...liittyä Kennelliittoon vaikka ei omistakaan rotukoiraa ja on muutenkin ihan "tavallinen pulliainen"?
Kannattaako...
7
563
Vastaukset
- cat70
voihan kennelliiton jäsenenä olla vaikkei olisi koiraa ollenkaan, ja saat Koiramme lehden kotiin kannettuna.
- Seropin omistaja
Koiramme-lehden ja alennuksia,kannattaa liittyä.Itse mietin myös tuota liittymistä aika kauan (en omista rotukoiraa),mutta päätin lopulta liittyä,tulee kohta n. kolme vuotta täyteen jäsenenä.Sekarotuisen voi myös rekisteröidä ns. FIX-rekisteriin kennelliittoon,en tiedä tulisiko tässä jotain alennusta,kun on jäsen...Tässä sinulle jotain tietoa :)
...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?
- toki
Jo pelkästään Koiramme-lehti on hyvä ja mitään lehteä et saa tuohon hintaan.
Sekarotuisen omistajatodistus Kennelliitosta maksaa
18.50 euroa/jäsen
25.20 euroa/ei jäsen - näin ja näin
MarzaH kirjoitti:
...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?
Kennelliitto pitää tiedostoa sekarotuisista/rekisteröimättömistä koirista.
Tiedot tallennetaan omistajan tekemän kirjallisen ilmoituksen perusteella = FIX rekisteri.
Tämän ilmoituksen perusteella sinulle lähetetään se omistajatodistus,
tunnistusmerkintää varten!!
koiramme lehti on tosi hyvä ja suurin osa jäsenistä on tavallisia tallaajia.
...jo =) Harmi vaan kun tuo syyskuun lehti tulee vasta lokakuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428