Kattoiko kukaan mtv:eetä joskus viikko sitten sieltä tuli top10 at ten:Green Day
eli kymmenen green dayn musa viedeoo! i
tse katoin ja sain jopa nauhalle :)
Mitä gd siis voitti mtv musicvideo awardsissa? katoin sitä mutten nähnyt kertaakaan green dayta ehdolla...
katoitteko...
6
474
Vastaukset
- gdfan
Oikeestaan yks tuttu oli laittanu nauhalle sen. Harmi ku siin ei ollu American Idiottii! Sitä en oo viel nähny...
- Laydee-J
Minäkin katsoin sen. :>
Ja nehän voittivat 7pystiä, mm. Paras rock-video (BOBD). Kaikkia en muista millään.. :> - Minä
Joo, mäkin katoin sen ja nauhallekin laitoin
- siljuska
lauantaina 26. päivä tulee Green Day:n top 10 videot kello 10-11.
Mulla jäi se viimekertainen lista väliin ja se harmitti ihan suunnattomasti. Nyt voin nauhottaa sen!! Jee!! Oon niin ilonen etten tiedä mitä teen!! :D
- gdfani
tuleeko se uusintana myöhemmin samana päivänä esim:23.00 se Green Day top ten
- gdfani
oon just sinä päivänä laivalla joten kun meillä ei toi mtv näy niin jos se laivalla näkyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182