Paljastelija

Nainen

Minulla on outo halu paljastella "salaa" itseäni.
Pukeudun usein paljastavasti lyhyisiin hameisiin tai kireisiin farkkuihin, alle laitan stringit tai ei mitään.
Nautin miesten katseista, kun satun vaikka kaupassa löytämään jotain mielenkiintoista alahyllyltä, pyllistän kunnolla ja tiedän että hameeni alle on hyvä näkyvyys.
Olen joskus huomannut miten on alkanut miesten housuissa olemaan ahdasta, kiihoittavaa.
Toivottavasti nautitte jos kohdataan.

16

6321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      tulisiko rouva/neiti joskus vaikka terassille vähän "esittäytymään"?:)

      • Nainen

        Alkaa olemaan vähän viileät ilmat pikku leikeilleni, minissä tulee vilu.
        Kyllä varmasti jossain terassilla salaa vilautan ja toivon että katselija nauttii näkemästään.


      • samuel
        Nainen kirjoitti:

        Alkaa olemaan vähän viileät ilmat pikku leikeilleni, minissä tulee vilu.
        Kyllä varmasti jossain terassilla salaa vilautan ja toivon että katselija nauttii näkemästään.

        kireillä farkuillakin saa paineita miesten housuihin, kun sopivassa tilanteessa pyllistyt ja hieman esittelet peppuasi. Tai ihan kadulla kävelemällä...


      • AROSUSI-09
        Nainen kirjoitti:

        Alkaa olemaan vähän viileät ilmat pikku leikeilleni, minissä tulee vilu.
        Kyllä varmasti jossain terassilla salaa vilautan ja toivon että katselija nauttii näkemästään.

        Ajattelin,että voisin myös seurata sinua jonkin aikaa ja "vilauttelisit" siellä täällä,esim. [email protected]


      • AROSUSI-09
        samuel kirjoitti:

        kireillä farkuillakin saa paineita miesten housuihin, kun sopivassa tilanteessa pyllistyt ja hieman esittelet peppuasi. Tai ihan kadulla kävelemällä...

        takamusta jää aina katselemaan.Varsinkin kireissä farkuissa naisen takapuoli on kuin tarjottimella:)


      • AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        takamusta jää aina katselemaan.Varsinkin kireissä farkuissa naisen takapuoli on kuin tarjottimella:)

        Tulipahan korjattua tämäkin pienoinen virhe:)


    • Toe

      Näkyykö sun pimppivako niissä farkuissa? :D Näkyyhän!!??

    • Joo Joo

      Ja porukka taas uskoo, että setä onkin täti.

      • AROSUSI-09

        Ottaako päähän kun ehdin sua ennen?:)


      • Nainen

        Kyllä täti on nyt kyseessä, ei ainakaan juuri nyt ole mitään tankoa jalkovälissä!

        Varmasti näkyy pimppivako farkuissa jos jätän pikkarit alta pois.
        Liukuportaat on kyllä hyvä paikka vilautella ja pyllistellä, ellei ole mitään kiukkuisia ihmisiä takana.
        Uskoisin että meitä exhibitionisteja on enemmänkin, olkaa rohkeita.


      • AROSUSI-09
        Nainen kirjoitti:

        Kyllä täti on nyt kyseessä, ei ainakaan juuri nyt ole mitään tankoa jalkovälissä!

        Varmasti näkyy pimppivako farkuissa jos jätän pikkarit alta pois.
        Liukuportaat on kyllä hyvä paikka vilautella ja pyllistellä, ellei ole mitään kiukkuisia ihmisiä takana.
        Uskoisin että meitä exhibitionisteja on enemmänkin, olkaa rohkeita.

        on paljon.Niin että jos sä nautit paljastelusta ja mä katselusta,niin miten olis?:)Asutko stadin tienoilla?Noi Kampin tai Ruoholahden portaat on hyvät.Ennenkin paljastelijoita tavannut ja kerran,kun ei ollut ketään näkemässä,vedin paljastelijatytön takana kullin esiin ja runkkasin liukuportaille.Oltiin tätä leikkiä leikitty Hakaniemestä asti ja olin aika valmis...muutama veto,niin laukesin liukuportaille...jos vartijat näki valvontakamerasta niin so fucking what:D


    • lssukka

      Mullakin samaa oiretta,olen ollut muutamissa
      gallerioissa ja parissa leffassa,en tiedä,tyhmää
      on oikeastaan tälläisiin on vastata,koska yleensä
      aloittaja on mies.

      • AROSUSI-09

      • mies

        Ja naisten avauksiin arosudet alkavat ulvomaan, ei varmaan kovin mieltäylentävää. Mutta jatkakaa toki harrastustanne.


    • utelias -82

      tapasin hirvimetsällä tallaiseen naiseen joka oli kaikinpuolin oikein namu. Nuori,muodokas mukava ja älykäs.
      hirvet kaadettiin tuli peijaiset.
      tämä muija ilmaantui paikalle mustassa minihameessa.
      istumapaikkoja oli vähän pöytien ääressä, joten söin kahdella penkillä niin että ruoka oli edessäolevalla penkillä ja sivuillani oli pöydät molemmin puolin ja edessäni kolmas penkkirivi.
      tämän muijan ystävät ruokaili aivan viereisessä pöydässä minusta katsoen ja tämä muija saapuikin ruokineen ja ja asetti jalan edessä olevan penkin päälle ja kurkotti ruoat pöydälle. Olin ehkä parin sadan ihmisen ympäröimänä ja edessäni hameenhelma teki nousua todella ylös ja reisi levisi hieman niin että paljas yön musta tussu oli edessäni mustassa minarissa, mutta matka oli lyhyt ja kaikki näkyi vain minulle. tyttö käyttäytyi tyynesti ja hieman kyykkyssä niin tuskin edes peppu paljastui takana oleville. Minä kun istuin kumarassa penkkitasossa.
      ruokailtuaan tyttö poistui kiertäen penkin välissä sipsuttaen ja kahvin hän toi samalla tavoin tussua esitellen, mut en kehdannu aivan niin suoraan katsoa kuin ekalla kerralla. eli tytöllä piti pokka, minulla ei.
      mut kaikki näky molemmil kerroil ja vain minulle.

      tulevaisuudessa tyttö alkoi seukata yhden tyypin kanssa jonka tunnen ja tapailtiin ja oltiin yhdessä, mut mitään muuta paljastelua ei tapahtunut eikä asiasta puhuttu mtn tai muutakaan useampaan vuoteen, kunnes tyttö häipyi kokonaan kuvioista.
      hyvin muodokas iholtaankin hieman tumma todella kiva likka.
      mut vahinkoa ei satu 2krt puoles tunnis, ainakaannuorelle tytölle minihameessa jos alla ei mtn. eli harkittu teko. mut tilanne uskomaton, kun 200 ihmistä ympärillä, ehkä joku tajus ehkä ei, mut siel sellanen hälinä, et tuskin kukaan tajus...

    • Anonyymi

      Näytän munaa moni nainen kuvannut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe