MItä kannattaa laittaa ja kuin paljon? Tarkoitus olis tehdä viina-pohjainen. Kuin paljon 30 henkee juo...? Aika paljon kai? Kiitoksia etukäteen!!
Booli 30 hlölle?
4
2235
Vastaukset
- The Rat
Millaisia henkilöitä? Onko omia juomia? Ruokaa tarjolla?
30 120 kiloista miestä juo hieman enemmän kuin 30 15 vuotiasta tyttöä...
Arvioi yhden henkilön kulutus ja tee sen mukaan. Pyöristä ylöspäin seuraavaan täyteen pulloon... Esimerkiksi itse arvioin yleensä että viinaa menee noin 2-3 desiä per nenä, mutta boolissa toki mukana myös muita vaikutusaineita. - Juomanlatkija
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000005&conference=4500000000000347&posting=22000000009202562#22000000009202562
9 hengelle oli siis 4,25 litraa boolia; tekee 0,47 litraa litkua nokkaa kohden.
Tuolla määrällä kone lähteekin mukavasti käyntiin! Boolia ei kuitenkaan jaksa määräänsä enempää latkia eikä se enää purtavan kyytipoikana ole paikallaan muutenkaan. On aika siirtyä toisiin juomiin.
Alkoholia tuossa boolissa oli karvan verran yli 9 tilavuusprosenttia. 9-10 % on boolille yleensä passeli lukema. - täältä
Mieletön määrä ohjeita
http://www.amoriini.com/Sivusto/Osasto/Ruokajuoma/boolit.php- vaan
Kiitoksia hyvästä linkistä! Toivottavast tulee hyvät bileet T:"seikkailuhullu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 34506
- 25495
- 43492
- 46486