Kauris (n) Jousimies (m)

minä vain

miten kauris-nainen ja jousimies-mies sopivat yhteen?

17

5079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvipää

      Kauris-jousimies=ei onnaa. Poikkeuksia varmasti on, mutta, mutta...

      • kauris

        kokemuksesta voin sanoa että todella mahdoton yhdistelmä. Jousimies kyllästyy kauriiseen, kun kauriilla on tietyt säännöt ja rajat, kun taas jousimies tekis ihan mitä vaan (hullu :D ) Kauris taas kauhistelee jousimiehen tekoja eikä voi millään ymmärtää sitä.


      • kauris-n-
        kauris kirjoitti:

        kokemuksesta voin sanoa että todella mahdoton yhdistelmä. Jousimies kyllästyy kauriiseen, kun kauriilla on tietyt säännöt ja rajat, kun taas jousimies tekis ihan mitä vaan (hullu :D ) Kauris taas kauhistelee jousimiehen tekoja eikä voi millään ymmärtää sitä.

        itse vuosikausia jouskarin kanssa seurustelleena (nyt eronnut) että kyllähän sitä hauskaa piisaa ja paljon mutta kun tullaan seurustelussa vakavimpiin asioihin ni ajatukset ja käytös ei natsaa oikein millään.nää merkit on mahdollisimman kaukana toisistaan...aivan erilaisia, mutta jostain kumman syystä tietyissä asioissa täydentävät toisiaan.mutta:helpolla ei pääse.


      • kauris
        kauris kirjoitti:

        kokemuksesta voin sanoa että todella mahdoton yhdistelmä. Jousimies kyllästyy kauriiseen, kun kauriilla on tietyt säännöt ja rajat, kun taas jousimies tekis ihan mitä vaan (hullu :D ) Kauris taas kauhistelee jousimiehen tekoja eikä voi millään ymmärtää sitä.

        APUVA!!
        Jousimies on Todella tylsää seuraa iloiselle ja menevälle kauriille.. Olen tuntenut 2 joutskarimiestä ja molemmat tosi tylsiä.. en oikein usko näihin horoskooppeihin??
        Kyllä ihminen on niin monien summa, ettei horoskoopeilla voi päätellä mikä sopii ja mikä ei!
        Kauriskin on muka tylsä ja erakkotyyppi?? Minä ole aivan jotain muuta, olen iloinen ja positiivinen ja saan muutkin hyvälle tuulelle?


      • outo
        kauris kirjoitti:

        kokemuksesta voin sanoa että todella mahdoton yhdistelmä. Jousimies kyllästyy kauriiseen, kun kauriilla on tietyt säännöt ja rajat, kun taas jousimies tekis ihan mitä vaan (hullu :D ) Kauris taas kauhistelee jousimiehen tekoja eikä voi millään ymmärtää sitä.

        kauris. Ehkäpä tammikuun kasvatteja?


      • kauris
        outo kirjoitti:

        kauris. Ehkäpä tammikuun kasvatteja?

        olen kauris ja tammikuussa syntynyt! ja iloinen sellainen..


    • kaurisnainen

      Yhdessä jousimiehen kanssa 6 vuotta eikä ole ollut mitään ongelmia. Joka elämänalueella natsaa todella hyvin. Olisko nousevilla/kuumerkeillä vaikutusta asiaan.

    • rakastnunut kauris

      HEI!
      Olen korviani myöten rakastaunut jouskari mieheen. Tuo suhteeseen omaa herkkyyttään ja on muutoin jalat maassa, toki niitä jouskarin omia projekteja löytyy, mutta eivät häiritse. Naapurissa myös samat horoskooppimerkit ja heillä onnellinen avioliitto kestänyt vuosia. Et sillee.

    • jousimies mies

      Olen juuri tässä huomannut että olen ihastumassa kaurisnaiseen. Oma tunne vahva. Naisesta en tiedä, joten ei kai sitten muuta kun käsijarru päälle ettei käy kehnosti.

    • jousimies ahdistaa

      Jousimies ei kestä vahvaa kaurista. Se haluaa aina kilpailla ja olla se parempi. Ainakin omissa kiinnostuksen kohteissaan. Piste. Ehkä muutama poikkeus, mutta se vahvistaa säännön. Usko. Kokemus: kolme jousimiessuhdetta.
      Hyvät tapani estävät kertomasta suhteiden huonoa laatua seikkaperäisesti vaikka nämä miehet olivatkin kaikki nk. hyvistä piireistä eikä näinollen hulluja katujuoppoja. Tosin silloin tällöin en ollut aivan varma..- sanoinko jo että ovat taipuvaisia alkoholismiin? ; )
      Mä kauriina tunsin itseni liian eläväksi niiden tylsim... persoonien kanssa elämään.
      Josset liikaa tykkää, laita ihmeessä vaihtoon. Jousimiehellä ei ole diplomatiaa muutakuin hyötymistarkoituksissa. Mun mielestä Jousimiestä kuvaakin parhaiten sanahirviö nimeltään HYÖTYNÄKÖKULMA.

      - Mutta mitä sä oikeastaan tästä kostut, jos olet kiinnostunut sä kuitenkin annat palaa ja valikoiden luet näistä viesteistä ne kivemmat. Niin mäkin tekisin. Motivoi enemmän kuin kuulla (totuutta) tylsiä negatiivisia juttuja. Ja hyvä niin. Eihän ne KAIKKI niin KAMALIA voi olla... ; )

      • Terve!

        Enpä ole paskempia juttua lukennutkaan vähän aikaan ja hieman naurattaa! :)


      • kokemusta on

        Hei
        Veit sanat suustani -kaurisnaisena olen kokenut saman ja eronnut: jousimies on lapsellinen kilpailija pienemmissakin asioissa ja taloudellinen hyötyminen ykkösasemassa!!!1


    • Ei oo totta.

      Jousimies (n) Kauris (m)

      no huh huh minin poika ystäväni on kauris ja itse olen jousimies ja todellakin meilla menee mahtavasti.Hän on kuin mies puolinen versio minusta ja me molemmat olemme samalla aalto pituudella... Mahtavasti menee ja joskus horoskoopit voivat olla väärässäkin. Tehkää omat päätöksnne itse älkääkä antako horoskooppien päättää.

    • 84...

      olen kauris nainen, täysin hullaantunut jousimieheen ja kaikki järki mitä nyt omaankaan sanoo että ei, ei, ei..mutta miksi tuo mies sytyttää mut ihan täysin..?! hän on erittäin hyvännäkönen, hyvänkokoinen ;) ...ihan sekasin menen hänestä.huh. pitäs varmaan ottaa joku muu mutta...fyysinen puoli ( just se! ) on ihan uskomatonta. pitäs ajatella järkevästi että ...plääh..haluisin vaan antaa mennä tämän ihmisen kanssa.

    • onnellinen nainen

      Olen kanssa jousimies nainen ja mieheni on kauris ja hyvin menee.. Noin vuoden seurustelun jälkeen oli vähän kuin jonkinlaista kriisiä, mutta nyt jo 3 vuotta yhteistä taivalta takana ja tuntuu kuin joka päivä vaan rakastuisi toiseen enemmän ja enemmän :)

    • kaurisnsjlpjojo

      olen kaurisnainen ja mieheni on jousimies, meillä ainakin toimii, tasapainotamme toisiamme. ikäero on tosin 15 v meillä, ehkä jousimies on jo silloin rauhottunut ja valmis vakavaan suhteeseen?

      3,5 v on seurustelua takana. Riitoja ei sinäänsä pahemmin ole, väittelyitä kylläkin, mutta arki sujuu huumorilla, en tylsisty tämän miehen seurassa ja jousimiehen huoleton elämän tapa on saanut minusta pois tressaamisen ja liian suunnittelun, mieheni ei koskaan suutu ja se on hyvä minulle, koska välillä tulee sanottua asiat liiankin suoraan ja mököttäminen olisi rasittavaa.

      Saan myös kaipaamaani turvaa ja tasapainoa tästä suhteesta, mitä kauemmin olemme olleet yhdessä sitä rakastuneempi olen. Uskottomaksi jousimiestä väittävät, mutta oma mieheni kyllä on äärimmäisen luotettava ja luottamus on ollut välillämme ensi tapaamisesta lähtien, vaikkan aiemmissa suhteissani on ollut epäluottamusta.

      huonot puolet: jousimies ei paljoa puhu tuntemuksistaan, eikä ota tärkeitä asioita vakavasti aimnakaan joka kerta. välillä liian sinisilmäinen joidenkin ihmisten suhteen.

      Myönnän että pidän miestäni todella hyväsydämmisenä ihmisenä ja parempana kuin mitä itse olen.

      • Ekko12

        Olen jousimies ja seurustelen kauris naisen kanssa ja olemme tosi rakastuneita hyvin paljon samoja piirteitä . Olemme onnellisia suhteestamme .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe