GoHome nostaa liittymien nopeuksia GoVerkon alueella sen kummemmin tiedottamatta. Kuun alussa tapahtuneen hinnanlaskun jälkeen puolikas nostetaan megaseksi hinnan ollessa sama.
Nopeus tuplataan
10
2427
Vastaukset
- ojdfioj
jaa? elisa nosti jo aiemmin
- että...
Pointti oli se että asiasta ei ole edes kerrottu kenellekkään. En tässä aikonutkaan hehkuttaa mitään ihmettä tapahtuneeksi, Elisaan en vaihtaisi kirveelläkään.
- e.t gohome
täällä kakkois-suomessa, muu alue, on sellainen tapaus että megasta ei saa kirveelläkään.2 meganen maksaa 49 egee että sellanen tapaus.kipin kapin sonera kauppiaalle ja modeemi,30 egee puheaikaa,1 megayhteys vain 30 euroa/kk. nyt 512/512 maksaa 27.50 huh!!
- sda
Siis kaikki nopeudethan siellä tuplattiin (paitsi 8 meganen tietenkin...)
- pian ent.gohome asiakas
joopa joo eivät pahemmin ilmoittele.oli 8 mekanen liittymä.aloin laskua tarkasteleen ja nopeutta testaileen niin olivat laskeneet 4 mekaseks...
- ilmoittaa
pian ent.gohome asiakas kirjoitti:
joopa joo eivät pahemmin ilmoittele.oli 8 mekanen liittymä.aloin laskua tarkasteleen ja nopeutta testaileen niin olivat laskeneet 4 mekaseks...
siitä sitten gohomelle, että nostavat sen takaisin 8 megaan?
- Niimpä niin.
ilmoittaa kirjoitti:
siitä sitten gohomelle, että nostavat sen takaisin 8 megaan?
Kyllä tuosta omallakin kohdalla ilmoiteltiin, laskutustekninen syy muka. Lupasivat välitömästi nostaa takaisin nyt on mennyt pari viikkoa ilman muutosta, eli hetkessä matalammaksi, mutta nosto se sitten kestää. Pian vaihtuu SL:een ehkäpä.
- kaistapäinen
Hitaasti tuntuu nopeuden nosto tapahtuvan. Olisi mielenkiintoista tietää mitä toimenpiteitä siihen tarvitaan kun pari kuukautta kuluu ilman mitään merkkejä.
- "laaja" kaista
Nousiko kaikilla muilla GoHomen käyttäjillä nopeus? Sähköpostiin tuli jo varmaan kohta pari kuukautta sitten ilmoitus että nopeutesi on tuplattu. Mutta eipä tämä ole vieläkään nopeutunut yhtään.
Koskiko tuo nopeuden tuplaus vain jotain pääkaupunkiseutua tai muita maantieteellisesti rajattuja alueita? Mitään sellaista siinä viestissä ei kerrottu, ainoastaan että nopeutesi on tuplattu. Ehdin jo innostua että vihdoinkin hyvää asiakaspalvelua, mutta pettymys on ollut paha kun ei tämä ole noussut yhtään siitä 512kbps nopeudesta. Asun jo muutenkin kalliimmalla alueella eli joudun maksamaan enemmän yhteydestä kuin monet muut.
Minusta jonkun pitäisi puuttua tällaiseen epätasa-arvoiseen kohteluun että maaseudulla asuvat joutuvat maksamaan paikoin jopa kaksinkertaisen hinnan yhteyksistään eivätkä operaattorit toteuta lupauksiaan nopeuden nostosta.- asiakas, vielä
Todellakin väitettiin nopeuden nousseen mutta vauhti on samaa kuin ennenkin.
Vähemmästäkin on operaattoria vaihdettu, hetken vielä seuraan koska tämä on pieni asia minulle mutta ei viitsi maksaa turhasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862