Pesuaineet?

Atoopikko

Mulla on koko elämäni (22v) ollut herkkä iho. Olen aina käyttänyt LV:tä, koska se on ollut sopiva. Olen käyttänyt myös LV:n huuht.ainetta, joka on miedosti tuoksutettu, mutta päätin lopettaa sen käytön, koska huuht.aine pilaa kaikki, missä on vähänkin elastaania tms.

Nyt oon pelkällä hajusteettomalla LV:llä muutaman viikon pessyt, ja pyykki haisee. Se haisee, kun pyykit ois lojunut 2pv märkänä rummussa, vaikka oon nostanut ne heti pois.

Osaako joku kertoa mikä ois atoopikolle hyvä miedosti tuoksutettu pesuaine?

5

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sussu

      Ite huomasin saman homman. Mulla tehos pesukoneen puhdistus, eli pesuainelokeroiden, luukun tiivisteen ja nukkasuodattimen pesu kalkinpoistoaineen käyttö sekä päälle vielä 95 asteen pesuohjelma tyhjänä.

      Meillä on käytössä minirisk, ei ainakaan mun nokkaan haise enää. Onhan niissä pesuaineissa jonkinlainen haju olemassa, kun ne ei ole hajuttomia, vaan hajustamattomia. Noista miedosti hajustetuista en tiiä...

    • Pihkapoika

      Minä tilaan Saksasta isomman erän kerrallaan Awalan-pesuaineita. Niissä ei käytetä mitään hajusteita, eikä luonnon ulkopuolisia säilytysaineita. Pyykinperuaineessa ei myöskään ole valkaisuaineita. Valkaisuainetta saa erillisenä tarvittaessa.

    • käytössä

      ja kaikkien iho voi hyvin.

    • voihan kaalilaatikko sentään!Minulla oli erästä todella hyvää pesuainetta jota on suositeltu juuri atoopikoille mutta olenpahan sitten tietysti mennyt laittamaan sen pesuaine pullon roskiin!Jahka jostain löydän sen esitteen missä on kerrottu tuotteesta enemmän laitan sen nimen tänne!

      itselleni tämä pesuaine ei ole aiheuttanut mitään reaktioita eikä ole haalistanut tai huonontanut vaatteiden materiaaleja.Lv on surkea sarja..en suosittele..

    • Anonyymi

      Poliisin myynti valtti,onei ihan seksi kohdallaan myynti.
      Usein liittyy rikispuhelun6 myyntiin.
      Myyjä on käärmeissään ,mutta kun kysyy LV kyllä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe