Cherryy...

Edellinen elämä

Hei,
näetkö jotain edellisistä/edellisestä elämästäni? Haluaisin ymmärtää tätä elämää ja siksi tietää jotain entisestä. Entä onko tulevaisuudessa näkyvissä rakkautta...??? Kiitos jos ehdit katsomaan.

2

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin sinut vaaleisiin vaatteisiin pukeutuneena pitkähiuksisena naisena kulkemassa läpi kauniin kukkakedon, tunnelma oli jotenkin surumielinen. Pian selvisikin miksi: kävelit kohti järven rantaa, johon hukuttauduit - olit menettänyt rakastamasi miehen (toiselle naiselleko, kenties sodassa tms., se ei selvinnyt) etkä kestänyt menetyksen tuskaa. Ehkä kannat nyt tässä elämässä mukanasi jotain selittämätöntä surumielisyyttä ymmärtämättä oikein miksi, ehkä sinulla on myös tunne että jotain (ed. elämäsi) on aiemmin jäänyt kesken ja nyt sinun täytyy se loppuunsaattaa - nämä ovat siis kaikuja menneestä. Aikaa, jolloin tuo elämä on tapahtunut, en pysty määrittelemään, vihjeitä historialliseen aikakauteen ei oikein löytynyt :(

      Tässä elämässä tulet kyllä rakkautta saamaan; näin miehen, jolla oli vaaleat, hieman laineille taipuvat hiukset, ojentamassa sinulle tummanpunaista ruusua intohimoisen rakkauden merkkinä. Jälleen en pysty määrittelemään ajankohtaa jolloin miehen tapaat, mutta tunnelma tuossa näyssä oli käsinkosketeltavan kaunis, herkkä ja rakkaudellinen. Eli tämä elämä kannattaa ehdottomasti elää loppuun saakka, jotain hyvää on vielä tulossa :)

      Kauniita syyspäiviä toivottelen.. :)

      • Edellinen elämä

        Kiitos vastauksestasi, se auttoi minua ymmärtämään joitakin asioita elämässäni. Minulla on aina ollut pitkät hiukset...olen jo menettänyt mieheni toiselle naiselle, tunsin sen vuoksi suunnatonta tuskaa. Jatkoin kuitenkin elämääni sen jälkeen, surumielisyyttä tunnen siksi että kaipaan miestä jonka kanssa kokea aito rakkaus. Viimeksi eilen kun istuin korkealla kalliolla rannalla pelkäsin että minä tai poikani putoaisi veteen. Se oli sellaista järjetöntä pelkoa, tiesin ettei siihen ollut aihetta mutta minusta tuntui vaan siltä.

        Kaunis tulevaisuudenkuva, kiitos siitä ja hyvää syksyä sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe