu sitä koska kaveritkin haukkuu! en älyy miks ette voi jättää tyyppiä rauhaan! jos teijän mielestä se on homo nii pitäkää se 0mana tietonanne! sitten ku pikku.g tekee kolmannen levynsä jos tekee nii ostan sen ja sanon vaan teille et pikku.g on suomen paras räppäri koska se ei jauha paskaa niikun muut räppärit! kyl mun mielestäkin on suomessa monta hyvää räppärii jotka saattaa olla parempii ku Gee mut ne jauhaa paskaa ja pikku.g kyl jauhaa samaa asiaa mut se ei oo paskaa koska siinä on jotain järkeä! Gee haluu kertoo teille että maailmassa on muutakin kun vain te itte! Gee sanoo et opetelkaa ajattelee muitakin kun vain itteänne! Toivottavasti te ymmärrätte! siis en mä mitään pakota ostaa sen levyy enkä pakota pitää siitä mä vaan sanon et sen musa on kaiksta parasta! se on järkevää! joten älkää haukkuko sitä! toi homo juttu alkaa olee vähän kyllästyttävä!!! ja ärsyttävä varsinkin! Jos Gee ei olisi tehnyt musaansa nii polttaisin vieläkin ja olisin kamala ihminen!!!! onneksi Gee teki ne sen levynsä koska olis oikeasti sairas! mutta en siitä aijo puhua! joten pyydän viel yhen kerran et te lopetatte ton homo jutun! Kiitos!!! (mä tiiän et täs vietissä on varmaan todella paljon virheitä)

        mä oon samaa mieltä sun kaa pikku g fanii! mä en tykkää geestä ollenkaan mut mä silti sanon et se ei jauha paskaa ! mun mielestä kyl voitte sanoo sitä ihan miks tahotte mut se on mulle iha yhden tekevääääääääääääääääää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe