Parhaat kung-fu opettajat helsingissä?

exclf

Mieleni tekisi aloittaa jonkun kung-fu tyylisuunnan harrastaminen mutta en tiedä minkä. Oikeastaan se on ihan sama joten voisin tehdä päätökseni senperusteella missä helsingin koulussa on pätevimmät ja asiansa parhaiten osaavat kouluttajat.

Osaisiko joku siis kertoa missä helsingin kung-fu koulussa on pätevimmät opettajat? Tärkeää on myös että lajista saa hyvän kunnon ja itsepuolustustaidon.

6

2974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JanneM

Jos olet kiinnostunut oikeasta ja perinteisestä kunfuusta, niin ensimmäisenä tulee mieleen Tai Shin Munin sifu Mika ???(en muista sukunimeä) sekä Baji sifu Lu Baochu

Varmasti hyviä opettajia löytyy muitakin.
      KFH vastannee tähän kattavammin.

• Mika

• JanneM
        Mika kirjoitti:

Janne, Mikan sukunimi on Bator.

Edellisten lisäksi suosittelen tutkimaan myös Tang Langia ( http://www.tanglang.fi ).

Lajikuvauksia voi lukea osoitteessa http://www.kamppailulajit.net/ .

Onnea matkalle!

Ei kai sitä nyt ihan kaikkea voi muistaa... EIkä toi (Ulan)Bator ole mikään yleisin sukunimi...

• Mika
        JanneM kirjoitti:

Ei kai sitä nyt ihan kaikkea voi muistaa... EIkä toi (Ulan)Bator ole mikään yleisin sukunimi...

Janne, joo, kaimani alkuperäinen sukunimi on ihan supisuomalainen (en nyt muista mikä, mutta melko yleinen kuitenkin), mutta tarinan mukaan hänen Sifunsa sieltä Malesiasta antoi hänelle tuon Bator-nimen, ja Mika sitten vaihtoi sukunimensä siksi ihan virallisestkin. Totta vai ei, en tiedä, mutta lajilleen omistautunut kaveri joka tapauksessa.

• jokunen

Amir on hyvä opettaja hän opettaa Shaolin Kung Futa sukunimeä en juurinyt muista, mutta hän ei tietääkseni pidä Helsingissä treenejä, mutta pitää ainakin Vaasassa

• ghshtry

amir pitää myös ilmajoella ja osaa kyllä asiansa kunnolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      2007
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1701
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1172
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1130
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      936
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      917
    Aihe