Mistä eri syistä voi johtua, ettei rakko tyhjene joka kerta kunnolla?
Vastaukset 6
- Eenokki.
Olin jo kirjoittelemassa, mutta piti keskeyttää, kun en tiedä, oletko mies vai nainen, ja sitten alkoi palstan nimen pohtiminen, eli se piti googlata. Sieltä tuli heti aiheeseesi sopiva www.tena.fi
Jos olet mies, niin melkoisella varmuudella kyse on suurentuneesta eturauhasesta.- vaari 49
Olen 65 vuotias mies henkilö nyt on 2 viikkoa ollut tuskien taival saada pissan juoksu kulkeen, päivällä jotenkin liruttaa mutta ei yöllä millään.joudun yöllä käymään vain kerran
- ei tyhjene
ahdas virtsaputki.
- hoitsu,....
aiheuttavat kuvaamanlaisen oireen.
- yhden vaimo
Heip hoitsu, kerropa pelkäänkö turhaan kun ukolla on tosi paha pissaongelma eli ei oikein mikään toimi, pissaa tulee muutama tippa ja loput housuihin tai lattialle, joskus on ollut jopa verta vessanpytyssä mikä taatusti ei ole minulta lähtöisin.ukko on 71 vuotias, psa oli pari kuukautta sitten 3.2.
hän juoksee about kerran tunnissa vessassa ja äheltää aikansa ja yöllä sama pissarumba - olen yrittänyt - hyvällä ja pahalla saada hänet urologille mutta ei vaan mene, sanoi ilkeästi minulle että mene sinä, jos sinulla on pissavaivoja, kyllä menisin jos olisi tuollaisia vaivoja.
kaiken muun lisäksi hänellä on vain 1 toimiva munuainen- pelkään sitäkin että se ottaa ns turpaansa kun pissa ei kulje - aamuisin hän on aika karsee näky eli naama turvoksissa ku olisi viikon pari juonut, hädin tuskin silmiä näkee, päivän mittaan turvotus sitten laskee jonkin verran.olen kuullut virtsaummesta ja se ei kuulosta hyvältä. - eturauhanen
yhden vaimo kirjoitti:
Heip hoitsu, kerropa pelkäänkö turhaan kun ukolla on tosi paha pissaongelma eli ei oikein mikään toimi, pissaa tulee muutama tippa ja loput housuihin tai lattialle, joskus on ollut jopa verta vessanpytyssä mikä taatusti ei ole minulta lähtöisin.ukko on 71 vuotias, psa oli pari kuukautta sitten 3.2.
hän juoksee about kerran tunnissa vessassa ja äheltää aikansa ja yöllä sama pissarumba - olen yrittänyt - hyvällä ja pahalla saada hänet urologille mutta ei vaan mene, sanoi ilkeästi minulle että mene sinä, jos sinulla on pissavaivoja, kyllä menisin jos olisi tuollaisia vaivoja.
kaiken muun lisäksi hänellä on vain 1 toimiva munuainen- pelkään sitäkin että se ottaa ns turpaansa kun pissa ei kulje - aamuisin hän on aika karsee näky eli naama turvoksissa ku olisi viikon pari juonut, hädin tuskin silmiä näkee, päivän mittaan turvotus sitten laskee jonkin verran.olen kuullut virtsaummesta ja se ei kuulosta hyvältä.kannattaisi käydä tutkimuksissa. Veri virtsassa on myös yksi sen oireista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138907En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.117588Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää133493Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472