Kattoiko kukaan mtv:eetä joskus viikko sitten sieltä tuli top10 at ten:Green Day
eli kymmenen green dayn musa viedeoo! i
tse katoin ja sain jopa nauhalle :)
Mitä gd siis voitti mtv musicvideo awardsissa? katoin sitä mutten nähnyt kertaakaan green dayta ehdolla...
katoitteko...
6
478
Vastaukset
- gdfan
Oikeestaan yks tuttu oli laittanu nauhalle sen. Harmi ku siin ei ollu American Idiottii! Sitä en oo viel nähny...
- Laydee-J
Minäkin katsoin sen. :>
Ja nehän voittivat 7pystiä, mm. Paras rock-video (BOBD). Kaikkia en muista millään.. :> - Minä
Joo, mäkin katoin sen ja nauhallekin laitoin
- siljuska
lauantaina 26. päivä tulee Green Day:n top 10 videot kello 10-11.
Mulla jäi se viimekertainen lista väliin ja se harmitti ihan suunnattomasti. Nyt voin nauhottaa sen!! Jee!! Oon niin ilonen etten tiedä mitä teen!! :D
- gdfani
tuleeko se uusintana myöhemmin samana päivänä esim:23.00 se Green Day top ten
- gdfani
oon just sinä päivänä laivalla joten kun meillä ei toi mtv näy niin jos se laivalla näkyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896