Kritiikkiä

Jalo

Ensinnäkin: Tollanen äijä ku Pikku G on aivan sairaan naurettava. Ekaks heittää pari levyy ja sit onkin jo menos eduskuntaan. Naurettavaa. Toiseks:
En tajuu miks on ees jollekin Pikku G:eelle ja 50centille omat keskustelut. Ainakaan musiikki-otsikon alla. Rap tai hiphop ei todellakaan oo musaa. "Yo mohtafucking 50cent" kaikki tota samaa paskaa. Ja sitten. Tällasille rap-artisteille on tehty yhteisöt, mutta esimerkiksi Guns N' Rosesille ei. 50cent tai Pikku G ei oo todellakaan saanu mitään aikaseks, mut mietitäänpä Gunnareita... Esim. Maailman myydyin esikoisalmbumi Appetite for Destruction. Siin olis joo syy miksi tehdä Gunnareista oma keskustelu. Pari muuta syytä: Maailman pisimpään työstetty albumi Chinese Democracy 1997 - 2005 ja esiintynyt kolme kerta Rock In Riossa. Muutenkin Gunnarit on vaan niin ykkösiä. Ja jos haukutte tai annatte mun viestiin kritiikkiä perustelkaa se. Mutta mitään perusteluja ei todellakaan ole. Puhuin pelkkää asiaa.

6

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KarlB

      Lisätään nyt pikku g sekin, että aina kun joku alkaa ottaa valokuvia g:stä lehteä varten, g alkaa ojennella käsiään kohti kameraa ja vääntelee ja kääntelee niitä. Kun g:ltä kysyttiin, miksi teet aina noin, eipä osannutkaan poika vastata.... eli on vain katsottu liikaa näitä ulkomaisia mölisijöitä/mongertajia ja otettu mallia heistä.

    • ziizus

      Minkä takia Guns N' Rosesille pitäisi tehdä oma keskustelupalstansa jos bändi ei kerran aiheuta minkäänlaista keskustelua? Siellä se vain kumisisi tyhjyyttään ja yksinäisyyttään lukuunottamatta niiden muutaman äijääntyneen true-rokkarin väsynyttä kommenttia bändin hajoamisesta. Olisiko se hyvä? Mielestäni ei, koska nämäkin keskustelut on perustettu juuri sitä varten, että kaikenlainen keskustelu esimerkiksi juuri Pikku G:stä ohjattaisiin tänne, jotta muut keskustelut eivät täyttyisi niistä lukuisista Pikku G -viesteistä.

      Guns N' Rosesin ansiot ovat myös hivenen kyseenalaisia. En nyt tiedä onko tuo maailman pisimpään työstetty albumi mikään mairitteleva kunnia. Sehän kertoo vain siitä, että mitään ei olla saatu aikaiseksi kun bändin jäsenet ovat vuorollaan tapelleet toistensa kanssa ja käyneet ties missä katkaisuhoidoissa ja terapioissa. Guns N' Roses oli hyvä bändi, mutta nyt sen aika on jo ohi.

      Ehkä Pikku G on jo vähän menneen talven lumia, mutta hyvä että palsta on olemassa, jotta aiheeseen liittyvä keskustelu löytää oikean otsikon alle. Sinäkin juuri osoitit palstan olemassaolon tärkeyden tällä hivenen katkeralla jupinallasi musiikkimaailman vääryydestä.

      • Jalo

        Guns N' Roses oli ehkä parempi kyllä Slashin, Izzyn, Adlerin/Sorumin, McKaganin ja niiden aikaan, mutta esimerkiksi nykyinen rumpali Brian Mantia on ollut pidempään Gunnareiden rumpalina, kuin kukaan aikaisemmista. Ja ei nykyisellä kokoonpanolla mitään riitoja ole. Guns N' Roses julkaisee tänän vuonna todennäköisesti Chinese Democracyn ja on taas huipussa. Guns N' Rosesin aika ei todellakaan ole mennyttä. Ja mitä tohon Pikku Gayhyn tulee mainitsen vain, että ei Rap todellakaan ole musiikkia.


      • ziizus
        Jalo kirjoitti:

        Guns N' Roses oli ehkä parempi kyllä Slashin, Izzyn, Adlerin/Sorumin, McKaganin ja niiden aikaan, mutta esimerkiksi nykyinen rumpali Brian Mantia on ollut pidempään Gunnareiden rumpalina, kuin kukaan aikaisemmista. Ja ei nykyisellä kokoonpanolla mitään riitoja ole. Guns N' Roses julkaisee tänän vuonna todennäköisesti Chinese Democracyn ja on taas huipussa. Guns N' Rosesin aika ei todellakaan ole mennyttä. Ja mitä tohon Pikku Gayhyn tulee mainitsen vain, että ei Rap todellakaan ole musiikkia.

        Voidaanko Guns N' Rosesia enää sanoa samaksi bändiksi jos alkuperäisistä jäsenistä on jäljellä enää vain risaisella ja viskillä kyllästetyllä äänellään pelaileva Axl? Mielestäni ei. Ja tämä Chinese Democracy vaikuttaa jo hieman epätoivoiselta comaback-yritykseltä, jolla yritetään vain tavoittaa sitä 90-luvun kukoistusta, mutta joka tuskin tulee onnistumaan.

        Et välttämättä antaisi itsestäsi niin naurettavaa kuvaa mikäli osaisit perustella väitteesi edes jollakin tapaa. Rap on musiikkia siinä missä muukin, vaikka et siitä ehkä pidäkään. Se on totta, että rap on musiikillisesti huomattavasti köyhempää kuin esimerkiksi instrumentaalinen musiikki, mikäli tätä tarkoitit, mutta kyllä se kuitenkin musiikiksi lasketaan. Erikoista, että itsekään en rappia kuuntele tai siitä edes pidä, mutta silti kykenen laskemaan sen musiikiksi. Onkohan nyt loppujen lopuksi kyse vain asenteista? Sinulla on ilmeisesti niissä vikaa, kun alennut tuollaiseen lapselliseen nimittelyyn, joka itse asiassa kertoo enemmän sinusta kuin itse objektista.


    • Jerry Low

      No vittu eikai mistää giguleista tähekkää mitää ku menee 8 vuotta yhen levyn tekoo...

      Ja ei rapis on paljon enemmän sanomaa ku jossai giguleissa,ei ehkä aina niin kovin järkevää,mutta saavathan ainekin asiansa perille

    • Zyndizäggi

      Ei Masa Vee ja Pikku Gee muista, että kepulla on kannattajajoukoissaan vahvana siipenä vanhoillislestadiolaiset. Heidän mielestä virsiä keveempi musa on syntiä. Samoin telkkari, urheilu, meikkaaminen, hiustenvärjäys, ehkäsy, sätkät, viina...
      Sitä mää vaan, että kuinkas tämä räppäritähti myydään vanhoillislestadiolaisille? Jossain Nurmijärven nurkilla heikäläisiä on varmaan vähän, mutta Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla pilvin pimein. Pystyyx kukaan visioimaan Pikku Geetä erään nykysen kepulaisedustajan (mies abaut 60, lest, 18 lasta - asuu tossa naapurikunnassa) kanssa tekemässä nuoria suosivia päätöksiä. Voi olla aika kaukana toisistaan ne näkemykset, vaikka kuinka ois saman puolueen kirjoilla.
      Mun mielestä musassa ei oo mitään vikaa, vaik oon ite jo kasvanu teini-iästä ohi. Gunnarit on ihan ok vaikka ne on jotenki jämähtäny paikoilleen. Perustelu: keikkaillaan ja ollaan esillä vanhoilla meriiteillä, jotain vuodelta 1986. Missä uudet ideat, uudet myyntimenestykset? Lue vielä, ennenku alat rääkyy: Gunnarit on ihan ok! Mieluummin ne kuin Pikku Gee 18 vee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe