mielestäni suomessa bensa on aivan turhan kallista ainakin tämmöselle ihimiselle joka joutuu kulukeen päivittäin autolla töissä, mulla tulee päivittäin työmatkaa 52km elikkä se on jo aika paljon jo vuodessa, mielestäni sopiva hinta jollonka voisin sanoa olevani tyytyväinen pyörii tuola 0,90-1,00e välillä
bensa liian kallista
11
1365
Vastaukset
- Tyttö87¨¨
¨Niimpä, ite joudun ajaan 50km kouluun ja se tulee aika kalliiks..
- aaa
joo kyllä se litra hinta tossa 1 euron paikkeilla olis siedettävä.bensassa on niin törkeesti veroa,että kyllä vois vähän antaa valtio armoa...
- Kiki87
40c litralta on melko vähän pensasta, vewroa on vain liika
- MissDramatique
Puhut vähän, mutta asiaa.:D
- juza
Tulisi varmaan halvemmaksi elää työttömänä kotona kuin käydä töissä....
Toisaalta.. Öljyvarat loppuvat aikanaan. .Varmaan n. 50v kuluttua - Suvi
Aivan! Ja työttömyyttä yritetään vähentää. Ei anna mitään motovaatiota käydä töissä kun asuntolainojen, bensojen ja ruokaostosten jälkeen jää palkasta käteen vaan 200€. Jos olis työttömänä, ni korvaukset olis just sen parisataa eguu pienemmät, mut jäis se bensoihin menevä 200-300€ muuhun.
ELI TYÖTTÖMÄKSI VAAN! - ei ollenkaan
Olen aina ostanut 20€ bensaa ja aina olen saanut 20€ edestä bensaa. Eihän tuo hinta ole miksikään muuttunut,,,,,määrä vain vaihtelee
- masi
ne ajaa kellä on siihen varaa. mua ei bensan hinta heilauta...
- olet tosi
masi kirjoitti:
ne ajaa kellä on siihen varaa. mua ei bensan hinta heilauta...
kova jätkä. No niin iskällä on paksu lompsa...
- masi
olet tosi kirjoitti:
totta on et oon kova jätkä, mut ikinä en oo autoo ajanu iskän paksulla lompsalla...
olet tosi kirjoitti:
eipä oo isää maksamaan bensoja,ihte joutuu joka ainoan bensa litran maksamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231117- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 101829
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810