Kaunis karvainen - katso

Anu ja Antti

18

9084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-nen

      Tosi seksikäs!

    • tosi mahtava

      sais olla muillakin naisilla samanlain,oli tosi hieno ja kiihottava kuva.

    • mikä kuva,

      tosi kauhee. Eiks naiset muuten saa kun hiromasauvalla jos ne on karvaisia? Ajaisi ne karvat niin johan kelpaa, ei tienkään apinamiehille. ;)

    • Pölli-Pekka

      Oon ihan samaa mieltä, kyllä sitä saa olla karvainen, ja pitääkin saada olla! Täällä tuntuu vaan olevan niin perusteelisen suvaisematonta ja ahdasmielistä porukkaa, ettei kyllä uskois että ollaan 2000-luvulla. Mutta näköjään meitä jotka tykätään luonnollisuudesta on näköjään muitakin, tosin meidän ehkäpä pitäis perustaa tänne oma osasto, että nämä toiset sais keskustella omasta valinnastaan mielin määrin!

      • kanki kauko

        otsikko kertoo kaiken..


      • olette väärässä ryhmässä.

        Ei täällä ole perusteelisen suvaisematonta ja ahdasmielistä porukkaa, vaan sinä kirjoitat vain väärässä keskusteluryhmässä. Koita ymmärtää, tämä keskusteluryhmä on varattu keskusteluun *Täällä voit kysyä neuvoja ja vastata kysymyksiin karvojen ajelusta* eikä siitä kuinka paljon karvoja on naisen tavarassa ja kiihoittaako se jotain apinafania.


      • Pölli-Pekka
        olette väärässä ryhmässä. kirjoitti:

        Ei täällä ole perusteelisen suvaisematonta ja ahdasmielistä porukkaa, vaan sinä kirjoitat vain väärässä keskusteluryhmässä. Koita ymmärtää, tämä keskusteluryhmä on varattu keskusteluun *Täällä voit kysyä neuvoja ja vastata kysymyksiin karvojen ajelusta* eikä siitä kuinka paljon karvoja on naisen tavarassa ja kiihoittaako se jotain apinafania.

        Minä mielestäni kyllä taisin mainita omassa kirjoituksessani siitä oman saitin perustamisesta, älä tule minua neuvomaan, en oo pyytäny. Toisekseen, kyllä minä tiedän mikä saitti tämä on, useimmat mielipiteet, kysymykset on ihan ok. mutt on siellä kyllä todella paljon todella asiatonta uhoomista, nimittelyä ja tuomisemista. Tosin saattahan joku kirjoittaa ihan provosoidakseen, mutta kuitenkin, kyllä me jotka ollaan toista mieltä ollaan ihan samanarvoisia kuin tekin jotka ajelette karvanne. Yritän malttaa mieleni, mutta joskus on ihan pakko ottaa kantaa kun näkee tarpeeks paljo joitakin tyyliin: Karvat ei kuulu 2000-luvulle, yms. Periaatteessa on ihan sama ajeleeko tai jättää ajelematta, mutta turha tulla tuomitsemaan, koska meille kaikille on täällä tilaa, kaikki ei vaan tykkää kaikesta, ja on hyväkin ettei tykkää,ois aika kauheeta jos kaikki ois samanlaisia. Me ei todellakaan olla mitään apinafaneja yms, sitäpaitsi mikä sellainen yleensä on, ja muistuttaisin että tollainen nimittely on just sitä suvaisemattomuutta ja ahdasmielisyyttä, josta mainitsin. Minä vastasin siihen mielipiteeseen, koska tuntui siltä että piti vastata, että meitä on tosiaan muitakin, tosin tiesin sen kyllä entuudestaankin


      • jos kerta sulla on piintymä.
        Pölli-Pekka kirjoitti:

        Minä mielestäni kyllä taisin mainita omassa kirjoituksessani siitä oman saitin perustamisesta, älä tule minua neuvomaan, en oo pyytäny. Toisekseen, kyllä minä tiedän mikä saitti tämä on, useimmat mielipiteet, kysymykset on ihan ok. mutt on siellä kyllä todella paljon todella asiatonta uhoomista, nimittelyä ja tuomisemista. Tosin saattahan joku kirjoittaa ihan provosoidakseen, mutta kuitenkin, kyllä me jotka ollaan toista mieltä ollaan ihan samanarvoisia kuin tekin jotka ajelette karvanne. Yritän malttaa mieleni, mutta joskus on ihan pakko ottaa kantaa kun näkee tarpeeks paljo joitakin tyyliin: Karvat ei kuulu 2000-luvulle, yms. Periaatteessa on ihan sama ajeleeko tai jättää ajelematta, mutta turha tulla tuomitsemaan, koska meille kaikille on täällä tilaa, kaikki ei vaan tykkää kaikesta, ja on hyväkin ettei tykkää,ois aika kauheeta jos kaikki ois samanlaisia. Me ei todellakaan olla mitään apinafaneja yms, sitäpaitsi mikä sellainen yleensä on, ja muistuttaisin että tollainen nimittely on just sitä suvaisemattomuutta ja ahdasmielisyyttä, josta mainitsin. Minä vastasin siihen mielipiteeseen, koska tuntui siltä että piti vastata, että meitä on tosiaan muitakin, tosin tiesin sen kyllä entuudestaankin

        ” tollainen nimittely on just sitä suvaisemattomuutta ja ahdasmielisyyttä”, mutta kun saitti on täysin väärä missä jauhatte omaa apinafantasiaa, laskeutukaa nykyaikaan.

        Tämä keskusteluryhmä on omistettu ajatukselle ”Täällä voit kysyä neuvoja ja vastata kysymyksiin karvojen ajelusta” miten se sinun aihe liittyy siihen?
        Jos et pääse niistä karvoistasi eroon kysy neuvoa täällä, neuvotaan hyvin auliisti miten ne poistat.

        Jos haluat jankuttaa karvojen puolesta tee se ryhmässä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&subcat=1191
        se on lähin sille ajatukselle. ;)


    • nainen

      no nättihän tuo oli

      • oln sellanen

        juttu, että on naisella sitten se värkki karvanen tai karvaton niin kyllä miehelle kuin miehelle kelpaa.


      • jätkässä itsessä
        oln sellanen kirjoitti:

        juttu, että on naisella sitten se värkki karvanen tai karvaton niin kyllä miehelle kuin miehelle kelpaa.

        vikaa jos karvainen-karvaton ei nosta heppiä. Itse kun harrastan paljon seksii niin karvaton on jes, menee siinä karvainenkin tussu, ei mitään väliä. ;)


      • getgu
        jätkässä itsessä kirjoitti:

        vikaa jos karvainen-karvaton ei nosta heppiä. Itse kun harrastan paljon seksii niin karvaton on jes, menee siinä karvainenkin tussu, ei mitään väliä. ;)

        huomioon sellainen seikka ettei ne karvat ole reiässä vaan koristeena sen läheisyydessä,et mie rakastan tuheroita,tussuja,karvapesiä.luonnollisuutta.en luonnottomuutta.lapsillahan on karvaton repikää siitä.tietenkään ei kaikilla ole partakaan ajamatta,mutta kyse on varmaan toisesta asiasta?


      • nai
        getgu kirjoitti:

        huomioon sellainen seikka ettei ne karvat ole reiässä vaan koristeena sen läheisyydessä,et mie rakastan tuheroita,tussuja,karvapesiä.luonnollisuutta.en luonnottomuutta.lapsillahan on karvaton repikää siitä.tietenkään ei kaikilla ole partakaan ajamatta,mutta kyse on varmaan toisesta asiasta?

        sitä naista ja puhdasta karvatonta pillua eikä niitä koristuksia. Ne pillunkoristelut on muuten fetistien hommia. ;)


    • Jussi_03

      äkkiä veet käyttön, karvat pois!

      • kuvassa

        olis käyttänyt veettiä, sen ei olisi tarvinnut turvautua hieromasauvaan, ja se sais oikeata kunnollista aikuisen miehen kalua. ;)


      • posliinityttö:)
        kuvassa kirjoitti:

        olis käyttänyt veettiä, sen ei olisi tarvinnut turvautua hieromasauvaan, ja se sais oikeata kunnollista aikuisen miehen kalua. ;)

        meinaa ylös tulla, anteeksi vaan suvaitsemattomuuteni! mun on nyt kyllä heti poistuttava suihkun puolelle siistimään se pieni sänki pois, joka on paris päiväs ehtinyt kasvaa! ja odotella poikaystävää kotiin.. tulee vasta yöllä. mut ei haittaa!!!


    • tussu.

      Ihanan näköinen ja luonnollinen!

    • kyllä tuo oli kaunis vaikka vieläki posu on kivempi mutta menoa ei haittaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe