Tietääkö kukaan mitään osoittetta netissä tai muuta tietolähdettä jossa kerrottaisiin pj-kurssista. Lupasin tehdä lukioni rehtorille selvityksen, soveltuisiko pj-kurssi kurssiksi, josta saisi lukioon suoritusmerkinnän. Olen googlen avulla etsinyt tietoa kurssin sisällöstä ja muusta sellaisesta, mutta en ole oikeastaan löytänyt mitään. Olen joskus kuullut, että jossakin lukiossa kurssista saisi jo merkinnän. Onko kellään tietoa, missä lukiossa näin toimittaisiin? Eli kaiki, HELP!!
Partiojohtajan peruskurssi
7
1832
Vastaukset
- Marko__
Moi! Tuossa on SP:n sivuilta löytyvä pj-kurssin kurssiseloste, se on ainakin varsin kattava ja tiivis.. :)
http://vasara.vhoy.fi/sp/mp_tiedostot/PJperuskoulut.pdf
En nyt muista tuota lukiojuttua, mutta kovasti miäkin muistelen, että siitä jossain lukioissa olisi niitä vapaaehtoisia opintoja hyväksytty. Jos ei muualta tietoa löydy, niin kannattaa kysäistä piiritoimistolta tai SP:n infosta, mailiosoite löytyy osoitteesta www.partio.fi. - maahinen88
Kiitos paljon avusta. Tuo minkä osoitteen annoit oli hyvä seloste. Sellasta en vaan googlettamalla onnistunut löytämään. Mutta vielä jos joku tietäisi niitä lukioita missä saa kurssimerkinnän?
mä sain tosin amiksessa 2ov, pj-kurssi vastaa kahta opintoviikkoa ja siitä saa todistuksen ja ainakin meillä lahessa saa lukioissa kursseja hyväksluettua, mut ne tarttee anoo, ja osas on viel se et tarttee olla ollu 5vuotta aktiivisena, ja meillä lpkj tai siihteri kirjottaa suosituksen siitä, et mitä sun partio ura on pitäny sisällää..
- shjallis
zhann kirjoitti:
mä sain tosin amiksessa 2ov, pj-kurssi vastaa kahta opintoviikkoa ja siitä saa todistuksen ja ainakin meillä lahessa saa lukioissa kursseja hyväksluettua, mut ne tarttee anoo, ja osas on viel se et tarttee olla ollu 5vuotta aktiivisena, ja meillä lpkj tai siihteri kirjottaa suosituksen siitä, et mitä sun partio ura on pitäny sisällää..
Turun Klassikon lukio ja Lappeenrannan lyseon lukio ainakin suoraan hyväksyvät kaikki partiokurssit, joissa koulutetaan itseä (=PJ, VJ, LJ, Akela, Sampo, VAltermanni yms.)
- pj04
Sain Mäntän lukiosta yhden kurssin. Ei tarvinnut kuin näyttää kurssitodistus.
- ^^^^
Mun pj-kurssilla olleet hämeenlinnalaiset sanoi, että he saavat siitä lukion kurssin.
- maahinen88
kiitos kaikille vastanneille. Selvitys meni rehtorille ja joskus helmikuun tietämillä tulee ehkä palautetta siitä, että onko toivoakaan saada kurssia meidän lukioomme. Rehtori ei halua tehdä päätöstä yksin, eli hän vie asian johonkin korkeammalle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010