Entäpäs Cameltoe?

LadylikeMarmalade

Moi!

Tässä yön pikkutunneilla tulee kaikkea mietittyä. Itseäni ei oo henk.koht hirveesti aikasemmin vaivannu, mutta sen jälkeen ku aloin ajeleen alapäätä posliiniks säännölisesti, niin mua vähän alko vaivaan..

Eli mitäs te miehet ootte mieltä ns. cameltoe pilluista? Eli ne isot häpyhuulet on siis aika isot. Mulla ne vähän roikkuu, mut ei ny liian pahasti. Silleen et jos pikkarit on jalassa, niin ei se oo silleen sileee...vaikee selittää.

Kuinka yleistä tää on ees muilla naisilla? Hetero ku oon, niin en oo muita naisia katellu, eikä oo tullu puheekskaan.

Mun mielestä ne kyllä on vähän rumat.. Mutta sit taas pienet häppärit mulla on aika nätit ja pienet. Ilman noita roikkuvia ulkohäppäreitä, mulla ois mun mielestä aika kaunis vagina.

Sekin piti viel lisätä, et klitoris mulla näkyy koko ajan, eli ne isot häppärit "roikkuu" vasta siel alempana... Kuulostanko mä nyt ihan freakilta?

Kommentteja naisilta ja miehiltä, kiitos ;)

9

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallinen mies Vaasasta

      Moikka LadylikeMarmalade!

      Olet mun mielestä täydellinen. Ihan totta! Minä vähintään 10 mun kaverista on sitä mieltä että ns. cameltoe on seksikästä, ja jos klitoris on näkyvissä koko ajan, mikäs siinä, seksikästä sekin!!! Hyvää päivänjatkoa....

      • LadylikeMarmalade

        Vaude! Kiitos kommentistas, olipas rohkaisevaa :) :)


    • zap

      100% mies. Aika läpinäkyvä vedätys.

      • LadylikeMarmalade

        Miten niin? Mä olen 100 % nainen, 23 vuotias tamperelainen.
        Saanko kysyä, miks epäilet mun naiseutta? Onko toi cameltoe juttu joku miesten sisäpiiri homma vai mikä?
        Mä vaan kerroin millanen olen, koska itse olen epäillyt että miehet ei tykkää noista ulkonevista häppäreistä, olen jopa harkinnut leikkausta.


      • CT-Fani
        LadylikeMarmalade kirjoitti:

        Miten niin? Mä olen 100 % nainen, 23 vuotias tamperelainen.
        Saanko kysyä, miks epäilet mun naiseutta? Onko toi cameltoe juttu joku miesten sisäpiiri homma vai mikä?
        Mä vaan kerroin millanen olen, koska itse olen epäillyt että miehet ei tykkää noista ulkonevista häppäreistä, olen jopa harkinnut leikkausta.

        Sehänon hienoa, ja seksikästä jos sulla on turpeutta alapäässä.

        Se on yksi genre seksileffoissakin, imetään alipaineella häpyhuulet himottavan näköiseksi.

        pyöräilyshortsit/piukat housut vaan päälle ja baanalle!


    • Anonyymi

      kivaltahan se näyttää kun esim.farkkujen keskisauma painuu pillunhuulien väliin.minua ainakin näky kiihottaa,voin mielessäni nähdä pikkareiden olevan hieman kosteat farkkujen pakottaessa ne häppäreiden väliin,ja kävellessä mukavasti hierovan klitoristakin samalla. tahtoisin sellasiin haaroihin painaa suuni ja hieroa pilluasi housujen läpi ja tuntea sen kuumuuden ja kosteuden.

    • Anonyymi

      sehän on erittäin kiihottavaa kun häppärit roikkuu ja klitta näkyy koko ajan

      • Anonyymi

        Vaikka sul on hukan vaatimattomampi, ei sitä kaikille tarvii kertoo.


    • Anonyymi

      Cameltoe on seksikäs

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe