ALUMIINITÄHDET-levyn biisinäytteitä

Aina Janin fani

Siis nyt on kaikista Alumiinitähdet-levylle tulevista biiseistä kuunneltavissa näyte Janin virallisilla sivuilla.

http://www.janiwickholm.net/index.php?page=musiikki

1 Liian kauniit
2 Suomenneito
3 Tulenkantaja
4 Alumiinitähdet
5 Jos yöksi jäät
6 Tule
7 Ikävä sua, ikävä mua
8 Mul on sun kuva
9 Sano joo
10 Mitä mä teen
11 Vielä virtaat suonissain

Todella upeita ja koskettavia biisejä! Suosittelen että käytte kuuntelemassa näytteet
ja 28.9. sitten levyostoksille.

Hienoa Jani!!
Menis vaan nyt nopeasti tämä reilut kolme viikkoa...

29

2335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarno trolli

      jaa..ai tää vai uus rokahtava jani? ihan kamalia kantrivaikutteisia nurkkabiisejä....mitä mä teen (nyyh nyyh) kuinka mä voisin sut unohtaa (nyyh nyyh)

      tätä mieltä minä.

      • Fani.

        Mulle taas näytteet eri biiseistä kertoivat että levyä on tosiaan kantsinut odottaa. Jani on niin syvällinen tulkitsija että selkäpiitä kylmää. Hienosti vetää tunteella. Täys kympeiltä tuntui kaikki biisit joista näytteet kuuntelin ja kaikki oli sellaisia jotka on esittäjänsä, Janin, näköisiä. Ei ole enää monta yötä levyn tuloon. Hyvää on kannattanut odottaa :):):)


      • jarno trolli
        Fani. kirjoitti:

        Mulle taas näytteet eri biiseistä kertoivat että levyä on tosiaan kantsinut odottaa. Jani on niin syvällinen tulkitsija että selkäpiitä kylmää. Hienosti vetää tunteella. Täys kympeiltä tuntui kaikki biisit joista näytteet kuuntelin ja kaikki oli sellaisia jotka on esittäjänsä, Janin, näköisiä. Ei ole enää monta yötä levyn tuloon. Hyvää on kannattanut odottaa :):):)

        mutta kun nimenomaan tästä toisesta levystä piti tulla rokahtavampi..alumiinitähdetkin kuullostaa ihan kari tapiolta.Tietty jos kuulijakunta on tuolla sävelradion puolella niin ihan ok mutta ei paljo kannattais sit väläytellä tulevasta rock-levystä.


      • Fani.
        jarno trolli kirjoitti:

        mutta kun nimenomaan tästä toisesta levystä piti tulla rokahtavampi..alumiinitähdetkin kuullostaa ihan kari tapiolta.Tietty jos kuulijakunta on tuolla sävelradion puolella niin ihan ok mutta ei paljo kannattais sit väläytellä tulevasta rock-levystä.

        Kaikella kunnioituksella vaan Kari Tapion ihailijoita kohtaan mutta ei Jani kyllä mun mielestä Kari Tapiolta kuulosta vaan Jani Wickholmilta, joka keikoilla revitellessään on kaikista omimmassa elementissään bändin kanssa.


      • ;-)

      • jarno trolli

      • Harri
        jarno trolli kirjoitti:

        mainitsinko jotain ulkonäöllisistä yhtäläisyyksistä? jos noista janin biiseistä ei kantrivaikutteita kuule niin silloin on kuulossa vikaa. sä taidat olla ainoo joka noista näytteistä on tähän mennessä pitänyt.

        No ei takuulla hei oo ainoo. Mee kuuntelee omaa suosikkimusaasi, hei, jooko?


      • jarno trolli
        Harri kirjoitti:

        No ei takuulla hei oo ainoo. Mee kuuntelee omaa suosikkimusaasi, hei, jooko?

        ja mee sä kuunteleen sävelradioo, hei jooko?


      • Harri
        jarno trolli kirjoitti:

        ja mee sä kuunteleen sävelradioo, hei jooko?

        No mutta hei enpä hei mee vaan Kaikki muuttuu-levyä hei ;)On hei älyttömän hyvä levy hei.


      • a.v.a
        Harri kirjoitti:

        No mutta hei enpä hei mee vaan Kaikki muuttuu-levyä hei ;)On hei älyttömän hyvä levy hei.

        Mitäpä hei, jos hei pitäytyisimme asiassa hei, ja asialinjoilla hei?

        Kiitos, hei ;-)

        Hei hei.


    • Säde

      Ja mitä ihania kiratasoundeja on taas kerran odotettavissa sydämeen käyvän tulkinnan lisäksi. Ei millään malttaisi odottaa enää päivääkään !

      • Fani.

        >Ei millään malttaisi odottaa enää päivääkään !>
        Ei jaksaisi, ei:)Jani on ilmiömäinen kitaravirtuoosi, totisesti! Ja soittelee muitakin instrumentteja erittäin sujuvasti, Porvoossa huuliharppuakin.


      • Seurailijatar
        Fani. kirjoitti:

        >Ei millään malttaisi odottaa enää päivääkään !>
        Ei jaksaisi, ei:)Jani on ilmiömäinen kitaravirtuoosi, totisesti! Ja soittelee muitakin instrumentteja erittäin sujuvasti, Porvoossa huuliharppuakin.

        Soittikin tosi hyvin. Ihan ex-tempore joku yleisöstä antoi hänelle huuliharpun ja mitä tekee mies.... SOITTI sitä pariinkin otteeseen. IHAN mieletön veto !

        Biisinäytteistä ei voi sanoa kuin, että huh miten tunteisiin ja omaan elämään kolahtavat sanat. Vielä tuskalliset kolme viikkoa odotusta..


    • ziizus

      No voi hyvää päivää! Sanat eivät taas riitä kuvailemaan sitä tunnetta mitä nämä Janin uudet ja ennen kaikkea rokahtavina mainostetut biisit saivat minussa aikaan. Siis mitä ihmettä? Nämä eivät ole rokkia nähnetkään! Pikemminkin nämä ovat sellaisia jo ennestään tuhanteen kertaan levytettyjä ja vieläpä varsin pliisuja suomipop-biisejä, joissa on myös hienoisia kantrivaikutteita aivan kuten joku tuolla aikaisemmin olikin jo ansiokkaasti maininnut.

      Harmi, että Jani käyttää kaiken potentiaalinsa tällaisen mitäänsanomattoman suomihempeilyn levyttämiseen. Tämä uuden albumin musiikki on toisin sanoen aivan liian turvallista ja tavallista jäädäkseen ihmisten mieliin, ollakseen tarttuvaa tai edes kuuntelukelpoista. Levy ei siis tarjoa mitään uutta tai tuoreita näkökulmia. Ensimmäinen levy oli jo pettymys, mutta kovasti näyttää siltä, että se esikoinen kalpenee tämän tulevan levyn rinnalla. Alkaakohan Janin alumiininen tähteys vähitellen himmetä uuden levyn myötä?

      • Fani.

        Kävin taas kuuntelemassa. Joka kuuntelukerralla kuulostaa aina vain paremmalta:) Kuuntele sinäkin artisteja joista tykkäät.


      • Elma

        Olen kanssasi samaa mieltä. Kirjoituksesi voisi olla omani. Kolmas kerta toden sanonee vaikka onhan se niin ettei kahta ilman kolmatta.

        Olen kohta kaksi vuotta odottanut sitä rock-Jania jota idolsissa kannatin. Edelleenkään en voi kotona kuunnella häntä vaan jotain iskelmä prinssiä.

        Jani tai tuotantoyhtiö (minun kannalta ihan sama kumpi) on unohtanut sen mitä kansa äänesti! Jos haluaisin kuulla posken pehmeää musiikkia ostaisin Christiania tai Anttia. Nyt joudun tyytymään Hannaan ja ainoaan aitoon rockimpaan menoon.


    • lukeneet

      Alumiinitähdet-sinkun ylistävät arvostelut Findancelta. Arvostelussa kirjoittaja on aika pitkälle samoilla linjoilla mielipiteissään kuin minä...ja suuri osa Suomen kansaa, luulisin. Huonommaksi ja latteammaksi ei musiikki voi enää mennä. Tällaisella musiikilla ei pitkälle pötkitä, eikä tulevalle levyllekään taida myyntimenestystä tulla. Mainitessani, ettei huonommaksi voi musiikki mennä, unohdin tyystin Janin uuden kipaleen "Suomenneito". Siinä on pohjanoteeraus. Ei siinä soittotaito paljon auta, jos musiikki on...sontoo!

      • Fani.

        Olettehan lukeneet Timo Koivusalon uutuusleffan Kaksipäisen kotkan varjossa saamat murska-arvostelut? Miehen kaikki leffat on lyöty lyttyyn kriitikoiden toimesta, mutta eipä kansa paljon kriitikoiden ininöistä välitä vaan virtaa katsomaan Koivusalon elokuvia. Samoin ei Spedekään ammoin piitannut vaikka kriitikot yrittivät jyrätä hänen tekeleensä olemattomiin. Ei kriitikoista kukaan piittaa, ne on yksittäisten immeisten mielipiteitä, ei muuta. Ja mun mielipide on että Wickholm on rautainen musan ammattilainen ja esiintyjä, joka tekee oman näköistään tarttuvaa musaa. Hyvää musaa. Ja ne biisit joita oon tulevalta uudelta levyltä kuullut, on loistavia. Niistä nousee hittejä niin kuin Wickholmin Hukun, Kaikki muuttuu ja Siivet oli viime kesän hittejä.


      • Harri

        Multa Alumiinitähdet ja Suomenneito saavat täydet pojot.


    • läheltä seurannut

      no joo.... olisin odottanut kyllä muutakin kun sydän suruista kertovia kappaleita. iloisempaa menoa saisi olla luvassa, mutta jokainen tyylillään....

      • Elma

        Eikös ensimmäinen levy pursu rakkauden tunnustuksia? Tämä levy sydänsuruja ja seuraava varma olisi elämä voittaa teemainen..


      • läheltä seurannut
        Elma kirjoitti:

        Eikös ensimmäinen levy pursu rakkauden tunnustuksia? Tämä levy sydänsuruja ja seuraava varma olisi elämä voittaa teemainen..

        mut joo.... eikö voisi kumminki herra vaihtaa iloisempaa aiheeseen? kun kumminki on ns. iloinen veikko. ja tuskimpa nyyhkyä jaksetaa kuunnella loppuun asti. ja pikku vinkki. tämä ei ole janin näköistä musiikkia. sen mie tiedän......


      • Fani.
        läheltä seurannut kirjoitti:

        mut joo.... eikö voisi kumminki herra vaihtaa iloisempaa aiheeseen? kun kumminki on ns. iloinen veikko. ja tuskimpa nyyhkyä jaksetaa kuunnella loppuun asti. ja pikku vinkki. tämä ei ole janin näköistä musiikkia. sen mie tiedän......

        "tämä ei ole janin näköistä musiikkia. sen mie tiedän......"
        Onhan se Janin näköistä ainakin siinä että on herkistelyä. Ja herkkähän Jani on, IDOLS-ohjelmassakin kyynelehti onnesta ja liikutuksesta. Mutta on Janissa se rokimpi puolikin jota sais kuulua levyillä myös. Kiva että sitä puolta keikoilla näkee!Ja kyllä kai uudella levyllä on vähän rrrrrrevitystäkin :D:D:D


      • läheltä seurannut
        Fani. kirjoitti:

        "tämä ei ole janin näköistä musiikkia. sen mie tiedän......"
        Onhan se Janin näköistä ainakin siinä että on herkistelyä. Ja herkkähän Jani on, IDOLS-ohjelmassakin kyynelehti onnesta ja liikutuksesta. Mutta on Janissa se rokimpi puolikin jota sais kuulua levyillä myös. Kiva että sitä puolta keikoilla näkee!Ja kyllä kai uudella levyllä on vähän rrrrrrevitystäkin :D:D:D

        joo, on herkkä tyyppi, mutta ennen idolsia hän ei ainakaan tälläisestä musiikista hirveästi perustanut, joten siinä mielessä annoin kommenttini


    • Snoopy

      Olen kuunnellut uuden levyn biisejä Iskelmässä. Olen pettynyt koko levyyn, samaa kamaa kuin ensimmäinen Kaikki muuttuu -levy. Odotin rokimpia biisejä.

    • ihmetteliä

      mistäs noissa kuulee sen rokkijanin, kun mies on itse sanonut, että uudella levyllä on rokimpaa jania? ettei olisi puhunut jostain toisen artistin levystä?

      • Fani87

        se oli vahingossa kuunnellu jonku toisen levyn ennen haastattelua?


    • Lisbet

      Harmittaa vaan se,ku ei kuulu ne biisit kokonaan...On vaan pieniä pätkiä niistä... Miust ois ihanaa,jos niist sais kokonaiset biisit nettiin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe