Kannattaako...

...liittyä Kennelliittoon vaikka ei omistakaan rotukoiraa ja on muutenkin ihan "tavallinen pulliainen"?

7

564

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat70

voihan kennelliiton jäsenenä olla vaikkei olisi koiraa ollenkaan, ja saat Koiramme lehden kotiin kannettuna.

• Seropin omistaja

Koiramme-lehden ja alennuksia,kannattaa liittyä.Itse mietin myös tuota liittymistä aika kauan (en omista rotukoiraa),mutta päätin lopulta liittyä,tulee kohta n. kolme vuotta täyteen jäsenenä.Sekarotuisen voi myös rekisteröidä ns. FIX-rekisteriin kennelliittoon,en tiedä tulisiko tässä jotain alennusta,kun on jäsen...Tässä sinulle jotain tietoa :)

• ...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?

• toki

Jo pelkästään Koiramme-lehti on hyvä ja mitään lehteä et saa tuohon hintaan.
        Sekarotuisen omistajatodistus Kennelliitosta maksaa
        18.50 euroa/jäsen
        25.20 euroa/ei jäsen

• näin ja näin
        MarzaH kirjoitti:

...rekisteröinnin ohessa ajattelin liittyä. Jäsenet mielestäni saavat siitä alennusta. Eli tuon omistajatodistushakemuksen avullako seropi sitten rekataan FIXiin?

Kennelliitto pitää tiedostoa sekarotuisista/rekisteröimättömistä koirista.
        Tiedot tallennetaan omistajan tekemän kirjallisen ilmoituksen perusteella = FIX rekisteri.
        Tämän ilmoituksen perusteella sinulle lähetetään se omistajatodistus,
        tunnistusmerkintää varten!!

• koiramme lehti on tosi hyvä ja suurin osa jäsenistä on tavallisia tallaajia.

• ...jo =) Harmi vaan kun tuo syyskuun lehti tulee vasta lokakuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2516
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      956
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      63
      876
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      52
      770
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      743
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      10
      654
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      614
    8. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      593
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47