Tangokuningas Jari Sillanpää

"Tyttö maalta "

on paikkansa ansainnut Suomen mieslaulajien kärjessä yhdessä Kari Tapion ja Reijo Taipaleen kanssa.Siinä charmikas kolmikko.

30

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sulla " tyttö navetasta" sen nimisiä sikoja siellä plantaasillas , kuin : Jartsi, Kartsa ja Reiska ?

• "Tyttö maalta"

Kyllä täällä ihan ihmisten kanssa musiikkia kuunnellaan.
        Sika on muuten siisti eläin....

• rita

Sinä se et taas malta olla aukomatta päätäs.Sitten oot heti itkemässä kun joku kirjoittaa sun typerästä Tapsastas jotain mukamas ilkeää.Painu kuuseen.

• rita kirjoitti:

Sinä se et taas malta olla aukomatta päätäs.Sitten oot heti itkemässä kun joku kirjoittaa sun typerästä Tapsastas jotain mukamas ilkeää.Painu kuuseen.

Ei mun tartte painua mihinkään kun yx täälä jo uhkaili ,että joku Paula Koivuniemen sukulainen tulee ja sitten mulle käy köpelösti... Että sillee.
        Muistakaa mua sitten aina, kun Tapsa laulaa.

• Saapas
        rita kirjoitti:

Vai kuuseen. Tuolla Kyröskosken suunnalla löytyy kylä Kuustenlatva. Oiskohan sun Justiinax mentävä sinne noitten käskijöitten pyynnöstä!!!

• huomattu on
        rita kirjoitti:

Toi Justiina on ihan pimee. Mä olen kans toivonut että se menis hoitoon mutta...

• Saapas kirjoitti:

Vai kuuseen. Tuolla Kyröskosken suunnalla löytyy kylä Kuustenlatva. Oiskohan sun Justiinax mentävä sinne noitten käskijöitten pyynnöstä!!!

Voipi olla juu ,että ne tarkoittaakin sitä kylää ! Täytyy katsoa jos joku kerta siellä poikkeis niiden mieliks ;)

• huomattu on kirjoitti:

Toi Justiina on ihan pimee. Mä olen kans toivonut että se menis hoitoon mutta...

Se on sitten hyvä ,että on teikäläisen kaltaisia valopäitä täälä mun vastakohtana.
        Toivoa saa mitä vaan ,muttei läheskään kaikki toteudu. Kiva kuitenkin ,kun jaksat huolehtia.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Ei mun tartte painua mihinkään kun yx täälä jo uhkaili ,että joku Paula Koivuniemen sukulainen tulee ja sitten mulle käy köpelösti... Että sillee.
        Muistakaa mua sitten aina, kun Tapsa laulaa.

En mä ala ketään uhkailemaan,se on minusta alaarvoista kuten myös tuo sun touhus.Jossain vaiheessa pahoittelet että oot tullut haukkuneeksi toisten suosikkiartisteja ja seuraavassa silmänräpäyksessä heittelet törkeitä juttujas.Ennen kuin aloin seurata tätä "keskustelua"täällä Kansa oli mulle vaan yks artisti muiden joukossa mut tuon sun sekoilus jälkeen en voi sietää k.o.miestä,se tuskin sua tai ketään muutakaan liikuttaa,kunhan nyt vaan totesin.Ja niin vastahakoisesti kuin olenkaan sun kanssas samaa mieltä yhtään mistään niin Koivuniemestä kyllä olen.

• rita
        Saapas kirjoitti:

Säälittävää.

• rita kirjoitti:

En mä ala ketään uhkailemaan,se on minusta alaarvoista kuten myös tuo sun touhus.Jossain vaiheessa pahoittelet että oot tullut haukkuneeksi toisten suosikkiartisteja ja seuraavassa silmänräpäyksessä heittelet törkeitä juttujas.Ennen kuin aloin seurata tätä "keskustelua"täällä Kansa oli mulle vaan yks artisti muiden joukossa mut tuon sun sekoilus jälkeen en voi sietää k.o.miestä,se tuskin sua tai ketään muutakaan liikuttaa,kunhan nyt vaan totesin.Ja niin vastahakoisesti kuin olenkaan sun kanssas samaa mieltä yhtään mistään niin Koivuniemestä kyllä olen.

Sulla on Rita mennyt suhteellisuuden taju aika pahasti sekaisin jossainvaiheessa.
        Eihän Tapani Kansalla ole MITÄÄN osaa eikä arpaa mun mielipiteiden ja kirjoitusten kanssa. Häntä on siis ihan turha ruveta inhomaan sen takia jos MÄ mollaan täälä teikäläisen suosikkilaulajaa. Nämä mun mielipiteeni ovat vaan ja ainoastaan mun mielipiteitä jaajatuksia ei kenenkään muun !

Tykkään myös mm.Tapio Rautavaarasta, Hectorista, Kai Hyttisestä,Anna Erikssonista, Janne Tulkista, Tomi Markkolasta ja Nihgtwishistä. Inhoatko nyt heitäkin, kun mä kirjoittelen täälä "törkeitä juttujani"?
        Tosi naurettavaa sotkea ketään ihan syytöntä ja sivullista ihmistä siihen ,että jos mun jutut ei miellytä. Vaikka mä en olisikaan Tapani Kansa- fani ,niin siltikään mun suosikkeihini ei kuuluisi myöskään esim. Jari Sillanpää.

• Amppari
        Justiinax kirjoitti:

Sulla on Rita mennyt suhteellisuuden taju aika pahasti sekaisin jossainvaiheessa.
        Eihän Tapani Kansalla ole MITÄÄN osaa eikä arpaa mun mielipiteiden ja kirjoitusten kanssa. Häntä on siis ihan turha ruveta inhomaan sen takia jos MÄ mollaan täälä teikäläisen suosikkilaulajaa. Nämä mun mielipiteeni ovat vaan ja ainoastaan mun mielipiteitä jaajatuksia ei kenenkään muun !

Tykkään myös mm.Tapio Rautavaarasta, Hectorista, Kai Hyttisestä,Anna Erikssonista, Janne Tulkista, Tomi Markkolasta ja Nihgtwishistä. Inhoatko nyt heitäkin, kun mä kirjoittelen täälä "törkeitä juttujani"?
        Tosi naurettavaa sotkea ketään ihan syytöntä ja sivullista ihmistä siihen ,että jos mun jutut ei miellytä. Vaikka mä en olisikaan Tapani Kansa- fani ,niin siltikään mun suosikkeihini ei kuuluisi myöskään esim. Jari Sillanpää.

Niin, kyllähän se on ihan Justiinax, joka niitä kommenttejaan tänne kirjoittelee, ei Tapani Kansa. Joten, jos Justiinaxin jutu ärsyttää, niin olisi ehkä aiheellisempaa mollata häntä,kuin Tapania.

Tapsa Kansa välillä aina arvostelee kärkkäästikkin kollegoitaan yms. mutta milloinkaan en ole kuullut hänen ainakaan julkisesti mollaavan Kari Tapiota tai Jari Sillanpäätä.

Eli tiivistettynä. Turha siitä on kenenkään Tapsaa syyttää ja vihata, jos Justiinax on mielestänne pönttö.

• Saapas
        Amppari kirjoitti:

Niin, kyllähän se on ihan Justiinax, joka niitä kommenttejaan tänne kirjoittelee, ei Tapani Kansa. Joten, jos Justiinaxin jutu ärsyttää, niin olisi ehkä aiheellisempaa mollata häntä,kuin Tapania.

Tapsa Kansa välillä aina arvostelee kärkkäästikkin kollegoitaan yms. mutta milloinkaan en ole kuullut hänen ainakaan julkisesti mollaavan Kari Tapiota tai Jari Sillanpäätä.

Eli tiivistettynä. Turha siitä on kenenkään Tapsaa syyttää ja vihata, jos Justiinax on mielestänne pönttö.

Eikä kumpikaan artisti, Kari Tapio ja Tapsa Kansa mollaa toisiaan tai muitakaan artisteja. Kari Tapio ainakin on kannustamassa nuorempia urallaan. Näin uskoisin myöskin Tapsan tekevän, vaikken hänen "teoistaan" tässä suhteessa ole kuullutkaan. Kari Tapion kannustustuksesta olen kuullut kerrottavan!

• Amppari kirjoitti:

Tuota mä just meinasin. Jokainen on itse vastuuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Turha sotkea siihen ulkopuolisia.
        Jos mä ajan ylinopeutta, niin eihän siitä voida Tapsaa syyttää. Tai jos mä pöllisin kaupasta banaanin( en kyllä oikeasti koskaan varastaisi mitään) niin ei myöskään siitä voi Tapsaa syyttää, kuten ei siis näistä mun jutuistakaan.

Mä olen ihan oikeesti pahoillani jos/kun mun juttuni ovat loukanneet joitakin. Mä innostun joskus vähän liikaa, enkä siinä samalla aina hoksaakkaan ,että joku saattaa pahoittaa mielensä jutuista, jotka mun mielestä ovat vaan mielipiteitä muiden joukossa. Ehkä mun tosiaan pitäis osata olla hienotunteisempi...tai kokonaan olla kirjoittelematta tänne.

• OK.
        Saapas kirjoitti:

Eikä kumpikaan artisti, Kari Tapio ja Tapsa Kansa mollaa toisiaan tai muitakaan artisteja. Kari Tapio ainakin on kannustamassa nuorempia urallaan. Näin uskoisin myöskin Tapsan tekevän, vaikken hänen "teoistaan" tässä suhteessa ole kuullutkaan. Kari Tapion kannustustuksesta olen kuullut kerrottavan!

Eikös se ollut nimenomaan T.Kansa , joka aikoinaan Anne Mattilan laulutaidot ensimmäistenjoukossa huomioi ja oli jollekkin musiikkialan ihmiselle vihjaissut , että siinä on lupaava ja lahjakas tyttö. Näin olen ainakin joskus jostain lehdestä lukenut.

• rota
        Justiinax kirjoitti:

Toivotaan että äly ei ketään jätä.Tiedän tarkalleen että sun kirjotukset on vaan sun ajatuksias ja kaikin mokomin saat ajatella mitä lystää.Mun suhteellisuuden taju ei ole menny mihinkään,sopii kysyä keltä on menny kun normaaleihin asiallisiin kirjoituksiin pitää vastata pirullisesti.Eikös se riitäis kun kehut Tapsaa,pitää vaan alentua moiseen keljuiluun.Ja jos sun päässäs liikkuu aina vaan tuollaisia ajatuksia niin huonosti menee.En toki ala inhoamaan joitakin artisteja sen vuoksi että joku niistä pitää,tuohan nyt on ihan älytön ajatus.Eikä täällä kukaan muu noin käyttäydy kuin sinä.

• rita
        rota kirjoitti:

Toivotaan että äly ei ketään jätä.Tiedän tarkalleen että sun kirjotukset on vaan sun ajatuksias ja kaikin mokomin saat ajatella mitä lystää.Mun suhteellisuuden taju ei ole menny mihinkään,sopii kysyä keltä on menny kun normaaleihin asiallisiin kirjoituksiin pitää vastata pirullisesti.Eikös se riitäis kun kehut Tapsaa,pitää vaan alentua moiseen keljuiluun.Ja jos sun päässäs liikkuu aina vaan tuollaisia ajatuksia niin huonosti menee.En toki ala inhoamaan joitakin artisteja sen vuoksi että joku niistä pitää,tuohan nyt on ihan älytön ajatus.Eikä täällä kukaan muu noin käyttäydy kuin sinä.

Eli rita,meni senat sakaisin.

• Kari fani
        rota kirjoitti:

Hyvä rita pidä vai pintasi niin teen minäkin.
        Tollaset Justiinat ei meitä latista.
        Ootko muuten rita huomannut että tuo Justiina ei osaa lukeakkaan??

• Kari fani kirjoitti:

Hyvä rita pidä vai pintasi niin teen minäkin.
        Tollaset Justiinat ei meitä latista.
        Ootko muuten rita huomannut että tuo Justiina ei osaa lukeakkaan??

Aika vaikeeta on kyllä saada selvää jutuistanne. Josko voisitte käyttää vaikka tavuviivoja, niin ehkä sitten selkenisi juttunne mullekkin.

ps. Ettekä tekään mua pysty lannistamaan, vaikka miten mollaisitte.

• rota kirjoitti:

Eihän toki täälä muut huonosti käyttäydy, kuin minä. Teikäläinenkin on aina ihan asiapohjalla kommentoidessaan mua esim. pehmytpääksi yms. Minähän se olen, joka täälä kaikenaikaa on nimittelemässä ja mollaamassa toisia kirjoittajia heidän mielipiteidensä vuoksi.

• Saapas kirjoitti:

Olet oikeassa Saapas :)

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Eihän toki täälä muut huonosti käyttäydy, kuin minä. Teikäläinenkin on aina ihan asiapohjalla kommentoidessaan mua esim. pehmytpääksi yms. Minähän se olen, joka täälä kaikenaikaa on nimittelemässä ja mollaamassa toisia kirjoittajia heidän mielipiteidensä vuoksi.

Myönnät sen siis kuitenkin.:D Olipa nyt kamala loukkaus tuo mun yks ja ainut kerta kun oon ketään nimitelly,ei kuulu tapoihini.Sekin johtui siitä kun otti todella aivoon se sun lapsellinen ja naurettava nimittelys tuossa alussa.Hyvähän siitä on muistuttaa kun taas itse räksytät alvariinsa,tuo kyllä kuulostaa tekopyhältä jos mikä.En sentään haistattanut p:tä kuten itse olet tehnyt.

• rita kirjoitti:

Myönnät sen siis kuitenkin.:D Olipa nyt kamala loukkaus tuo mun yks ja ainut kerta kun oon ketään nimitelly,ei kuulu tapoihini.Sekin johtui siitä kun otti todella aivoon se sun lapsellinen ja naurettava nimittelys tuossa alussa.Hyvähän siitä on muistuttaa kun taas itse räksytät alvariinsa,tuo kyllä kuulostaa tekopyhältä jos mikä.En sentään haistattanut p:tä kuten itse olet tehnyt.

No kerran olen haistatellut. Ei siitä nyt kannata enää vinkua. Eikä ne teikäläisenkään kirjoitukset aina niin asiallisia ole olleet, saatika sitten sen yhden Kari Tapio- fanin.

• Ongelma 4
        Justiinax kirjoitti:

voi,voi....

• rita kirjoitti:

Ritalla on lyhyt ja valikoiva muisti... jossain asioissa. Muistaa kyllä mun haistattelut ,muttei sitä ,että on itse nimitellyt mua mm. hirvikärpäseksi.

• Auvo

Kuka kolmikosta ei kuulu joukkoon?

• Veikkaan,että Reijo Taipale, koska se on kolmikon ainoa MIES.

• ooo

=D

kaks juoppoo ja yks homppeli, en mene ikuna enää heidän keikoille...

• sommitelma

Jos voisin, vaihtaisin kyllä Tapsa Kansan Sillanpään tilalle, vaikken hänen ihalijoihin lukeudukaan...kaikilla kolmella olis ainakin pitkä laulu-ura yhtiesenä tekijänä ja komea lauluääni...yhden kaeikaala monesti käyneenä olen tullut tähän tulokseen...

• Nipsu

Olen samaa mieltä. Olisi tosi upeaa, jos Tapani Kansa, Kari Tapio ja Reijo Taipale esiintyisivät yhdessä jossakin konsertissa tai tekisivät oikein konserttikiertueen.
        ps.Olen muuten kuullut juttua että, se on ollut jossainvaiheessa heillä ihan vakavasti suunnitteilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2159
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2122
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1592
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      126
      1523
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      469
      1321
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      81
      1091
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      941
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      359
      815
    Aihe