Ei enää

inhottu

En ole kuunnellut Vilkumaata sen jälkeen kun hän sanoi eräässä TV ohjelmassa inhoavansa keskustalaisia. Vaihdan radiokanavaa aina kun tulee hänen kappale, enkä enää koskaan osta hänen levyjään. Että täälläinen tapaus.

6

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aksu

Minä ainakin arvostan Maijan vasemmistokantaa..... Itse olen ehdottomasti vasemmistolainen ja työtätekevien puolella. Porvarit v****un!!!!!

• Aksu

Vilkumaa- kommentit eivät todellakaan kuulu Maija Vilkkumaa- osastolle. Eli jos kyseinen artisti todella on olemassa, menepäs haukkumaan häntä jonnekin muualle.

• väliä

Mitä väliä sillä on mitä puoluetta joku ihminen edustaa..varmasti on muitaki artisteja jotka ei voi keskustalaisia sietää,mutteivät oo tuonu sitä julki.Musiikki ja politiikka on ihan eri asia..höppänä=)

• Kaljaasi.

Kuuntele sitte Mikko Alataloa.....
      Mun mammani....

• Lotus

Juuri tästä syystä johtuu vastenmielisyys Maijaa kohtaan, hän on esittänyt sellaisia mielipiteitä monista asioista julkisuudessa, jota suurin osa kuuntelijoista ei voi käsittää.

• ...

Sehän on vain hyvä asia, jos muusikko kertoo avoimesti omista mielipiteistään, muusikon tehtävään kuuluu olla myös yhteiskunnallinen vaikuttaja (mikä on nykyaikana valitettavan paljon unohtunut ihmisiltä). Ja Maija Vilkkumaa älykkäänä ja järkevänä ihmisenä on luultavasti poliittisesti vasemmistolaisten puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1642
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      888
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      852
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      842
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      839
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      783
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      759
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      715
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      710
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      700
    Aihe