kaksi identtistä terraarioo myytävänä tampereella. 100cm leveä, 159cm korkea (jalkojen kanssa) ja 60cm syvä. kuvia saatavana s-postiin.
minkä hintainen terra? onko itse tehty? millä eläimellä ollut?. Itse tarvitsen terran noin 30cm igulle meidän terra liian pieni.0ÄänestäKommentoi
ei ole kovin iso igulle... leveys 1m, syvyys n. 60cm, korkeus n. 75cm. plus siinä on kiinteä jalusta, eli korkeus on 150cm.0ÄänestäKommentoi
solan kirjoitti:ei ole kovin iso igulle... leveys 1m, syvyys n. 60cm, korkeus n. 75cm. plus siinä on kiinteä jalusta, eli korkeus on 150cm.mis asut???? ostaisin rterään 2 aksulle käykö se niille oisko sulla mitäöän tavbaroita siinä mukana eli esim lamppu0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 4
Vanhimmat
Vai päältä avattavia?
minkä hintainen terra? onko itse tehty? millä eläimellä ollut?. Itse tarvitsen terran noin 30cm igulle meidän terra liian pieni.
ei ole kovin iso igulle... leveys 1m, syvyys n. 60cm, korkeus n. 75cm. plus siinä on kiinteä jalusta, eli korkeus on 150cm.
mis asut???? ostaisin rterään 2 aksulle käykö se niille oisko sulla mitäöän tavbaroita siinä mukana eli esim lamppu