rakko ei tyhjene

seller

Mistä eri syistä voi johtua, ettei rakko tyhjene joka kerta kunnolla?

6

3841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eenokki.

Olin jo kirjoittelemassa, mutta piti keskeyttää, kun en tiedä, oletko mies vai nainen, ja sitten alkoi palstan nimen pohtiminen, eli se piti googlata. Sieltä tuli heti aiheeseesi sopiva www.tena.fi
      Jos olet mies, niin melkoisella varmuudella kyse on suurentuneesta eturauhasesta.

• vaari 49

Olen 65 vuotias mies henkilö nyt on 2 viikkoa ollut tuskien taival saada pissan juoksu kulkeen, päivällä jotenkin liruttaa mutta ei yöllä millään.joudun yöllä käymään vain kerran

• ei tyhjene

ahdas virtsaputki.

• hoitsu,....

aiheuttavat kuvaamanlaisen oireen.

• yhden vaimo

Heip hoitsu, kerropa pelkäänkö turhaan kun ukolla on tosi paha pissaongelma eli ei oikein mikään toimi, pissaa tulee muutama tippa ja loput housuihin tai lattialle, joskus on ollut jopa verta vessanpytyssä mikä taatusti ei ole minulta lähtöisin.ukko on 71 vuotias, psa oli pari kuukautta sitten 3.2.
        hän juoksee about kerran tunnissa vessassa ja äheltää aikansa ja yöllä sama pissarumba - olen yrittänyt - hyvällä ja pahalla saada hänet urologille mutta ei vaan mene, sanoi ilkeästi minulle että mene sinä, jos sinulla on pissavaivoja, kyllä menisin jos olisi tuollaisia vaivoja.
        kaiken muun lisäksi hänellä on vain 1 toimiva munuainen- pelkään sitäkin että se ottaa ns turpaansa kun pissa ei kulje - aamuisin hän on aika karsee näky eli naama turvoksissa ku olisi viikon pari juonut, hädin tuskin silmiä näkee, päivän mittaan turvotus sitten laskee jonkin verran.olen kuullut virtsaummesta ja se ei kuulosta hyvältä.

• eturauhanen
        yhden vaimo kirjoitti:

Heip hoitsu, kerropa pelkäänkö turhaan kun ukolla on tosi paha pissaongelma eli ei oikein mikään toimi, pissaa tulee muutama tippa ja loput housuihin tai lattialle, joskus on ollut jopa verta vessanpytyssä mikä taatusti ei ole minulta lähtöisin.ukko on 71 vuotias, psa oli pari kuukautta sitten 3.2.
        hän juoksee about kerran tunnissa vessassa ja äheltää aikansa ja yöllä sama pissarumba - olen yrittänyt - hyvällä ja pahalla saada hänet urologille mutta ei vaan mene, sanoi ilkeästi minulle että mene sinä, jos sinulla on pissavaivoja, kyllä menisin jos olisi tuollaisia vaivoja.
        kaiken muun lisäksi hänellä on vain 1 toimiva munuainen- pelkään sitäkin että se ottaa ns turpaansa kun pissa ei kulje - aamuisin hän on aika karsee näky eli naama turvoksissa ku olisi viikon pari juonut, hädin tuskin silmiä näkee, päivän mittaan turvotus sitten laskee jonkin verran.olen kuullut virtsaummesta ja se ei kuulosta hyvältä.

kannattaisi käydä tutkimuksissa. Veri virtsassa on myös yksi sen oireista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      81
      9205
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2855
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2166
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2039
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1983
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1901
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1750
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      47
      1607
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1512
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1266
    Aihe